Team Fortress 2 HD-filmat

Medlem

Ursäkta men hur får du det till Steams fel att CS inte funkar som det ska?
Har aldrig haft nåra problem emd steam. Sjukt smidigt distributionssystem

Medlem

<3 Steam, bättre får man leta efter.

Medlem

steam fungerar perfekt.

buggar i cs är är inte steams fel.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av perixon:
Skrivet av Steffe@Swec:

Men då, vart är den nya filmen på Portal dom skulle släppa under GC '06? :/

Lugn bara lugn - FZ har inte glömt er som intresserar er för #Portal. Håll utkik på nyhetsrapporteringen under fredagkvällen - med lite tur har vi lyckats få loss en HD-upplöst Portal-trailer från #Valve inom kort (och se till att förvärma bredbandsuppkopplingen - det kommer att bli en tämligen tung nedladdning).

Vänliga hälsningar,
Peter på FZ-red.

Det var inte er jag klagade på, tänkte mer på att Valve brukar vara rätt snabba på att släppa filmerna på Steam, men den är inte där ännu Trevligt att den hamnar här också i och för sig, går mycket fortare härifrån

Medlem

Ingen som lirat FarCry med cellshadern igång eller?
FarCry får en helt ny dimension när allt ser ut att komma från en serietidning

Älskar cellshading. XIII var roligt. Men storyn vacklade. Älskade att när någon skjöt genom en vägg med maskingevär så stod det: "ra ta ta ta ta ta ta" allt eftersom kulorna kom igenom

Medlem

Haha fett najs film engineer är ju ballast av dom

Inaktiv

Hehe, kul att de använde Wilhelm skriket i början när alla de där soldaterna blev nermejade.

Medlem

ep2 är ju ett givet köp o detta kommer inkluderas har dom sagt innan så det kommer bli en tidig julafton 2007

Medlem

såg fram emot detta, portal o ep2 som fan tills för några dagar sen då det kom upp en ruta på min skräm det stod "thank you for the steam account" o vips så blev mitt konto stulet :/

Medlem

Mmmm, 2fort4....


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem
Skrivet av MazZ:

såg fram emot detta, portal o ep2 som fan tills för några dagar sen då det kom upp en ruta på min skräm det stod "thank you for the steam account" o vips så blev mitt konto stulet :/

Gå in och kolla runt i Steam supporten och se ifall det står någonting om stulna konton där. Annars kan du ju alltid maila dem på supporten och fråga ifall det inte skulle stå något.

Medlem

Är det sant att det verkligen kommer?
Jag har väntat på TF2 sedan 1999 då jag harvade TFC som följde med HL.

Medlem
Skrivet av Zark:

Är det sant att det verkligen kommer?
Jag har väntat på TF2 sedan 1999 då jag harvade TFC som följde med HL.

Japp, det kommer
I de första screenshotsen jag såg av spelet i någon ancient PC Gamer så påminde det ganska mycket om CS, men jag antar att Valve har ändrat sig.

Medlem

För att svara på era frågor
* Nej det kommer inte ersätta CS, TF2 är inte lika newbvänligt.
* Jepp, jag tycker om utseendet på figurerna.
* Ett självklart köpt, speciellt när det kommer i samma paket som Episode 2 och Portal.

Spelet ser indeed kul ut :]


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av drNinya:

Hehe, kul att de använde Wilhelm skriket i början när alla de där soldaterna blev nermejade.

haha, märkte också det.

Medlem

Shit vad jag vill ha detta!


signatur

I'm the best around...

Medlem

Har precis kollat filmen. WTF var det där!?
Liknar inget av det som visades i de tidiga screenshootsen för ~5år sedan, men det kan kanske bli bra ändå.
Tydligen kan man fortfarande "rocket-jumpa"

Medlem
Skrivet av spiken:

Förklaring, efter renoveringen har vårt besökarantal ökat stadigt och den gamla koden i filarkivet hänger inte riktigt med i svängarna. Ny kod ska kodas så det finns ljus i tunneln.

Ahh..good good! Har även jag suttit och svurit flertalet gånger över detta.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

haha så jävla skönt i slutet med alla flygande soldater. weeeee

Medlem

Wtf? Måste skriva en kod för att ladda ner.... vad e detta nu då?

Medlem
Skrivet av KingeN:

Wtf? Måste skriva en kod för att ladda ner.... vad e detta nu då?

Blir så när det är många som tankar från filarkivet, försök igen senare så borde det funka

Medlem

Torrent anyone?
SKulle inte FZ kunna vara pionjärer och lägga upp både en torrent och en FTP-fil på sådana här grejor i framtiden? Torrents är ju grymt bra såhär i första hypen medan FTPn går på knäna.

Sedan när antalet Seeders droppar så flytta in det i FTPn?

Skulle göra mig glad iaf.

Edit: Kolla t ex http://actlab.tv/snakebite_guide.html

Och om det är ok att posta en torrentlänk (Inget copyrightat såvittjagvet.):
http://tinyurl.com/hqwc4

Nice fick hem hela filmen nu, grymt schysst känsla, deffo ett spel att vänta på.


signatur

"You can't make a deal with him. Even if you gave him the money he'd still kill you. He's a peculiar man."

Medlem
Citat:

Jag tycker grafiken i XII så riktigt dålig ut. Riktigt hackiga modeller som inte passade in i cartoon-shadingen. Jag tror dock detta var på grund av att de använde en cell-shadingteknik som dubblade polygoncounten, så att de tvingades att ha relativt lågupplösta modeller.

Det var det som var meningen, att modellerna skulle vara kantiga... det skulle vara som att "spela serietidningen"

Coolt med tf2 dock


signatur

Playstation 5 | Series X | Steam Deck

Medlem
Skrivet av Horza:

Torrent anyone?
SKulle inte FZ kunna vara pionjärer och lägga upp både en torrent och en FTP-fil på sådana här grejor i framtiden? Torrents är ju grymt bra såhär i första hypen medan FTPn går på knäna.

Måste instämma på detta, väldigt ofta man inte kan ladda ner från ftpn precis när något nytt kommer upp. Inte minst ett populärt demo lagst till, då är ofta ftpn helt oåtkomlig under en längre period och en torrent hade fixat det utan större problem om servern har lite cpu-kraft.

Inaktiv

SS2 + q2 mp + rtcw mp = tf2 ftw!

Medlem

HAHA SÅ NAJS!

Medlem

Nu kanske man kan få en värdig uppföljare till gamla QW (quakeworld) ... kan ju rjumpa iallafall 8) Ska bli kul att ge detta spel en chans.

Medlem

tror tyvärr inte att tf2 kommer slå ner cs ... =/ men kan bli en kul spel det tror ja...

Inaktiv

åååh, har längtat efter ett sånt dära spel i åratal.


signatur

OP river ja, OP river Var gång jag lenat min hals med Renat jag sagt med iver att OP river långt mer.

Medlem

Föresten så saknades åtminstonne två klasser. Medicen och killen med eldkastaren. Eldkastarsnubben syntes visserligen i bild men dom visade inte hans speciallitet.

123
Skriv svar