Minecraft och Eve Online utslagna

Medlem

eller så tänker man ett steg längre, men då blir man kallad konspirations nisse...

tänk om detta är ett steg mot the new world order, då regeringar också kan Haxxa!?

detta är ett perfekt underlag att använda sig av ,för att få mer kontrol/bevakning över internet användare..

men men, filosofi funkar inte hos den stora massan...
då aftonbladet säger något helt annat, och då måste det ju vara så.. xD

Medlem
Skrivet av robineng:
Skrivet av v1lle3:

Jag skulle seriöst vilja ha någon slags övervakning av varenda individ som sitter vid en dator, så att man på ett effektivt sätt ska kunna plocka bort dessa skithuvuden.

Go FRA (typ)!

Kan ju börja med kulturpolis också, så vi alla vet hur vi ska bete oss och vilka åsikter vi ska ha. Sen börjar vi åsiktsregistrera alla som inte håller med sittande regering. Oj, hamna vi i soviet nu helt plötsligt?

Det där var bara överdrivet.

Jag vill bara att allt mänskligt avskum ska kunna hanteras på ett bra sätt. Frågan är hur.
Skulle man ha massövervakning på allt kan ju naturligtvis hackers förstöra det med.

Medlem
Skrivet av St0ned:

eller så tänker man ett steg längre, men då blir man kallad konspirations nisse...

tänk om detta är ett steg mot the new world order, då regeringar också kan Haxxa!?

detta är ett perfekt underlag att använda sig av ,för att få mer kontrol/bevakning över internet användare..

men men, filosofi funkar inte hos den stora massan...
då aftonbladet säger något helt annat, och då måste det ju vara så.. xD


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Jag tror inte att det är så smart att röra minecraft.............

MFC
Medlem
Skrivet av kebbe:

Det är bra, på med foliehatten bara.

Lägg ner. Börja läs på istället

http://www.tomshardware.com/news/obama-shut-down-internet-leg...

Tycker ni ska sluta ropa "på med foliehatten" varje gång ni hör något ni inte tror på.

Ni som missat tåget kan ju läsa på om viruset Stuxnet som utvecklats av amerikanska försvaret tillsammans med Israel för att slå ut Irans kärnanläggningar. Problemet blev att den slog ut över 5000 andra anläggningar runtom i världen också...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av Reize:
Skrivet av Gurra300:

Såååååååååååååå vem vill följa med och ta död på LulzSec och dom som hjälper han?

Meh. Mig gör det inget.

Edit: "och de som hjälper honom"*
Fick inte så jättehögt betyg i svenska, va?

Inte du heller tydligen. Om du nu är så bra på svenska borde du ha vetat att "Du fick inte..." snarare är rätt.

/End lolification

Ja den dagen de attackerar steam blir det jobbigt.. Frågan är om Steam har rigorösare säkerhet?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Värsta är, skulle man få reda på vem dom är bekräftar det ju bara det man redan vet, ett gäng 14åringar med finnar som aldrig sett en tjej i hela sina liv och man skulle genast bara tycka synd om dom, klappa dom fint på huvudet och säga "så så... klart du ska få DDoSa lite gossen lilla... akta så du inte stukar fingret bara".

Medlem

What's the point of hackening?

Medlem

LulzSec kommer att åka dit som sjutton så småningom men jag tror att de är så pass unga att de inte tänker så långt.
Orsaken till att de håller på är såklart att visa hur duktiga de är, den här typen av hacking handlar uteslutande om ego och prestige annars skulle det ju knappast annonseras om det. En del verkar ha en romantisk bild av hackers som nån slags idealist som ger sig på de stora stygga företagen för att gynna den lille betalande gamern, men orsaken är ju naturligtvis att attacker mot kända spel och företag ger mer uppmärksamhet och därmed ett fetare ego.

ro
Medlem

what is this i dont even

Medlem

Internet 2 snart.

Medlem

cia.gov nere nu också... höhö, tycker väl varken bu eller bä om detta egentligen, finns viktigare grejer att bry sig om, men förr eller senare kommer dom att åka dit så det smäller om det, brukar bli så med högljudda hackergrupper som bara är ute efter credd

Medlem

Är nog bara en tidsfråga innan de åker dit så som de håller på.

Medlem

Hoppas att de får betala för skadorna de gjort. De skulle få ett så härligt liv i lyx då.... HA HA!

Medlem
Skrivet av kaem79:
Skrivet av Lowblowz:
Skrivet av Reize:
Skrivet av tavener:
Skrivet av Reize:
Skrivet av Gurra300:

Såååååååååååååå vem vill följa med och ta död på LulzSec och dom som hjälper han?

Meh. Mig gör det inget.

Edit: "och de som hjälper honom"*
Fick inte så jättehögt betyg i svenska, va?

Du har inte så många vänner va?

bra comeback

Faktiskt

Sådana som anmärker hur andra stavar på internet är patetiska

jag tycker inte heller om folk som felstavar. sedan är det är ju bra att man vill hjälpa folk stava. fast man behöver ju inte vara elak i processen o ett forum kanske inte är bästa stället för att ge lektioner.

Det som irriterar mig är personer som klagar på andras misstag men gör samma fel själv. T.ex är din grammatik åt helvete. Vilket är lika korkat som felstavningar.

Ontopic: Undrar när Blizzard drabbas? Lär väl bli ganska snart? // Dr.Grammar out!

Inaktiv
Skrivet av Voorhees:
Skrivet av kaem79:
Skrivet av Lowblowz:
Skrivet av Reize:
Skrivet av tavener:
Skrivet av Reize:
Skrivet av Gurra300:

Såååååååååååååå vem vill följa med och ta död på LulzSec och dom som hjälper han?

Meh. Mig gör det inget.

Edit: "och de som hjälper honom"*
Fick inte så jättehögt betyg i svenska, va?

Du har inte så många vänner va?

bra comeback

Faktiskt

Sådana som anmärker hur andra stavar på internet är patetiska

jag tycker inte heller om folk som felstavar. sedan är det är ju bra att man vill hjälpa folk stava. fast man behöver ju inte vara elak i processen o ett forum kanske inte är bästa stället för att ge lektioner.

Det som irriterar mig är personer som klagar på andras misstag men gör samma fel själv. T.ex är din grammatik åt helvete. Vilket är lika korkat som felstavningar.

Ontopic: Undrar när Blizzard drabbas? Lär väl bli ganska snart? // Dr.Grammar out!

o du är en sån som snackar skit ser jag. du skriver "samma fel sj". o direkt efter skriver du att jag inte gör samma fel? hur ska du ha det? diggar inte alls personer som snackar skit.

Medlem

Dom ger sig på mindre spelföretag för dom är fega.
Börjar bli trött på dessa no-life töntar som inte har något bättre för sig än att helt utan poäng förstöra. Måste vara kul när man kan sitta bakom en skärm och inte behöva stå för det man gör.

Är rätt säker på att detta kommer få konsekvenser.

Medlem
Skrivet av kaem79:
Skrivet av Voorhees:
Skrivet av kaem79:
Skrivet av Lowblowz:
Skrivet av Reize:
Skrivet av tavener:
Skrivet av Reize:
Skrivet av Gurra300:

Såååååååååååååå vem vill följa med och ta död på LulzSec och dom som hjälper han?

Meh. Mig gör det inget.

Edit: "och de som hjälper honom"*
Fick inte så jättehögt betyg i svenska, va?

Du har inte så många vänner va?

bra comeback

Faktiskt

Sådana som anmärker hur andra stavar på internet är patetiska

jag tycker inte heller om folk som felstavar. sedan är det är ju bra att man vill hjälpa folk stava. fast man behöver ju inte vara elak i processen o ett forum kanske inte är bästa stället för att ge lektioner.

Det som irriterar mig är personer som klagar på andras misstag men gör samma fel själv. T.ex är din grammatik åt helvete. Vilket är lika korkat som felstavningar.

Ontopic: Undrar när Blizzard drabbas? Lär väl bli ganska snart? // Dr.Grammar out!

o du är en sån som snackar skit ser jag. du skriver "samma fel sj". o direkt efter skriver du att jag inte gör samma fel? hur ska du ha det? diggar inte alls personer som snackar skit.

Du grabben. Du klagade på att någon stavade fel, och du stavar som en kratta cyklar. Lägg ner, du är pinsam.

Inaktiv
Skrivet av Nomz:
Skrivet av kaem79:
Skrivet av Voorhees:
Skrivet av kaem79:
Skrivet av Lowblowz:
Skrivet av Reize:
Skrivet av tavener:
Skrivet av Reize:
Skrivet av Gurra300:

Såååååååååååååå vem vill följa med och ta död på LulzSec och dom som hjälper han?

Meh. Mig gör det inget.

Edit: "och de som hjälper honom"*
Fick inte så jättehögt betyg i svenska, va?

Du har inte så många vänner va?

bra comeback

Faktiskt

Sådana som anmärker hur andra stavar på internet är patetiska

jag tycker inte heller om folk som felstavar. sedan är det är ju bra att man vill hjälpa folk stava. fast man behöver ju inte vara elak i processen o ett forum kanske inte är bästa stället för att ge lektioner.

Det som irriterar mig är personer som klagar på andras misstag men gör samma fel själv. T.ex är din grammatik åt helvete. Vilket är lika korkat som felstavningar.

Ontopic: Undrar när Blizzard drabbas? Lär väl bli ganska snart? // Dr.Grammar out!

o du är en sån som snackar skit ser jag. du skriver "samma fel sj". o direkt efter skriver du att jag inte gör samma fel? hur ska du ha det? diggar inte alls personer som snackar skit.

Du grabben. Du klagade på att någon stavade fel, och du stavar som en kratta cyklar. Lägg ner, du är pinsam.

vad har jag stavat fel?

