Robot
Dishonored

Några av de vassaste hjärnorna bakom Deus Ex- och Thief-spelen har gått vidare, men de har inte glömt sitt arv. Dishonored är en helt ny värld och ett fps som hellre säger ja än nej till spelarna.

#dishonored, #arkane-studios, #deus-ex


Medlem
Dishonored

Kanske kan bli något ? Den som väntar får se

Medlem

Är ganska nyfiken på detta spelet. Hoppas det blir något.

Medlem

Hittills är Dishonored 2012s intressantaste spel. Jag är otroligt nyfiken!


signatur

Imperator

Medlem

Steampunk FTW!

Medlem

Har hållit koll på det här spelet ett tag, håller tummarna att det blir något extraordinärt och lockande för alla sinnen, ja, kanske inte alla med de allra viktigaste.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ja tack gärna

Medlem

spelet måste ha en grym lead art designer. älskar mixen mellan 1800 -1900talet och mixen mellan gammalt och nytt.
påminner om bioshock fast mindre "karikatyrigt". ser fram emot detta något enormt.

Humminahumminahummina!!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skägg.
10 Chambers

Väldigt, väldigt lovande. Älskar designen.


signatur
Medlem

Trevlig läsning och fina bilder!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Intressant.


signatur

"plz" - Worst kind of offense

Ish
Medlem

Ser helt klart intressant ut!


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Vacker grafik/design!

Medlem

Låter lovande men väntar tills jag får se mer av detta spelet innan jag bestämmer mig för nåt.

Testpilot

Mysigt värre , tack för den titten som tipsade mig om ett spel att hålla ögonen på!

Medlem

Niiice!
Ser fram emot detta

Medlem

Verkar ju intressant! Tackar för tipset.

Inaktiv

Ser verkligen intressant ut!

Medlem

Ohh, läckert. Jag hoppas bara att PC-versionen inte drabbas av att det ska komma till konsollerna.

Medlem

Låter det inte som Bioshock?
det gamla blandas med det nya, magiska krafter, jävla massa vatten, stad som är i panik, tyst huvudperson, en känsla av Steampunk.
Tycker det låter otroligt intressant(Deus Ex är i min mening världens bästa spel, och att utvecklarna gör något nytt tycker jag är fantastiskt), men det vore så tråkigt om det blir ett plagiat.

Medlem

Jag är så jäkla ledsen att Arkane inte gjorde en uppföljare till Dark Messiah of Might & Magic eller något liknande mer traditionellt fantasy. Jag tycker science fiction är okej men avskyr påhittade världar med paralleller till vår egen historia. Tycker sånt bara känns abstrakt och oengagerande.

Dark Messiah var guld!


signatur

Memento Mori

Medlem
Medlem
Skrivet av Yonzter:

tack! mycket intressant klipp.

Medlem

Låter intressant! Älskade man Deus Ex så ser man ju fram emot ett sådant här spel, får väl se vad Deus Ex 3 har att bjuda på!

Medlem

kommer bli fett!

Medlem

@ Skribenten Fredrik Eriksson
Du skrev alldeles på slutet. "den modiga nya världen"
Jag förmodar att du syftar på "A brave new world"... det betyder inte "courageous" eller så, det betyder typ "fine" eller "excellent" i det sammanhanget.
http://dictionary.reference.com/browse/brave

1
Skriv svar