BF2142 skickar oklara uppgifter över nätet

Medlem

jag tror jag har en gissning varför de har med reklam och säljer det för samma pris. Det är säkert för att de vet att mindre kommer spela det och färre spelare mindre inträkter och för att täka upp kostnaderna måste de ha reklam och sälja det för fulpris

Inaktiv
Skrivet av jojon:

jag tror jag har en gissning varför de har med reklam och säljer det för samma pris. Det är säkert för att de vet att mindre kommer spela det och färre spelare mindre inträkter och för att täka upp kostnaderna måste de ha reklam och sälja det för fulpris

LOL! Så corny att det kan va sant...Har sett många trådar på forum runt om där spelare vägrar köpa spelet just för reklamen...Fast jag bryr mej inte, bara spelet är kul...och jag tycker det är det...x5...


signatur

God coded the world in six days

Medlem
Skrivet av Svartsmurfen:

Och med "pruta" menar du "ladda ned en piratkopia"? Visst kan onoff vara flexibla med priset -om man samtidigt köper en dator modell PII för 17000:-
Håller dock med om att man kan strunta i att köpa varan. Ska bli kul att se försäljningssiffrorna samt vad som händer med comunityn när ET:QW kommer ut.

Med pruta menar jag pruta, till och med onoff kan vara flexibla med priset, även för en enskild vara. Försök får du se.

Medlem
Skrivet av Svirre:

Med pruta menar jag pruta, till och med onoff kan vara flexibla med priset, även för en enskild vara. Försök får du se.

Allvarligt, i så fall har du fan madskills.
Jag är imponerad


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Skriv svar