Vad spelar du i helgen?

Denna helgen fortsätter jag min NHL 97-säsong och går till slutspel med Pittsburgh Penguins!

Medlem

Battlefield 2...:p

Medlem

[02-19] League of Legends, Vietnam

Medlem

jag och två kompisar klarade Penumbra: Black Plauge tidigare idag. Gud, det är en bra serie

Medlem

Körde lite Resident evil 5. Köpte Gold Edition i förra veckan som inkluderar spelet och alla dlc's. Episoderna är rätt nice att spela igenom. Desperate Escape var faktiskt riktigt svår och underhållande. Allt för 200 kr

Medlem

ska spela bc2 vietnam spela lart castlevania los och kanske förstå mig på hearts of iron 3


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Lär bli lite Alan wake och AC:Brotherhood

Medlem
Medlem

FM 2011 Men blir ju skitsur på Hysèn. Skjut på mål ditt lilla troll!

Medlem

Har pillat lite Wipeout HD på Fury kampanjen och jagar lite trophies. Har gått rätt segt och man har lagt undan det lite då och då. Men nu fick man en nytändning!

Medlem
Skrivet av bRAVEis:

QL och Dungeon Keeper 2 om vart annat
nohostalgiiiiiiii

Ooo va göttmos!
"Din grotta är fylld med yoghurt!"

Medlem

Killzone 3 och Bulletstorm

Medlem

Klarade nyligen ut Fallout New Vegas. Tog totalt ca 86 timmar med första dlcn och ändå gjorde jag inte allt som fanns att göra.

Medlem

kör vidare på diablo 2 ! yes

Black Ops. jag ska spela 100 timmar, sedan blir det nog ett par till när "First Strike" kommer...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

satan i gatan, det kan faktiskt bli lite ut2004 efter skrivbordsköp. Har inte lirat på pc på närmare två år. Nu behöver jag bara koppla in dvd-spelarn.


signatur

thank you, come again

Medlem

Har precis påbörjat min andra genomspelning av Red Dead Redemption, så det blir väl mest det blandat med lite Minecraft!

Medlem

Baldur's Gate 2 och Civilization 5! Wunderbart.
Civilization 5 är faktiskt sjukt mycket bättre nu när dom har patchat till spelet!


signatur

Have a good time!

Medlem

Jag spelar World of Tanks blandat med lite Football Manager 2011.


signatur

Skrivbordsgeneralen - ett mognare spelforum med inriktning på strategi- och krigsspel.

Medlem

Det ska bli jävligt många mil i Gran Turismo 5 nu sista lediga dagen!


signatur

Playstation 5 | Series X | Steam Deck

Medlem
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av IceMan:

World Of Tanks, Hearts of iron 2, och kanske några rundor UT2k4.

Pangar du fortfarande UT? Tittade in för något år sedan, fanns knappt några servrar...

Jag har spelat 2macher nu på 1vecka, och det var dom först på 1år ^^
Spelar pick-up machet via en kanal på IRC, så det blir mera "seriöst" om man ska gämföra det med public-radnom games


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Har idag suttit och spelat Back to the Future episode 1. Men satan vad enkla pusslen är. Är alla Telltale Games så här enkla?

Nej nu blir det nog lite Red Dead Redemption. Måste ta och spela klart det så jag kan börja med undead nightmare nångång.

Medlem

Självklart blir det Minecraft!

Medlem
Skrivet av SeniiL:

Har precis köpt mig en pc efter aldeless för många år utan! Så jag tar gärna tips på alla superba singelplayer spel jag missat de senaste åren! Finns dom billigt på steam så är ju det et plus så jag slipper ta mig ut i kylan och leta.

Annars har jag mest lirat Magicka och Shattered Horizion!

Du har med största sannolikhet missat Mount & Blade, ett spel som inte ser mycket ut för världen, men när du väl har givit dig in i det och blivit lite mer än bara en stackars tölp som springer omkring ensam så är det ett oerhört roligt spel. Bra gameplay, taskig grafik. Meen vi vet ju vad som spelar roll

I väntan på Shogun 2 så blir det Titan quest och Supreme Commander denna helg. Två gamla godbitar som jag nyligen satt mig in i.

Medlem

Blev/blir lite League of loling, Empire: Total war (eller är det Total War: Empire?), Minecraft och kanske plockar upp min DS (tackar FZ för den) en stund också

Medlem

Håller på med Deus Ex, har spelat det lite tidigare men inte kört klart hela men nu när ett nytt spel snart kommer så vart jag väldigt sugen på att spela klart detta=).

Medlem

Typ en hel del League of Legends.

Medlem

Köpte GTA IV i fredags, har spelat så ofta som möjligt sen dess. Fått ihop 10 timmar än så länge, och riktigt kul är det!


signatur

Robin,
Frilansare

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Håller på med Deus Ex, har spelat det lite tidigare men inte kört klart hela men nu när ett nytt spel snart kommer så vart jag väldigt sugen på att spela klart detta=).

Fick igång Deus Ex på min skitlaptop också, så jag håller på att klara det också

Skriv svar