Borderlands Dlc ??

Medlem
Borderlands Dlc ??

Har precis börjat lira borderlands med en kompis, då jag nyss köpte ett chippat xbox 360 elite så det är en privat skiva..

det jag undrar nu är om jag köper borderlands har man kvar sina saved games då ? och hur funkar det med dlc isf ?

all info uppskattas !

Medlem

Saves sparas på hårddisken

Saved games och nedladdat dlc läggs på din hårddisk och stannar där tills du går till System settings/Memory/Games/Borderlands och slänger filerna manuellt.

Men Jag har aldrig använt en chippad konsol så jag vet inte vad som kan hända i fall av koruppta filer.
Annars så funkar saves med vilket officiell exemplar av Borderlands du har, då saves och dlc ligger på din HD och spelet i sig på skiva.

Om annars så är det bara att starta en ny karaktär ifall saves inte funkar men Dlc funkar oavsett, så länge du har spelet så att säga.
Ps, Psyrens ftw.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

"Privat" Vafan e det för ny benämning av PIRATkopior? Har sett det i flera trådar här på Fz.

Diskussion av Piratkopierad programvara är inte tillåtet på FZ.

Förvisso bra att du funderar på att köpa spelet, men jag hoppas ändå att Microsoft bannar skiten ur din konsoll om du utnyttjar live.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

"Privat" Vafan e det för ny benämning av PIRATkopior? Har sett det i flera trådar här på Fz.

Diskussion av Piratkopierad programvara är inte tillåtet på FZ.

Förvisso bra att du funderar på att köpa spelet, men jag hoppas ändå att Microsoft bannar skiten ur din konsoll om du utnyttjar live.

This, this and this.

Läs reglerna, så svårt är det inte..

1
Skriv svar