Första infon om gratis-mmo:et Marvel Universe

Robot
Första infon om gratis-mmo:et Marvel Universe

Gazillions kommande låter dig raida som Spiderman, Hulk och Iron Man med flera.

#gazillion-entertainment, #marvel-universe, #cryptic-studios, #marvel-universe-online, #champions-online


Medlem
Första infon om gratis-mmo:et Marvel Universe

Låter intressant. Marvel is teh shiznit

Medlem

Cryptic höll ju på med ett "Marvel Universe" som till slut blev Champions Online istället.


signatur

subterranean homesick alien

Moderator | Testpilot

Bara det inte blir ett DC universe i marvel stil, tycker dem ska satsa på något annorlunda. Fast att kunna svinga runt som spiderman hade varit coolt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Kollar man andra onlinespel så ser ju alla identiska ut i princip när de gäller high end kläder. Kolla i WoW tex. i Vanilla när alla Warlocks såg exakt likadana ut. Så de e nog inget problemet för fenomenet finns i andra spel....

Medlem

måste man kolla in

Medlem

"Helt gratis" betyder mikrotransfers?

Medlem

Om det blir att man betalar för att få mer innehåll så håller jag mig till wow,rift eller aion ^^


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

Bara spela med färdiga gubbar i ett superhjälte MMO = fail, halva grejen är ju att skapa en EGEN superhjälte med krafter man själv får välja..

Blir ju dessutom bara fel då man glider in på Xavier Institute for Higher Learning och ser 7 x Wolverine och 8 st. Storm, osså 2 Nightcrawler uppe under takbjälken.
nääe


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Ge mig Spiderman! Kan tänka mig att pröva spelet någon gång framöver om det är gratis och Spidde är med


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar