Tre gripna för Playstation Network-attacken

Medlem
Skrivet av LoA.:
Skrivet av Tommy96:

Anonymous står inte för något av den här graden dom står för frihet och sånt inte att gå in i stora kända företag och slå ner deras servar.

Exakt. Varför hatar folk anonymous? Dom vill bara göra gaming som det var en gång i tiden. Nuförtiden är det låsta konsoler. Man kan inte köra system-link på portal 2 t.ex. man MÅSTE vara ansluten till sonys servrar, ALLT måste gå igenom deras servrar, samma sak med microsoft.

Allt handlar om kontroll, kontroll och kontroll... Pengar och kontroll är tyvärr det enda som jättarna Sony och Microsoft bryr sig om. Förvånar mig inte om anonymous hackar microsoft härnäst, ska bli ljuvligt att se.

Det låter lite som du tycker att vem som helst har rätt till vad som helst bara för att det finns.

Den som har bekostat utvecklingen kanske har rätt att bestämma villkoren för användandet, eller?

- fatta, bah, att bah, deföfan jag bah, som vill spela bah....

Medlem
Skrivet av LariosoDog:
Skrivet av Deamon:

Patetiskt att gripa någon på dessa grunder. Känner mig smått äcklad av alla haters i denna tråden som vill att dom ska åka dit och massa skit. Skulle ni vilja åka dit för en IRC logg eller någon jävla skit som säger att du varit med i en DDoS attack? Skärp er förfan.

Om du lever i tron att du är anonym på nätet så lär du få en chock en vacker dag.
Läste nyligen boken "Svenska Hackers" som var mycket sedelärande.

Precis på vilka grunder är de gripna då, har du sett utredningen?

Du kan ju gissa att det är pådrag över hela världen för att hitta de ansvariga bakom attacken på Sony. Tror inte ens de gripna är förvånade, med de kunskaper de har vet de att allt går att spåra. Och gissa om man sätter in resurser på detta intrånget.

Alla med verksamhet på nätet i alla jordens länder anar att nästa gång kan det vara deras (o)tur. Alla sluter upp på detta uppdraget, det kan du vara säker på.

Och sedan slutligen, varför är Sony haters bättre än hacker haters?

Det finns för lite fakta kring vad de är anklagade för, är det anklagade för att ha deltagit i en DDoS attack eller för att vara de som kom in på Sonys servrar. Om det rör sig om själva attacken som överbelastade Sonys serverar så kan vem som helst i så fall bli anklagad för detta trots att man inte själv varit medveten om att så skett.

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Det finns för lite fakta kring vad de är anklagade för, är det anklagade för att ha deltagit i en DDoS attack eller för att vara de som kom in på Sonys servrar. Om det rör sig om själva attacken som överbelastade Sonys serverar så kan vem som helst i så fall bli anklagad för detta trots att man inte själv varit medveten om att så skett.

Jo, men de är ju gripna, inte dömda heller, om så skulle vara fallet. Om de fått in något virus som gjort datorn tillgänglig bara så kommer väl det fram.

Men om det finns plenty servrar också i deras bostad som varit inblandade i attacken blir det ju försvårande omständigheter. Att spela oförstående då är lite svårare. Även om vissa fall som togs upp i Svenska Hackare-boken visade att det är svårt att bevisa rättsligt - men det var ju 10 år sedan eller mer och nya verktyg för att spåra finns väl idag gissar jag.

Det "goda" samhället lär sig också med tiden vad som krävs för att ta itu med problemet får man hoppas, på ett rättsäkert sätt.

Inaktiv
Skrivet av andreashal91:
Skrivet av Aquilalore:

lol, hoppas att de åker fast, hoppas att det blir fängelse.. ett dödsstraff ger nog en glasklar signal till nördarna.

Sony fanboy till 100% märker jag

På vilket sätt är jag fanboy som i allra högsta grad är intresserad av kriminologi och önskar att jag får leva mitt liv utan att en snorunge anser sig ha rätt att sno min bil ?
Vad gick snett i deras barndom liksom, fick de för lite mjölk ur mammas tutte eller blev de inte "rapade" efter..?

Skrivet av Friberg:
Skrivet av Aquilalore:

lol, hoppas att de åker fast, hoppas att det blir fängelse.. ett dödsstraff ger nog en glasklar signal till nördarna.

De är lika mycket nördar som du och jag. Däremot är de bra mycket smartare!

Tack. Det är ett val jag gjorde sent i livet, på min tid fanns inte datorer. Eller ja, inte i dagens form i alla fall. Just för att jag har haft ett annat liv också, så anser jag mig inte att vara "den sortens" nörd..

Medlem

Det skall bli intressant att se vad domen blir.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Alltid like kul att läsa alla P12:or som skriver i trådarna här på FZ.

Varför ens börja spekulera över en artikel. Vi här vet absolut inget emot vad de vet nu.

Dessutom säger ni, rätt åt Sony. Varför då?

Företaget Sony har antagligen förlorat mer pengar än vi kan drömma om pga detta. Det alla folk inte verkar vilja få in i sina små skallar är att det inte riktigt går att skydda sig emot hackers.


signatur

AYY LMAO

Inaktiv
Skrivet av Aquilalore:
Skrivet av andreashal91:
Skrivet av Aquilalore:

lol, hoppas att de åker fast, hoppas att det blir fängelse.. ett dödsstraff ger nog en glasklar signal till nördarna.

Sony fanboy till 100% märker jag

På vilket sätt är jag fanboy som i allra högsta grad är intresserad av kriminologi och önskar att jag får leva mitt liv utan att en snorunge anser sig ha rätt att sno min bil ?
Vad gick snett i deras barndom liksom, fick de för lite mjölk ur mammas tutte eller blev de inte "rapade" efter..?

Skrivet av Friberg:
Skrivet av Aquilalore:

lol, hoppas att de åker fast, hoppas att det blir fängelse.. ett dödsstraff ger nog en glasklar signal till nördarna.

De är lika mycket nördar som du och jag. Däremot är de bra mycket smartare!

Tack. Det är ett val jag gjorde sent i livet, på min tid fanns inte datorer. Eller ja, inte i dagens form i alla fall. Just för att jag har haft ett annat liv också, så anser jag mig inte att vara "den sortens" nörd..

Pfft, en snorunge som snor din bil? Det var väl den kassaste liknelse du kunde klämma fram eller? Om du var Sony skulle snorungen bränt upp din bil och skrattat åt dig. Sony gav sig på hackersen först, inte tvärtom. Sony stämde GeoHot på allt han ägde och någonsin kommer äga. Är du lagens långa arm eller? Sitter du här på FZ och försöker läxa upp folk med att du inte hade en dator när du var liten? Du vet säkert inte ens bakgrunden till detta? Du har hört att några hackade Sony och att du inte kunde lira på din lilla Playbox. Aw, how sad. Det är väl det värsta som kan hända i din värld eller?

Dessa grabbar är pionjärer. Istället för att hata dom borde du se upp på dom, för dom är människor som du aldrig hade modet till att vara. Patetiska jävel.. Om en liten stöddig överklass idiot hade kommit fram till dig och en polare på stan och slagit din polare i ansiktet så tro fan att du brottat ner honom och tryckt ner hans ansikte i marken.

Och jaja, haters gona hate. Antar att jag får ett par inlägg nu som kommenterar att jag är p12 what so ever

Medlem
Skrivet av andreashal91:

Kan slå vad att dom fick anställa nasa, US Air Force, Privata hackers, o andra företag för att få tag på dom

Sony are noobs!

"Sony are noobs!"
Yeah, och om du blir rånad eller liknande så planerar du att lösa problemet helt själv utan att dra in nån eller? xD

Skrivet av Deamon:
Skrivet av Aquilalore:
Skrivet av andreashal91:
Skrivet av Aquilalore:

lol, hoppas att de åker fast, hoppas att det blir fängelse.. ett dödsstraff ger nog en glasklar signal till nördarna.

Sony fanboy till 100% märker jag

På vilket sätt är jag fanboy som i allra högsta grad är intresserad av kriminologi och önskar att jag får leva mitt liv utan att en snorunge anser sig ha rätt att sno min bil ?
Vad gick snett i deras barndom liksom, fick de för lite mjölk ur mammas tutte eller blev de inte "rapade" efter..?

