En glimt av Gears of War 3

Robot
En glimt av Gears of War 3

Gigantiskt sjömonster får CliffyB att kasta in handduken hos Jimmy Fallon.

#activision, #modern-warfare-3, #epic-games, #gears-of-war-3


Inaktiv
En glimt av Gears of War 3

Verkligen inte imponerad av killens förmåga att sikta, men så är det ju konsol...

Medlem

och BF3 skulle visas imorgon kväll var det väl. Så på fredag antar jag det är uppe på FZ? Möjligen snabbare på youtube kanske? ^^

Medlem

Fan va irriterande det var att se dom missa med 5-6 meter hela tiden, fattar inte att folk orkar spela sånna här spel på konsoll (eller med joystick dvs). Hade det varit PC (dvs med mus) hade man fan aldrig missat, ögat var ju helt enormt.
Nu kommer alla konsollkramare att säga att dom där var riktigt dåliga på att sikta och att dom själva aldrig skulle missa. Whatever, joystick suger på fps, det här är beviset. Är ungefär lika dåligt som det skulle vara att spela starcraft på konsoll. Blir inte många moves per second där inte!

Inaktiv

Är väl inget nytt att det skulle vara jobbigare med siktet på konsol än PC.

Ser personligen verkligen fram emot GoW3, utan tvekan favoritserien till xbox

Medlem
Skrivet av FL3JM:

Fan va irriterande det var att se dom missa med 5-6 meter hela tiden, fattar inte att folk orkar spela sånna här spel på konsoll (eller med joystick dvs). Hade det varit PC (dvs med mus) hade man fan aldrig missat, ögat var ju helt enormt.
Nu kommer alla konsollkramare att säga att dom där var riktigt dåliga på att sikta och att dom själva aldrig skulle missa. Whatever, joystick suger på fps, det här är beviset. Är ungefär lika dåligt som det skulle vara att spela starcraft på konsoll. Blir inte många moves per second där inte!

krävs skills vet la du.
en apa kan sikta med en mus efter 2sekunder


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

De där sög ju på att sikta, när jag spelar Gears så missar jag inte så där grovt.

Medlem

Hahahhaa! Fan vad han skriker och missar. Tog Cliffy över och spela också och han missade med?? WTF!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Finns i sig bättre gameplay av den här delen på andra E3 videos Där jag har för mig de iaf kan sikta lite bättre XD

Medlem

han var inte alls dålig på att sikta va fan snackar ni om FZ, ja har sett värre!

Medlem
Skrivet av DUNXIII:

Verkligen inte imponerad av killens förmåga att sikta, men så är det ju konsol...

Verkligen inte imponerad av killens förmåga att sikta, men sen så är han ju ingen gamer, utan en programledare...

Skrivet av FL3JM:

Fan va irriterande det var att se dom missa med 5-6 meter hela tiden, fattar inte att folk orkar spela sånna här spel på konsoll (eller med joystick dvs). Hade det varit PC (dvs med mus) hade man fan aldrig missat, ögat var ju helt enormt.
Nu kommer alla konsollkramare att säga att dom där var riktigt dåliga på att sikta och att dom själva aldrig skulle missa. Whatever, joystick suger på fps, det här är beviset. Är ungefär lika dåligt som det skulle vara att spela starcraft på konsoll. Blir inte många moves per second där inte!

Jag fattar att det är väldigt många som orkar sitta och spela såna här spel på konsoll. Hade det varit på PC så hade alla kunnat gått runt och ägt, behövs lite mer skills på konsoll.
Det här är inget bevis på att konsoll (joystick) suger på fps, bara för att han inte sitter och spelar varje dag och inte världens bästa på att sikta så betyder inte det att fps suger på konsoll.
man kan inte ens säga att dethär är lika som att spela starcraft på konsoll. Jag håller med om att det inte går bra att spela strategi på konsoll, men det hör inte hit så därför va det en jäkligt dum jämförelse

Kul att Fallon tar in bra gäster. Yngwie Malmsteen har varit med tidigare... Det såg ut som firren från GOW2?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det såg ut som firren från GOW2?

En Lambent Leviathan. Det fanns en vanlig i tvåan, så nästan.

Där ser man, visste inte att fulingen hade ett namn, den här nya var visst självlysande.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Där ser man, visste inte att fulingen hade ett namn, den här nya var visst självlysande.

yep, kommer troligtvis bli en hel del utav domhär "självlysande" p.ga all immulsion (stavning) som muterar locustsarna och gör dom snäppet hårdare än vanliga locusts

Usch, firren var inte kul på svåraste läget i GOW2, tog ju en vecka att klara av den.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar