Heavy Rain Move Edition

Robot
Heavy Rain Move Edition

Det sägs att ökad fysisk aktivitet ökar den emotionella, och om det är något spel i år som investerat i dina känslor är det Heavy Rain. Vi har spelat det med Playstation Move.

#heavy-rain, #quantic-dream


Medlem
Heavy Rain Move Edition

Nä nu får ni skärpa er grabbar! Detta var inte mycket till recension.

Medlem

Ja lite väl tunn är den.. Ska man prova spelet med Move för att det är en annorlunda upplevelse, eller är den faktiskt bättre?

Medlem
Skrivet av elimsen:

Ja lite väl tunn är den.. Ska man prova spelet med Move för att det är en annorlunda upplevelse, eller är den faktiskt bättre?

Eller som recensionen beskriver, att det inte funkar helt enkelt. Move och kinect är båda ett stort skämt där man vill suga ut casuals och hardcore spelare som köper allt bara för att.

Sluta uppmuntra såna här tokigheter.

Medlem

Det enda som framgick var att den inte följde alla rörelser. Kunde lika gärna bara använt den meningen.

Inaktiv

Varför går spelet i videon i slowmotion, eller är spelet bara fruktansvärt segt och långsamt..

Inaktiv
Skrivet av Flesheater:

Nä nu får ni skärpa er grabbar! Detta var inte mycket till recension.

Jag klickade av misstag på länken till move recensionen för jag trodde att detta bara var ett förord


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Får lov att hålla med. Det var inte mycket matnyttigt här inte...

Medlem

Mja... ungefär förväntat omdöme av denna produkt.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Skägg.
10 Chambers

Det var aldrig tänkt som en djupgående recension av Heavy Rain, en sådan publicerade vi i februari, utan svaret på frågan "är det värt att köpa Move för Heavy Rain" - nej.


signatur
Medlem

Satt å spelade igenom spelet häromdagen för första gången, kom på mig själv att tänka hur mesiga vissa rörelser kändes, sen kom jag att tänka på move och hur borde vara perfekt för spelet.

Jag antar det kunde ha gjorts bättre, för spelet i sig känns lite som att vara gjort för move.

1
Skriv svar