Syndicate-nystarten bekräftad

Medlem

Nej NU VET JAG vad EA bör göra! Kommer ni ihåg filmen Den Siste Scouten med Bruce Willis? I början är det en amerikansk fotbollspelare som skjuter ihjäl sina motståndare på plan för att göra touchdown. EA borde piffa upp sin sportserie och släppa Madden NFL 13: The Maddening där alla spelare sitter i eknomisk rävsax pga illegal gambling och sånt, pressade till bristningsgränsen och känner till att alla andra har det likadant och därför tar alla med sig vapen till matcherna. Och ligger man under för mycket så kan man välja att göra shootout istället för faceoff (eller vad det kallas i NFL) som i Red Dead Redemption. Men vill man bara spela tråkig NFL så kan man toggla weapons on och off i reglerna också. Shooter och sport i ett!

Skulle få mig att spela NFL


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Likt många andra så gillar jag Starbreeze och avgudar Syndicate, men det här låter verkligen inte som någon höjdare...

Medlem
Medlem
Skrivet av bjosarn:
Citat:

Det är däremot inte en top-down-titel denna gång, utan du gissade rätt, en actionpangare.

Bra sätt att förstöra den kanske mest förväntansfulla uppföljaren i mitt liv.

Lätt värt 3 år av mitt liv att förstöra för dig.


signatur

---
Boo!

Medlem
Medlem
Skrivet av Phosphor:

Innan ni kommenterar, sätt er och kör igenom Syndicate. Lovar att det inte är så bra som ni minns det.

Det här spelet kommer bli guld!

Och tänk så bra, ingen tvingar er att handla det heller.

Jag hoppas verkligen ingen köper det, så ni inte rövknullar ännu en klassiker när ni är klar med Syndicate.

Medlem
Skrivet av IceDusT:
Skrivet av Phosphor:

Innan ni kommenterar, sätt er och kör igenom Syndicate. Lovar att det inte är så bra som ni minns det.

Det här spelet kommer bli guld!

Och tänk så bra, ingen tvingar er att handla det heller.

Jag hoppas verkligen ingen köper det, så ni inte rövknullar ännu en klassiker när ni är klar med Syndicate.

Ni? Jag jobbar inte på SBZ.


signatur

---
Boo!

Medlem
Skrivet av Phosphor:

Lätt värt 3 år av mitt liv att förstöra för dig.

Eftersom att jag inte ens har någon aning om vem du är så låter tre år av ditt liv inte så mycket...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

123
Skriv svar