Mer Metro: Last Light-gameplay

Robot
Mer Metro: Last Light-gameplay

Tredje delen av tre med stämningsfyllt radioaktivt underjordsbråk i vårt arkiv. På med skyddsdräkten och dyk in!

#metro-last-light, #thq


Medlem
Mer Metro: Last Light-gameplay

Ser väldigt snyggt ut, gillar verkligen hur saker fladdrar när tågen åker!

Medlem

Gillade verkligen första spelet men det fanns mycket som skulle kunna ha gjort så mycket bättre. Det här ser riktigt intressant ut för att inte tala om visuellt underbart. Dom fladdrande presenningarna gjorde verkligen scenen väldigt övertygande. Jag tänker direkt på PhysX, för det finns väl inte i första?

Medlem
Medlem

Jävlar vad snyggt det var!

Medlem
Skrivet av Monstertarzan:

Gillade verkligen första spelet men det fanns mycket som skulle kunna ha gjort så mycket bättre. Det här ser riktigt intressant ut för att inte tala om visuellt underbart. Dom fladdrande presenningarna gjorde verkligen scenen väldigt övertygande. Jag tänker direkt på PhysX, för det finns väl inte i första?

Har för mig att PhysX finns i det första Och javet inte om det är pga PhysX presenningarna fladdrar, för jag tyckte de såg ut som att han spelade på en konsol ;p så det kanske är "skriptat" lr nå?
Kan mycket väl ha fel också Bara vad jag tror ^^,

Medlem
Skrivet av metro swe:
Skrivet av Monstertarzan:

Gillade verkligen första spelet men det fanns mycket som skulle kunna ha gjort så mycket bättre. Det här ser riktigt intressant ut för att inte tala om visuellt underbart. Dom fladdrande presenningarna gjorde verkligen scenen väldigt övertygande. Jag tänker direkt på PhysX, för det finns väl inte i första?

Har för mig att PhysX finns i det första Och javet inte om det är pga PhysX presenningarna fladdrar, för jag tyckte de såg ut som att han spelade på en konsol ;p så det kanske är "skriptat" lr nå?
Kan mycket väl ha fel också Bara vad jag tror ^^,

Om videon nu är inspelad på konsol så tycker jag att de lyckats riktigt bra och då funderar man hur snyggt det kommer bli på pc isåfall?

Medlem

Pfft det är inte Khan, det finns inte några stora fungerande tåg i metron efter kriget. Det är inte Metro.

Medlem

Ettan var fantastisk en av de mest stämningsfulla sp-spelen på länge. Hoppas det här blir lika bra men det känns lite oroande, miniguns (från en annan trailer), stora tåg som rör sig, red dot (finns inga batteridrivna sådana i boken bara de radioaktiva)... Känns lite som att spelet tappar lite av sin "fight-for-survival" känsla och går mera Mainstream

Medlem
Skrivet av Thane:

Pfft det är inte Khan, det finns inte några stora fungerande tåg i metron efter kriget. Det är inte Metro.

Hur vet du det? De samarbetar ju med Dmitrij för att skriva handlingen, så hur vet du att det inte finns tåg när författaren till boken säger att det finns? Det var inte heller ett stort tåg, det kan vara byggt i metron av delar från gamla tåg, eller hur?

Medlem

Jävligt snyggt!

Medlem

Älskar 2033 och Boken, Och detta verkar riktigt sweet, men som vanligt så bailar väl nerverna ut.

Medlem

Ser lika snyggt ut som ettan

Medlem
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Thane:

Pfft det är inte Khan, det finns inte några stora fungerande tåg i metron efter kriget. Det är inte Metro.

Hur vet du det? De samarbetar ju med Dmitrij för att skriva handlingen, så hur vet du att det inte finns tåg när författaren till boken säger att det finns? Det var inte heller ett stort tåg, det kan vara byggt i metron av delar från gamla tåg, eller hur?

För att han skriver i böckerna att det inte finns tillräkligt med ström eller bensin till att driva ett helt tåg.

Medlem

Vad säger att det drivs utav ström eller bensin? Kanske sitter 24 nazister i en vagn och pumpar tåget fram på egen hand.

Medlem

Tråkigaste av de tre, om du frågar mig


signatur

Imperator

Medlem

Hoppas bara det inte är lika kort som ettan var haha det var en besvikelse även om spelet i sig var riktigt jävla grymt

Medlem

Ser underbart ut. Schysst att dom slängt in en boltaction-puffra så man kan konservera ammunitionen ännu bättre. Känns som att mot slutet av min Ranger Hardcore-genomspelning satt jag mest och precisionssköt med revolvern.