Skrivet av Friberg:
Skrivet av Aquilalore:

lol, hoppas att de åker fast, hoppas att det blir fängelse.. ett dödsstraff ger nog en glasklar signal till nördarna.

De är lika mycket nördar som du och jag. Däremot är de bra mycket smartare!

Tack. Det är ett val jag gjorde sent i livet, på min tid fanns inte datorer. Eller ja, inte i dagens form i alla fall. Just för att jag har haft ett annat liv också, så anser jag mig inte att vara "den sortens" nörd..

Pfft, en snorunge som snor din bil? Det var väl den kassaste liknelse du kunde klämma fram eller? Om du var Sony skulle snorungen bränt upp din bil och skrattat åt dig. Sony gav sig på hackersen först, inte tvärtom. Sony stämde GeoHot på allt han ägde och någonsin kommer äga. Är du lagens långa arm eller? Sitter du här på FZ och försöker läxa upp folk med att du inte hade en dator när du var liten? Du vet säkert inte ens bakgrunden till detta? Du har hört att några hackade Sony och att du inte kunde lira på din lilla Playbox. Aw, how sad. Det är väl det värsta som kan hända i din värld eller?

Dessa grabbar är pionjärer. Istället för att hata dom borde du se upp på dom, för dom är människor som du aldrig hade modet till att vara. Patetiska jävel.. Om en liten stöddig överklass idiot hade kommit fram till dig och en polare på stan och slagit din polare i ansiktet så tro fan att du brottat ner honom och tryckt ner hans ansikte i marken.

Och jaja, haters gona hate. Antar att jag får ett par inlägg nu som kommenterar att jag är p12 what so ever

Jag är ingen p12 direkt, men måste faktiskt säga att dina argument är helt skruvade, om jag skulle skita i att betala räkningar och allt går över till kronofogden, och dom sen kommer hit och tar min tv t ex, och jag slår ner honom och tar tillbaka den, är jag en pionjär då eller?

Och om nu sony startade det hela, hur kommer det sig att dom hade nåt att stämma honom för, dom lär ju inte ha stämt honom för att han käkade på subway

Medlem

Jag förstår inte riktigt det här med "p12", det är mest små barn och jag kan ha fel men det känns inte som de skulle hänga på forum så mycket... Hade varit bättre med "p18", det är i den åldersgruppen de flesta idioterna finns. Jag vet juh själv hur dum i huvudet jag var i den åldern.

Ni som försvarar hackerserna, jag förstår att det handlar om en ideologi om att allt ska vara fritt men det innebär väl inte att "starkast vinner". Bara för att man kan ta av någon betyder det inte att man ska eller borde. Försök tänka er in i situationen när någon stjäl något från er, hur glad blir man?
Sen blir det lite svårare att sätta sig in i om man fortfarande bor hemma hos sina föräldrar och fortfarande får det mesta betalt och gjort. Så lägg till att du har en väldigt begränsad budget och begränsat med tid.
Som när de stal min cykel för några år sedan, helt plötsligt kunde inte jag ta mig till jobbet utan fick tigga skjuts av en arbetskamrat. Kanske inte hela världen men det störde alla mina rutiner och gjorde i över en månad.
Frihet hade varit jättefint men tyvärr är det nog inte lämpligt för större delen av mänskligheten.

Vi som tycker illa om hackerserna försvarar även vår ideologi, att det vi arbetat och slitit för är vårt och ingen har rätt att ta det ifrån oss. Det hela känns lite som en generationskonflikt


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Inaktiv
Skrivet av borotroth:
Skrivet av andreashal91:

Kan slå vad att dom fick anställa nasa, US Air Force, Privata hackers, o andra företag för att få tag på dom

Sony are noobs!

"Sony are noobs!"
Yeah, och om du blir rånad eller liknande så planerar du att lösa problemet helt själv utan att dra in nån eller? xD

Skrivet av Deamon:
Skrivet av Aquilalore:
Skrivet av andreashal91:
Skrivet av Aquilalore:

lol, hoppas att de åker fast, hoppas att det blir fängelse.. ett dödsstraff ger nog en glasklar signal till nördarna.

Sony fanboy till 100% märker jag

På vilket sätt är jag fanboy som i allra högsta grad är intresserad av kriminologi och önskar att jag får leva mitt liv utan att en snorunge anser sig ha rätt att sno min bil ?
Vad gick snett i deras barndom liksom, fick de för lite mjölk ur mammas tutte eller blev de inte "rapade" efter..?

Skrivet av Friberg:
Skrivet av Aquilalore:

lol, hoppas att de åker fast, hoppas att det blir fängelse.. ett dödsstraff ger nog en glasklar signal till nördarna.

De är lika mycket nördar som du och jag. Däremot är de bra mycket smartare!

Tack. Det är ett val jag gjorde sent i livet, på min tid fanns inte datorer. Eller ja, inte i dagens form i alla fall. Just för att jag har haft ett annat liv också, så anser jag mig inte att vara "den sortens" nörd..

Pfft, en snorunge som snor din bil? Det var väl den kassaste liknelse du kunde klämma fram eller? Om du var Sony skulle snorungen bränt upp din bil och skrattat åt dig. Sony gav sig på hackersen först, inte tvärtom. Sony stämde GeoHot på allt han ägde och någonsin kommer äga. Är du lagens långa arm eller? Sitter du här på FZ och försöker läxa upp folk med att du inte hade en dator när du var liten? Du vet säkert inte ens bakgrunden till detta? Du har hört att några hackade Sony och att du inte kunde lira på din lilla Playbox. Aw, how sad. Det är väl det värsta som kan hända i din värld eller?

Dessa grabbar är pionjärer. Istället för att hata dom borde du se upp på dom, för dom är människor som du aldrig hade modet till att vara. Patetiska jävel.. Om en liten stöddig överklass idiot hade kommit fram till dig och en polare på stan och slagit din polare i ansiktet så tro fan att du brottat ner honom och tryckt ner hans ansikte i marken.

Och jaja, haters gona hate. Antar att jag får ett par inlägg nu som kommenterar att jag är p12 what so ever

Jag är ingen p12 direkt, men måste faktiskt säga att dina argument är helt skruvade, om jag skulle skita i att betala räkningar och allt går över till kronofogden, och dom sen kommer hit och tar min tv t ex, och jag slår ner honom och tar tillbaka den, är jag en pionjär då eller?

Och om nu sony startade det hela, hur kommer det sig att dom hade nåt att stämma honom för, dom lär ju inte ha stämt honom för att han käkade på subway

Jag tror jag vart otydlig eller så förstår du inte riktigt vad jag menar, för det var verkligen inte så jag menade. Geohot visade Sony att man kunde cracka hela deras konsoll och han gav dom även, mer eller mindre, lösningen för hur dom kunde fixa det. Deras svar blev till att stämma honom på rubb och stubb.

Det jag menade med exemplet var att om man har civilkurage överhuvudtaget så står man förhoppningsvis upp för folk som är från samma grupp, samma ideologi, vänskap o.s.v., vilket var det dom antagligen gjorde.

Fråga gärna om det är några tveksamheter Tycker det är tråkigt med osämja p.g.a. missförstånd!

AW8
Medlem

Mycket bra! När de kommit ut ur fängelset/betalat sina skador, så lär de väl ha lärt sig att det finns bättre sätt att protestera på än att leka internet-terrorist.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Aquilalore:

lol, hoppas att de åker fast, hoppas att det blir fängelse.. ett dödsstraff ger nog en glasklar signal till nördarna.

De är lika mycket nördar som du och jag. Däremot är de bra mycket smartare!

Men de är på fel sida av lagen. Det borde definitivt bli fängelse, tycker jag.

Medlem

Som jag misstänkte, detta verkar inte haft något med själva "hacket" att göra så de har helt enkelt fått tag på de som var med i den DDoS attack som Anom gått ut med långt innan där dag och datum redan var satta. En attack som vi alla här skulle kunnat ha varit delaktiga i utan vår vetskap såvida man inte lyckats skydda sin dator helt från elakartad kod, nu verkar det ju dock som dessa personer varit med aktivt i själva attacken.

