Resident Evil-skaparen arbetar nu för Bethesda

Robot
Medlem
Resident Evil-skaparen arbetar nu för Bethesda

Resident Fallout?


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Det första jag såg när jag läste din kommentar var "President Fallout". xD
Hoppas vi får se fler toppspel från rackaren.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Zombies i Elderscrolls? hope not!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Toast@ Det finns la redan Zombies i Elderscrolls? Iaf i Oblivion

Medlem
Skrivet av Johan3043:

Toast@ Det finns la redan Zombies i Elderscrolls? Iaf i Oblivion

jepp i morrowind med=P

Medlem

The Resident Fallout Scrolls, hoppas spelen de gör blir inte lika bugg fail som fallout 3 och new vegas


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Den som lever får se, och kanske dom odöda.

Medlem

Tror fan detta kan bli en riktigt najs sammanslagning!


signatur

Have a good time!

Inaktiv

Jag håller med Brain (ehhh....), det här är en intressant addition till Bethesda som nog kommer ge goda resultat!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Måste hålla med om att Fallout New Vegas är djäkligt buggit, så hoppas på att det blir någon ordning igen nu då

Medlem
Skrivet av impact:

Jag håller med Brain (ehhh....), det här är en intressant addition till Bethesda som nog kommer ge goda resultat!

:D:up:


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Proximately:

Det första jag såg när jag läste din kommentar var "President Fallout". xD

Ja de va ju roligt.

Inaktiv

Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar