Mass Effect 3 dröjer till 2012

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Defon:

Hur kommer det sig att FZ visar gårdagens nyheter idag Gamespot och IGN har haft den här nyheten i 1-2 dagar :/

Nyheten släpptes en dålig tid för vår del, ingen av våra nyhetsskribenter var igång när den dök upp i går kväll (såvitt jag kan se i alla fall - källa). Sånt händer tyvärr ibland, vi har inte riktigt samma nyhetsresurser som amerikanska giganter.

Nej det förstår ju jag med men förrutom det skit bra hemsida många stora namn i eran roster keep it up

Medlem
Skrivet av V1per:
Skrivet av Defon:

Hur kommer det sig att FZ visar gårdagens nyheter idag Gamespot och IGN har haft den här nyheten i 1-2 dagar :/

Deras sidor är ju så nerklottrade med skit så där vill man ju ändå inte sitta och läsa, så vem bryr sig?

För att dem har nyheterna första, video review, exclusives ja listan kan göras lång erkänn du skulle väll inte kunna säga att det ínte skulle var kul att se legendaren själv Joakim bennet göra en video review eller en preview. Jag tror allmänt att det skulle vara kul att få se lite av fz crew

Medlem

Riktigt bra! Då kan de polera och göra det ännu bättre och mer tid till att glömma roliga detaljer från första och andra spelet.

Medlem

Ja hå, då hinner jag att lira igenom det första och andra spelet då. Kommer nämligen ha fullt upp med BF3 i höst. Nån som vet om ME1, 2 har MP?

Medlem

Väldans bra enligt mig, de ska se till att lägga ner ordentlig med tid på spelet så att det blir riktigt bra

Bra, vi har så mycket annat att spela än då. Gör nu ett ett bra spel på alla fronter!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Om någon av de personer jag älskar dör...Då har vi en kandidat till decenniums sämsta spel! Våga inte röra Liara, eller Tali, eller...Någon!!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Och bredda publiken och grejer med ja. Tjoho, snart blir det GoW på pricken, fast med aliensex.

Medlem

åh där kom det...fan!

Medlem
Skrivet av Defon:
Skrivet av V1per:
Skrivet av Defon:

Hur kommer det sig att FZ visar gårdagens nyheter idag Gamespot och IGN har haft den här nyheten i 1-2 dagar :/

Deras sidor är ju så nerklottrade med skit så där vill man ju ändå inte sitta och läsa, så vem bryr sig?

För att dem har nyheterna första, video review, exclusives ja listan kan göras lång erkänn du skulle väll inte kunna säga att det ínte skulle var kul att se legendaren själv Joakim bennet göra en video review eller en preview. Jag tror allmänt att det skulle vara kul att få se lite av fz crew

Orka bry sig om man får nyheten sent på kvällen eller dagen efter och ska jag se på video reviews och traliers går jag hellre till gametrailers, exclusives vet jag inte vad det är, ergo är det inget jag behöver.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

12
Skriv svar