"Spanish police alleged the three "hacktivists" helped organize an attack that temporarily shuttered access to some Sony websites. They were not linked to two massive cyber attacks against Sony's Playstation Network that resulted in the theft of information from more than 100 million customers."

Vad som sker med en DDoS attack är helt enkelt att man överbelastar en server, så denna attack är i princip samma sak som att många försöker ansluta till en server som inte klarar av att hanterat det antalet (något som sker väldigt ofta när nya spel släpps eller liknande).

"Anonymous members cripple websites by overwhelming them with traffic in what is commonly known as "denial of service" attacks. The group publicizes these campaigns on the Web, giving supporters the information to attack a targeted site."

""They are structured in independent cells and make thousands of simultaneous attacks using infected 'zombie' computers worldwide. "

http://ps3.ign.com/articles/117/1175308p1.html

Medlem
Skrivet av tavener:
Skrivet av andreashal91:
Skrivet av Aquilalore:

lol, hoppas att de åker fast, hoppas att det blir fängelse.. ett dödsstraff ger nog en glasklar signal till nördarna.

Sony fanboy till 100% märker jag

Och du är Hacker fanboy 100% eller?

30% sony fanboy och 70% hacker fanboy


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

[quote=borotroth]

Skrivet av andreashal91:

Kan slå vad att dom fick anställa nasa, US Air Force, Privata hackers, o andra företag för att få tag på dom

Sony are noobs!

"Sony are noobs!"
Yeah, och om du blir rånad eller liknande så planerar du att lösa problemet helt själv utan att dra in nån eller? xD

---------------

hur visste du det (Lite svårt bara.)

Men tex jag. Blir jag hackad och massa jävla viktiga filer åker bort på min dator, då kan jag inte göra ett skit..

Om jag skulle gjort som Sony skulle jag kontaktat Google och vill att dom slutar länka till den sidan som hackade mig, jag vill sätta dit hackren och vill ha 1423543543 kr för det, dragit ut hot mail till höger o vänster..
Sen vill jag stämma alla som får se mina filer, sen vill jag ha IP adresser till alla som har sökt på mina filer på google och youtube osv osv osv osv osv..

Tror ni att jag får göra så som Sony har gjort? neehh, det tror jag knappast..


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

[quote=borotroth]

Skrivet av andreashal91:

Kan slå vad att dom fick anställa nasa, US Air Force, Privata hackers, o andra företag för att få tag på dom

Sony are noobs!

"Sony are noobs!"
Yeah, och om du blir rånad eller liknande så planerar du att lösa problemet helt själv utan att dra in nån eller? xD

---------------

hur visste du det (Lite svårt bara.)

Men tex jag. Blir jag hackad och massa jävla viktiga filer åker bort på min dator, då kan jag inte göra ett skit..

Om jag skulle gjort som Sony skulle jag kontaktat Google och vill att dom slutar länka till den sidan som hackade mig, jag vill sätta dit hackren och vill ha 1423543543 kr för det, dragit ut hot mail till höger o vänster..
Sen vill jag stämma alla som får se mina filer, sen vill jag ha IP adresser till alla som har sökt på mina filer på google och youtube osv osv osv osv osv..

Tror ni att jag får göra så som Sony har gjort? neehh, det tror jag knappast..


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av visan:

Hela grejen med Anonymous är väl att alla som känner för det är med där? Känns ju lite sådär av Sony och skylla på hela internet :/

Kravet för att vara med är dock att man har kunskap att hålla sig anonym, så fort man åker dit eller någon får reda på vem man är så är man inte längre en del av gruppen. Det som hände Sony går helt emot denna gupps "ideologi".

Och vad är den då, att inte åka fast?

Medlem
Skrivet av andreashal91:

"Sony are noobs!"
Yeah, och om du blir rånad eller liknande så planerar du att lösa problemet helt själv utan att dra in nån eller? xD

---------------

hur visste du det (Lite svårt bara.)

Men tex jag. Blir jag hackad och massa jävla viktiga filer åker bort på min dator, då kan jag inte göra ett skit..

