Fight Night Champion

Robot
Fight Night Champion

Del fem i EA:s boxningsserie är skönt blodig knytnävspoesi, i alla fall när det har vett att hålla tyst. Läs recensionen av ett spel som förlorar på att förklara sig.

#ea-sports, #fight-night-champion, #fight-night-round-4


Medlem
Fight Night Champion

Själv har jag bara kört demot men det känns som bara förändringen i gameplay(mycket mer flytande) gör att boxningen känns mycket mer realistisk och rolig.

Medlem

Testade demot och det var nog något av det segaste kontroller ever alltså, alltså gubben gjorde det man tryckte 5 sekunder efter helt värdelöst jämfört med fight night 3 där var kontrollen rapp och precis, nu känns det inte som man har nån kontroll och hur i helvete ska man göra super combos? me analoga spaken går det ju inte.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Testade demot och det var nog något av det segaste kontroller ever alltså, alltså gubben gjorde det man tryckte 5 sekunder efter helt värdelöst jämfört med fight night 3 där var kontrollen rapp och precis, nu känns det inte som man har nån kontroll och hur i helvete ska man göra super combos? me analoga spaken går det ju inte.

Det går visst! Det är nu vi får börja prata om skillnad på hur skicklig man är med kontrollen

Sedan tar det inte alls 5 sekunder, tänk efter innan du kastar ur dig en fantasi-siffra. Du låter ju som en av cheferna från The phone house!

Här handlar det nog bara om att lära sig flytet i spelet och att tajma det rätt. För igen, jag har inga problem alls med någo fördröjning eller att något är segt. För övrigt så vart fight night 3 bra mycket mer arkad än 4an och nu champion. Vilket tyder på att du troligtvis är mer ute efter en arkadboxare än en realistisk sådan. Men tror det kommer finnas inställningar i options som kan justera hur saker och ting är, så kanske kan du dra ner lite på realismen och få lite rappare arkad som i 3an med lite tur.

Inaktiv

*snyft* släpps inte till PC

Medlem

hmm....jag tyckte då storyn va riktigt rolig att spela igenom älskar fighterna utan handskar

Medlem

En 4:a? Var det inte lite överdrivet mycket?


signatur

Memento Mori

1
Skriv svar