Realm of Asgard [Minecraft, Tillbaka]

Medlem

Tjenare, skulle vilja bli white-listad. Mitt username är Godnoken, vet inte om jag kommer vara jätte aktiv men jag joinar iallafall några gånger i veckan tror jag.. har en egen privat server som jag och polarna lirar på. Men det skulle vara skoj med fler spelare!


signatur

Wai

Inaktiv

Du är redan med i White-list, sedan kan ni fråga om detta på sidan istället? Vill inte att fz.se forumet ska bli "samlingsplatsen" för servern.

Medlem

Haha, jag frågade först på hemsidan men sen ville jag skriva lite mer för att man inte kan skriva mer än tre rader där..


signatur

Wai

Medlem

Tackar! Full server nu, kommer in och jobbar när där finns plats

Inaktiv
Skrivet av eCore:

Tackar! Full server nu, kommer in och jobbar när där finns plats

Ändrat till 8 spelare max. Dock är minecraft.net nere så går ej logga in igen. :/

Medlem

Vet inte vart Grimley ( Cradlex ) tog vägen, servern och hemsidan är iaf borta.

Medlem

Tja tråkigt att du la ner servern Cradlex jag hade en del roliga stunder även fast mitt spelande avtagit lite senaste veckan.
Men hör gärna av dig ifall du blir sugen på börja spela minecraft igen, snart anländer ju halloween updateringen!

Jag finns på msn /Alviar

Och angående svenska minecraft servers, om det är någon som vet en bra så skulle jag gärna vilja bli invitat till en whitelistat server så hör av er!


signatur

Suup homie

Inaktiv

Skrev på roasgard.no-ip.org varför jag lade ner servern osv. Men man vet ju aldrig vad som händer i framtiden. ; )

Medlem

Värt att notera är kanske att Multiplay nu har börjat hosta minecraft servrar. Vet inte om det räknas som reklam men här är en länk

http://www.multiplaygameservers.com/game-servers/minecraft/

Inaktiv

Realm of Asgard lever igen som sagt, dock är det Subsoil som står för servern.

Besök:
http://roasgard.no-ip.org

Inaktiv
Skrivet av Genemos:

Värt att notera är kanske att Multiplay nu har börjat hosta minecraft servrar. Vet inte om det räknas som reklam men här är en länk

http://www.multiplaygameservers.com/game-servers/minecraft/

Inte speciellt dyrt eftersom servrarna är dedikerade.

Medlem

jag är ny på det här med multiplayer, fast jag kommer gärna in och lirar!

Måste jag bli accepterad av en admin då? När jag kommer in blir jg kickad direkt, är det det som är white-list?

EDIT: Reggade mig på sidan.


signatur

Uncharted 2 beställt!

Inaktiv

Japp det stämmer Eelias. Ska genast lägga till dig så du kan ansluta! : )

Medlem

Hemsidan funkar ej


signatur

Wai

Inaktiv
Skrivet av Godnoken:

Hemsidan funkar ej

Funkar utmärkt för mig?

Medlem

Jepp, fungerar utmärkt.

Medlem

Err, skumt.. kommer bara upp no-ip hemsidan eller vad det är.. inte er


signatur

Wai

Inaktiv
Medlem

Nej, chrome
Testade på firefox, funkade där!


signatur

Wai

Inaktiv

Kom och spela Godnoken?

Medlem

Får väll hälsa på då!
Har fullt upp med min egna privata server, men blir lite skoj med omväxling hehe


signatur

Wai

Inaktiv

Vilken rusch, verkar som många fått tycke för Minecraft då många vill spela på servern. Servern är maxad redan, 10/10 dock kör vi med underbara Multiplay.co.uk som host och snart ska vi ändra max antalet spelare online!

Medlem

Hej igen!
Kommer lägga upp en vid på en spelare vid namn dewby nånting, han har lagt lava överallt och håller på en jävla massa..
Videon kommer imorgon förhoppningsvis så ni kan banna den jäkeln, han förstörde hela kvällen genom att lägga lava över hela mitt hus. :/
Btw, tycker ni ska fixa så man inte kan förstöra varandras block.. är så jääkla jobbigt att alla kan gräva bort allt man har.

*Edit*
Vad i hela.. jag har spelat på en annan server
Jag kollade er hemsida, trodde jag fortfarande var white-listad så jag registrerade inte mig. Skrev in Ipn som var på hemsidan och kom in på en annan server.
Nu idag är det en annan Ip efter jag registrerat mig eller jag tror i vilket fall att Ipn ändrades först efter jag registrerat mig.
Skumt.


signatur

Wai

Inaktiv

Haha
109.74.0.251 är rätt ip, dock är det en Vps då Multiplay krånglar en hel del.

Inaktiv

Vart är fibnot? :\

Inaktiv

Bytt från Vps (Glesys.se) till Dedikerad (Hetzner.com)

Medlem

Har ingen aning om hur multiplayer funkar men ja skulle gärna vilja lira lite ! , Hur kommer jag in ? , är de bara att skriva in rätt ip adress ? mvh

Medlem

håller ni fortfarande på grimley?

börjar bli lite småsugen att fördriva tiden med minecraft igen


signatur

Suup homie

Inaktiv
Inaktiv

Kolla första "Posten".

123
Skriv svar