The Old Republic-skepp filmade

Robot
The Old Republic-skepp filmade

Filmarkivet bjuder på rundturer i såväl Jedi- som Sith-skeppen i Star Wars: The Old Republic.

#star-wars-the-old-republic


Medlem
The Old Republic-skepp filmade

Har vi inte redan sett dessa klipp tidigare? Eller var det två andra med samma material i?

Medlem

De verkar större på insidan:O

Skägg.
10 Chambers

Jag tror att en del av sekvenserna sågs i annonseringsfilmen för rymdläget.


signatur
Avstängd

Haha ja, skeppen verkar större på insidan än vad de är på utsidan

Medlem

Jag tycker skalan stämmer fint.


signatur

Meep!

Medlem

Ser bra ut. Men vad hände med den nya videospelaren ni använde er av? Kanske bara jag som inte har koll på saker men... jag gillade verkligen den nya ni införde.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Arre:

Har vi inte redan sett dessa klipp tidigare? Eller var det två andra med samma material i?

Jo det har vi, fast som en sammansatt film här.
Skillnaden, förutom uppdelningen i två filmer, är att de här två är uppladdade under det första Kotor spelet, inte mmo't.


signatur

"This is what every PvP argument boils down to:
Dear Devs: Rock is overpowered, please nerf. Paper is fine. // Yours, Scissors"

Är det fordonskatt på dem?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

*Nedåtriktad tumme*


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Citat:

Frågetecken har krökts gällande hur pass fria vakuumbataljerna är eller om det bara rör sig om rälsbundna Duck Hunt-fester i framtiden.

Skoj ordval

Medlem

Detta är från E3. Det finns filmer på spacecombat in action på spelets hemsida dock.

Medlem

Detta är från E3. Det finns filmer på spacecombat in action på spelets hemsida dock.

Medlem

Detta är från E3. Det finns filmer på spacecombat in action på spelets hemsida dock.

Medlem

Detta är från E3. Det finns filmer på spacecombat in action på spelets hemsida dock.

Medlem

Detta är från E3. Det finns filmer på spacecombat in action på spelets hemsida dock.

Medlem

Detta är från E3. Det finns filmer på spacecombat in action på spelets hemsida dock.

Medlem

Detta är från E3. Det finns filmer på spacecombat in action på spelets hemsida dock.

Medlem

Detta är från E3. Det finns filmer på spacecombat in action på spelets hemsida dock.

Medlem

Detta är från E3. Det finns filmer på spacecombat in action på spelets hemsida dock.

Medlem

Detta är från E3. Det finns filmer på spacecombat in action på spelets hemsida dock.

Medlem

Detta är från E3. Det finns filmer på spacecombat in action på spelets hemsida dock.

Medlem

Detta är från E3. Det finns filmer på spacecombat in action på spelets hemsida dock.

Medlem
Medlem

Då man trycker på "se filmen högupplöst" så ser man då filmen men all info på den sidan är från Star Wars: Knights of the Old Republic


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Ser spännande ut
Längtar till denna spel

Medlem

Gillar att dom lagt mycket tid på detaljer, bra bioware.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Jag bara kan inte bli hajpad på detta spelet.. känns som det kommer bli samma deal som i WoW och jag menar exakt samma.

offtopic: Vad är det med alla dessa spammande inlägg? Känns som det är buggat.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av X|Rolando:
Citat:

Frågetecken har krökts gällande hur pass fria vakuumbataljerna är eller om det bara rör sig om rälsbundna Duck Hunt-fester i framtiden.

Skoj ordval

Tack-o-bock!

Skrivet av skauninG:

offtopic: Vad är det med alla dessa spammande inlägg? Känns som det är buggat.

Vi tittar på det, ofta rör det sig om att den visuella responsen uteblir (textrutan töms, sidan laddas om) varför folk klickar flera gånger.

Gällande att klippen var kopplade till fel republikanskt spel är det nu åtgärdat.


signatur
Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av skauninG:

offtopic: Vad är det med alla dessa spammande inlägg? Känns som det är buggat.

Vi tittar på det, ofta rör det sig om att den visuella responsen uteblir (textrutan töms, sidan laddas om) varför folk klickar flera gånger.

Gällande att klippen var kopplade till fel republikanskt spel är det nu åtgärdat.

Ni borde införa att man inte kan göra två likadana inlägg(efter varandra?), eller så kan ni lägga en begränsning så att man inte kan posta en ny kommentar förns typ 5-10sek efter den första kommetnaren.

12
Skriv svar