Medlem
Skrivet av kaem79:
Skrivet av Voorhees:
Skrivet av kaem79:
Skrivet av Lowblowz:
Skrivet av Reize:
Skrivet av tavener:
Skrivet av Reize:
Skrivet av Gurra300:

Såååååååååååååå vem vill följa med och ta död på LulzSec och dom som hjälper han?

Meh. Mig gör det inget.

Edit: "och de som hjälper honom"*
Fick inte så jättehögt betyg i svenska, va?

Du har inte så många vänner va?

bra comeback

Faktiskt

Sådana som anmärker hur andra stavar på internet är patetiska

jag tycker inte heller om folk som felstavar. sedan är det är ju bra att man vill hjälpa folk stava. fast man behöver ju inte vara elak i processen o ett forum kanske inte är bästa stället för att ge lektioner.

Det som irriterar mig är personer som klagar på andras misstag men gör samma fel själv. T.ex är din grammatik åt helvete. Vilket är lika korkat som felstavningar.

Ontopic: Undrar när Blizzard drabbas? Lär väl bli ganska snart? // Dr.Grammar out!

o du är en sån som snackar skit ser jag. du skriver "samma fel sj". o direkt efter skriver du att jag inte gör samma fel? hur ska du ha det? diggar inte alls personer som snackar skit.

Hur lyckades du tolka det som att jag påstår att du inte gör fel? Det är väl tur att jag skiter i vad du diggar.

Inaktiv
Skrivet av Voorhees:
Skrivet av kaem79:
Skrivet av Voorhees:
Skrivet av kaem79:
Skrivet av Lowblowz:
Skrivet av Reize:
Skrivet av tavener:
Skrivet av Reize:
Skrivet av Gurra300:

Såååååååååååååå vem vill följa med och ta död på LulzSec och dom som hjälper han?

Meh. Mig gör det inget.

Edit: "och de som hjälper honom"*
Fick inte så jättehögt betyg i svenska, va?

Du har inte så många vänner va?

bra comeback

Faktiskt

Sådana som anmärker hur andra stavar på internet är patetiska

jag tycker inte heller om folk som felstavar. sedan är det är ju bra att man vill hjälpa folk stava. fast man behöver ju inte vara elak i processen o ett forum kanske inte är bästa stället för att ge lektioner.

Det som irriterar mig är personer som klagar på andras misstag men gör samma fel själv. T.ex är din grammatik åt helvete. Vilket är lika korkat som felstavningar.

Ontopic: Undrar när Blizzard drabbas? Lär väl bli ganska snart? // Dr.Grammar out!

o du är en sån som snackar skit ser jag. du skriver "samma fel sj". o direkt efter skriver du att jag inte gör samma fel? hur ska du ha det? diggar inte alls personer som snackar skit.

Hur lyckades du tolka det som att jag påstår att du inte gör fel? Det är väl tur att jag skiter i vad du diggar.

du skriver att jag stavar fel, sen i nästa mening skriver du att min grammatik är fel. visst, grammatik betyder även stavningen i ett språk. men varför skriver du då saker dubbelt? "du felstavar o din grammatik är åt hel*"? tänk efter innan du öppnar käften. elr jag skiter i vlket du gör, så länge du inte pratar med mig.

Inaktiv
Skrivet av Voorhees:
Skrivet av kaem79:

du skriver att jag stavar fel, sen i nästa mening skriver du att min grammatik är fel. visst, grammatik betyder även stavningen i ett språk. men varför skriver du då saker dubbelt? "du felstavar o din grammatik är åt hel*"? tänk efter innan du öppnar käften. elr jag skiter i vlket du gör, så länge du inte pratar med mig.

Grammatik är språkets uppbyggnad, stavning är ords uppbyggnad, jag tycker du har problem med båda. Så var det med den saken. You're fighting for a lost cause boy.

Skrivet av kaem79:

Jag brister i intelligens och självkänsla.

Jo men där sa du något!

Skrivet av Voorhees:

Jag saknar intelligens och självkänsla.

bättre o ha brister i egenskaper än att sakna de helt.

så ord o språk är olika saker? inte lätt o tro på en som saknar intelligens.

Medlem
Skrivet av kaem79:
Skrivet av Voorhees:
Skrivet av kaem79:

du skriver att jag stavar fel, sen i nästa mening skriver du att min grammatik är fel. visst, grammatik betyder även stavningen i ett språk. men varför skriver du då saker dubbelt? "du felstavar o din grammatik är åt hel*"? tänk efter innan du öppnar käften. elr jag skiter i vlket du gör, så länge du inte pratar med mig.

Grammatik är språkets uppbyggnad, stavning är ords uppbyggnad, jag tycker du har problem med båda. Så var det med den saken. You're fighting for a lost cause boy.

Skrivet av kaem79:

Jag brister i intelligens och självkänsla.

Jo men där sa du något!

Skrivet av Voorhees:

Jag saknar intelligens och självkänsla.

bättre o ha brister i egenskaper än att sakna de helt.

så ord o språk är olika saker? inte lätt o tro på en som saknar intelligens.

Dina uttalanden har ingen grund. Peace.

Skriv svar