Total War: Shogun 2 – Collector's Edition

Medlem

En tävling i min smak, men vad har de gjort med prissättningen på spelet? Många tar under 300 för spelet och Komplett slänger t o miväg limited för under 300, så vinner man inte är det inte stora summor (Förutom i7:an man behöver för att köra spelet dårå.)

Medlem

Fan va jag älskade de här spelet. Vill så jäääävla gärna vinna detta, så brutus grymt!

Medlem

*hoppas*

Knapert innan CSN

Medlem

Hoppas att jag vinner! Har aldrig någonsin vunnit på dragning eller "tur". Okej har nog vunnit 25kr på en trisslott en gång, men det är allt.


signatur

"We Want Fun And We Wanna Get Wasted" - Andrew W.K

Medlem

Grattis till er som vann!

Nu blir det dags att använda Gamesload vinsten från i julas istället

Medlem

Hur kommer det sig att rätt svar är 2010? Napoleon utspelar sig väl 1796 och 1798, medans Empire sträcker sig in på 1800-talet? Eller minns jag helt fel? Isf. borde väl Empire vara det modernaste? Jaja, wtf.. Grattis ni som vann!

Medlem

Ingen vinst nu heller Piratebay to the rescue!


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Grattis!

Btw, det måste vara häftigt att heta Bond i efternamn


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Gillas starkt d nya " Check " listan så man ser vilka man hade rätt/fel på


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Det är sant blashyrkh. Men Större delen av Empire utspelar sig på 1700-talet (även ifall det sträcker sig in lite på 1800-talet också) medans Napoleon utspelar sig enbart runt slutet av 1700-talet och början av 1800-talet.

Medlem

Fan också! Grattis till er som vann


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av blashyrkh:

Hur kommer det sig att rätt svar är 2010? Napoleon utspelar sig väl 1796 och 1798, medans Empire sträcker sig in på 1800-talet? Eller minns jag helt fel? Isf. borde väl Empire vara det modernaste? Jaja, wtf.. Grattis ni som vann!

Ja det var en underbar fråga

Gissade på att de tänkte att Napoleontiden var senare än amerikanska frihetskriget och inte över vilka år spelen sträcker sig.

Men det känns ju onödigt med frågor som är svåra på grund av att de är otydliga.

Medlem
Skrivet av Ellehbg:

Grattis!

Btw, det måste vara häftigt att heta Bond i efternamn

Njae jag skulle ju inte byta bort det men det obligatoriska skämtet varje gång man träffar någon man aldrig träffat innan kan bli lite tjatigt

Men detta förgyllde min dag något enormt! Uppsatsen känns inte lika jobbig att skriva idag

Medlem

Grattis ni som vann, hoppas ni är glada, era jävlar!

Medlem

Grattis och häftigt namn Mr Bond

Medlem

Äh, jävla skit.

Tyvärr var det många som tävlade så chansen är ju ganska liten om man säger så.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Äh, jävla skit.

Tyvärr var det många som tävlade så chansen är ju ganska liten om man säger så.

Du hade en chans på 699 med tank på att det bara var så många som svarade rätt på sista fråga.

Medlem

Jag blev fruktansvärt förvånad när det damp ner en avi från posten nyss... jag hade ju inte beställt något
Något som är ganska creepy är att jag började spela igenom Suikoden: Tierkreis igen för några dagar sen, och valde namnen Hattori Company och Castle Hanzo på min grupp och mitt fort. I'm psychic!

12
Skriv svar