Om jag skulle gjort som Sony skulle jag kontaktat Google och vill att dom slutar länka till den sidan som hackade mig, jag vill sätta dit hackren och vill ha 1423543543 kr för det, dragit ut hot mail till höger o vänster..
Sen vill jag stämma alla som får se mina filer, sen vill jag ha IP adresser till alla som har sökt på mina filer på google och youtube osv osv osv osv osv..

Tror ni att jag får göra så som Sony har gjort? neehh, det tror jag knappast..

Du fabricerar ju massa scenarier som du inte vet hänt.

Det troliga är väl snarare:

Det är ingen tjänsteman på Sony som ringt till Google och fått ut allt de begär.
Det polisanmäls av sony i japan, som kontaktar interpol och via internationellt samarbete så kontaktar rätt instans google och vadmer för att få fram fakta i målet.

Så om du utsätts för motsvarande och polisanmäler så tas det omhand av rätt instans med behörighet att begära ut uppgifter osv.

Du verkar ha vädligt förvanskad bild av allt som pågår i samhället. De du fått din information ifrån skulle jag lyssna på med ett öra och sedan ta reda på hur det verkligen går till.

Medlem
Skrivet av Ender:

Och vad är den då, att inte åka fast?

Nej, vad den går ut på i sin helhet är väl nog att Internet ska vara fritt men ingen annan än dessa företag ska ta "skada". Eftersom det som hände Sony i allra högsta grad drabbade "oskyldiga" och att även de själva som grupp skulle drabbas är detta helt emot deras principer. DDoS attacken däremot är det inte och den har de också tagit på sig, de har däremot inte tagit på sig själva "hackandet" även om detta i sig inte behöver betyda att någon eller några Anom medlemmar inte ligger bakom den.

http://en.wikipedia.org/wiki/Anonymous_%28group%29

När det kommer till att Sony startade en "häxjakt" på alla som överhuvudtaget var intresserade av mer info kring hur man återställde sin konsol till ursprungligt skick anser jag att Sony på intet sätt har denna rättighet. De är ingen myndighet och kan därför inte kräva IP-nr sådär utan vidare.

Finns det något träd högt nog att hänga dem från? Ska det räknas in med vad för nytta de faktiskt bidrar med så räcker det med ett Bonzai träd.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Finns det något träd högt nog att hänga dem från? Ska det räknas in med vad för nytta de faktiskt bidrar med så räcker det med ett Bonzai träd.

De personer som denna artikel handlar om ligger med största sannolikhet inte bakom själva intrånget som orsakade PSN hacket.

Medlem

HÄNGNING !!!!!! AVRÄTTNING !!!!! STRAFF ARBETE PÅ MCDONALS I 60 ÅR !!!!!!!

Medlem

Har det alltid varit så mycket fjortisar på FZ? Vi behöver en vuxenavdelning 20+ eller något.

Medlem

Det ballar ur!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Skönt om det är rätt personer och de får stå till svars...kan nog bli svårt att betala tillbaka den där miljarden.

Medlem

Ger man in i leken så får man leken tåla... så är det bara! Hackar dom ett stort företag så kan dom ju inte förvänta sig några silkeshandskar om dom åker ditt! Så varför ska man tycka synd om dom? Dom vet ju riskerna om dom nu är så smarta...

Medlem

10 st tagna n alltså


signatur

Creeper is scary ^.^

Medlem

Hur kan det finnas folk som tycker detta är bra? Att folk kommer hem och gör skador i ditt hem som kostar en förmögenhet är nog inte så kul.

Hoppas de som blivit tagna för detta brott brinner i helvetet och blir återbetalningsskyldiga resten av deras liv.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Skrivet av bjosarn:

Det ballar ur!

Haha, klockren kommentar. Vem bryr sig om Sparta!?

THIS
IS
FZ

Här hänger vi folk från bonzaiträd, straffarbetar på McD och stämmer folk på 1423543543 kronor – spelar ingen roll om de är dömda eller ej. Tänk er ett samhälle styrt efter FZ-andan. De stackars Sparta-invånarna skulle huka sig i skräck.

LRI
Medlem

Känns som hela den här nyheten är felaktig när spanska polisen gått ut och sagt att de gripna är INTE misstänkta för PSN attacken.

123
Skriv svar