Spelet ser fruktansvärt bra ut iallafall!

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Thane:

Pfft det är inte Khan, det finns inte några stora fungerande tåg i metron efter kriget. Det är inte Metro.

Hur vet du det? De samarbetar ju med Dmitrij för att skriva handlingen, så hur vet du att det inte finns tåg när författaren till boken säger att det finns? Det var inte heller ett stort tåg, det kan vara byggt i metron av delar från gamla tåg, eller hur?

För att han skriver i böckerna att det inte finns tillräkligt med ström eller bensin till att driva ett helt tåg.

Det finns ju stalkers som kan hitta bensin på ytan,

eller så kanske de följer upp det goda alternativa slutet på 2033 där the dark ones överlever och kan hjälpa människorna eftersom de är immuna mot strålning

Medlem
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Thane:
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Thane:

Pfft det är inte Khan, det finns inte några stora fungerande tåg i metron efter kriget. Det är inte Metro.

Hur vet du det? De samarbetar ju med Dmitrij för att skriva handlingen, så hur vet du att det inte finns tåg när författaren till boken säger att det finns? Det var inte heller ett stort tåg, det kan vara byggt i metron av delar från gamla tåg, eller hur?

För att han skriver i böckerna att det inte finns tillräkligt med ström eller bensin till att driva ett helt tåg.

Det finns ju stalkers som kan hitta bensin på ytan,

eller så kanske de följer upp det goda alternativa slutet på 2033 där the dark ones överlever och kan hjälpa människorna eftersom de är immuna mot strålning

Han skriver i böckerna att bensinen börjar ta slut och att Stalkers inte vågar gå längre för att hitta mer.

Fast han skriver i Metro 2034 att man inteh ar hört eller sett någonting av The dark ones på ett och ett halvt år

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Thane:
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Thane:

Pfft det är inte Khan, det finns inte några stora fungerande tåg i metron efter kriget. Det är inte Metro.

Hur vet du det? De samarbetar ju med Dmitrij för att skriva handlingen, så hur vet du att det inte finns tåg när författaren till boken säger att det finns? Det var inte heller ett stort tåg, det kan vara byggt i metron av delar från gamla tåg, eller hur?

För att han skriver i böckerna att det inte finns tillräkligt med ström eller bensin till att driva ett helt tåg.

Det finns ju stalkers som kan hitta bensin på ytan,

eller så kanske de följer upp det goda alternativa slutet på 2033 där the dark ones överlever och kan hjälpa människorna eftersom de är immuna mot strålning

Han skriver i böckerna att bensinen börjar ta slut och att Stalkers inte vågar gå längre för att hitta mer.

Fast han skriver i Metro 2034 att man inte ar hört eller sett någonting av The dark ones på ett och ett halvt år

Men det gick att få ett slut på första spelet där man räddar dark ones och i så fall kan de ju hjälpa till. Spelen och böckerna har ju utvecklats till två separata historier nu.

Annars skulle ju stalkers kunna ha börjat ta större risker av någon ännu okänd anledning

Medlem

Suck lägg ner, 2033 var ju ändå inte exakt reflektion av händelserna i boken, det var inte meningen heller, det är ju ett spel trots allt. Det viktiga är att idéfundamentet och atmosfären är där vilket det är. Det är helt klart intressant med mer teknologiskt inslag av dom olika faktionerna och det ser i trailern ut som att Hanza och dom röda blivit rätt mäktiga. Frågan är vad som hände med dom svarta och hur det utspelar sig.

Medlem

Föresten är det ju inte alls omöjligt att teknologin kommer från Metro-2

Medlem
Skrivet av Floppydick:

Föresten är det ju inte alls omöjligt att teknologin kommer från Metro-2

Metro-2 är fortfarande en myt, de enda som vet om den är de som åkte dit i första spelet och jag tror inte de säger vart den finns till det fjärde riket

Medlem

Det är en rätt lång tid kvar innan spelet släpps. Redan nu har dom bra grejer att visa upp, i like! 2:a och 3:e delen gillade jag skarpt. Keep it up!

Medlem

Legendary!!!!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Snyggt men sjukt trist gameplay med samma gamla vanliga fiender som tittar fram på samma ställe om och om igen tills man skjuter dom.

(Ja jag vet spelet erbjuder mer än så men det är filmen jag kommenterar)


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Det ser ut som förra spelet, men förra spelet såg bra ut, så det är bara att knuffa och köra!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av Javas:

Legendary!!!!

http://tiny.cc/h4d2l

Det är faktiskt bra, lita inte på Gamespots omdöme.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Är på min andra genomspelning nu. Så jävla epic är det.

12
Skriv svar