Härliga helg

Medlem
Härliga helg

Underbart väder och ledig helg. Jag har börjat vänja mig vid idén att inte jobba helg längre och nu när vårvädret dessutom visar sin bästa sida är det extra härligt att vara i parken istället för på arbetet.

Linda och jag var på H&M idag och gjorde första inköpet till bebben. Två små body's och en liten skallra. Haha.. jag vet, jag lovar att försöka hålla mig från att helt gå över till att skriva en nybliven-pappa-blogg. Det ska fortfarande handla mestadels om foto och mitt fotograferande! Men många bilder på lilla tjejen lär det ju bli... ja jösses ja!

Efter alla inköp till lilla tjejen bar det iväg hemåt för att hämta Akira. Sen gick hela familjen runt i Pildammsparken och avnjöt så småningom en trevlig kycklingsmörgås i Margaretapaviljongen. Tänka sig, en öl blev det också!

Efter öl hemgång, dags att lira lite Fallout NV i dryga 2 timmar En underbar lördag helt enkelt! Jag har idag dessutom haft roligare med Fallout än på länge... det är säkert 25 timmar sedan spelet gjorde något som helst motstånd, ja förutom buggar och den otroligt frustrerande funktionen att helt plötsligt frysa och kräva omstart...
Jag har nu, 82 timmar in i spelet helt plötsligt tagit kontakt med mina gamla vänner i Brotherhood of Steel, en välkommen nyhet i ett annars ganska sönderspelat landskap. Jag har ju fortfarande inte använt mig av fast-travel-funktionen och spelar på Hardcore. Spännande bitvis, jag har fortfarande inte listat ut hur jag på ett bra sätt har ihjäl Deathclaws om de kommer fler än en och en. Måste hitta en rejäl überbössa att förgöra de asen med! Förslag?

Här kommer en lite rolig bild från förra helgen... en behind-the-shots-bild från studion

Hoppas ni kan njuta av vårsolen precis som jag gjort. I morgon är det dags för än mer motorcykelåkning... blev 10 mil igår lite öm i baken efter typ 8 mil, men det var roligt!

#blogg

Härliga helg

Förslag på uberbössa, Antimaterial Rifle, Från hidden status, headshot med Hollowpoint ammo. Ett riktigt spektakel när denna dinosaurie flyger 5 meter bakåt. Se bara till att de inte kan hitta eller nå dig.
Ser sjukt mycket fram emot nästa Dlc, vill ha mer!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Själv har jag inga Dlc alls. Är inte uppkopplad på nätet med min xbox

Antimaterial använder jag, däremot har jag inte provat hollowpoint på dem... brukar köra Armorpiercing. Tycker bara bössan är lite långsam för att vara perfekt, men gissar att .50 inte går att få mycket snabbare!

1
Skriv svar