2K Sports sexiga Serena Williams-video

Robot
2K Sports sexiga Serena Williams-video

I en läckt reklamvideo för Top Spin 4 syns lättklädda Serena Williams som "världens sexigaste tennisspelare".

#2k-sports, #top-spin-4


Medlem
2K Sports sexiga Serena Williams-video

Vad i !?

Medlem

snacka om iss men kul video och igenkligen var det nog ett bra beslut att den aldrig skulle visas för allmänheten då det är riktigt dålig arknadsföring.

Medlem

Känns som vi är tillbaka till 90-talet när det gäller "sexig" reklam till spel

Medlem

Haha va fan! Ja han som kom på den här reklamen får gärna göra mer reklam för spel! Gärna för Tomb Raider..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

gig gig giggedy


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Phö, tror inte ett ögonblick på att det där inte var meningen att sändas. Tycker det stinker så kallade viral marknadsföring lång väg.

Medlem

Mer sådan reklam, spel ska va nöje och dem två såg ju nöjda ut...

Inaktiv
Skrivet av Tommy_h:

gig gig giggedy

Du jag håller med! Undrar om hon följer med i spelet?

Medlem
Skrivet av fujim:

Phö, tror inte ett ögonblick på att det där inte var meningen att sändas. Tycker det stinker så kallade viral marknadsföring lång väg.

Fool me once, shame on... shame on you. Fool me... You can't get fooled again.

Nej, det är uppenbart att det är ett försök på en viral video. Det blev dock en nyhet på FZ (och en massa andra sidor) så tyvärr fungerar det ju.

Medlem

fan ska man med spelet till? Vilken sport äre?

Medlem

Maria Kirilenko slår Serena Williams.

Medlem

Serena Williams och sex hör inte ihop :S

Medlem

Läcka "utan deras tillstånd"... Yeah, right.

Medlem

Som sagts...

Normalt när saker hamnar på tuben utan tillstånd så försvinner det väldigt fort. Den här filmen verkar ju dock ligga kvar...

Sen är de så bra reklam att jag kommer att ha svårt att respektera 2K framöver...

Medlem

Tjejer som spelar Tennis får mig att tänka på Ken Park. Skrattade gott. Jag tyckte fan reklamen var kul!


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

1
Skriv svar