Se arenor i Hellgate

Robot
Se arenor i Hellgate

Mer spelare-mot-spelare-kaos i nyutgåvan av Flagship Studios flaggskepp. Videomaterial på arenor har dykt upp.

#hellgate


Inaktiv
Se arenor i Hellgate

Så... det går runt på att circlestrafe:a runt varandra tills någon dör?

Medlem

For the living!

Medlem

Tips från Coachen: Nylanseringen heter inte Hellgate: London, det "nya" heter bara "Hellgate" (global) och är baserat på Hellgate:Tokyo, en Asienifierad version med lite omgjord gameplay (NPC:erna har fått en over(under)haul och fått sånt där jävla emoblåhåröverenaögatstuk som är så jävla populärt där i asien)

Betan jag spelade nyligen hade även förbannat nerskalad grafik, vet inte om det e för nerladdningsstorleksspar under betan, eller om HG:Tokyo har anpassat sig till alla asiatiska gold/itemfarmers systemkrav.

( http://hellgate.t3fun.com/home/home.aspx )


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Varför skulle man vilja göra en nyversion av Hellgate:London? Det enda bra med det spelet var att det hade snygg intro-cinematic och rätt snygg equipment. Annars sög det bara på alla punkter. Bland det mest buggiga och stela jag nånsin spelat

Medlem

Jag gillade det (Orginalet alltså)med Revival patchen, men så är jag en sucker för lootsamlande också.
Hade riktigt kul system med moddbara vapen och så.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Spelade orginalet en hel del och gillade det ganska mycket.
Originellt, vilket är ovanligt nu för tiden.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Ett avd e få spel som satsade på DirectX 10 ^^
Buggigt men ändå kul, får väl ge detta en chans när det blir öppet för alla

Medlem

Ska köra det när de drar in i open beta.

Medlem

HÖ? trodde alrdig att detta skulle komma til liv igen, vist är ett dugligt spel med kompisar spela igenom, men väntar nog hellre på daiblo3 än tar upp detta igen.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av aspunk:

Så... det går runt på att circlestrafe:a runt varandra tills någon dör?

Precis som i de flesta fps, mmorpg's osv. så är det som gäller att använda ytan rätt och använda rätt förmågor/vapen vid rätt tidpunkt. Troligtvis kommer det väl finnas 2v2 eller 3v3 vilket kommer medföra ett mer strategiskt gameplay kan jag tänka mig.... jag gillar inte spelsättet men tycker att det är ungefär så de flesta shooters funkar idag vilket är exakt det som folk tydligen gillar, det kan man bara se genom att kolla på cod serien som är tråkigast i världen att lira online men folk tycker det är roligt, vilket jag inte förstår.

1
Skriv svar