Se luftstrider i Battlefield 3

Medlem
Skrivet av apocalypse101:

Men seriöst, valfri låt med Roland Cedermark före detta. Pretty Belinda med fördel..

Är väl bara kanonmat och white trash som lyssnar på 50-cent?

Tycka vad man vill om låten men att jämföra Jay-Z med 50 Cent är ju riktigt dålig stil.

Medlem
Skrivet av Manley:

"Rapartisten Jay-Z gör den senaste gameplay-filmen extra explosiv."
Det där skrev du bara för att jävlas..

Han ger trollen sin dagliga dos bara.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

ifall dom gör en vietnam expansion så borde dom iaf använde den här låten :
http://www.youtube.com/watch?v=4IbitVPIRwc

Medlem

Allt är klockers men gillar verkligen inte musikvalet.

Skrivet av tuckdragon:

ifall dom gör en vietnam expansion så borde dom iaf använde den här låten :
http://www.youtube.com/watch?v=4IbitVPIRwc

hiphop i vietnam?
feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel!

Medlem

http://youtubedoubler.com/1N1Z

bara muta första ^^ borde vart något sånt istället


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

Bra trailer, men jag fattar fortfarande INTE varför dom inte dunkar in (remixad) version av tema låten Battlefield. Alltså snälla, denna låten måste ju vara ett stort skämt

Medlem

Jag tyckte musiken + filmen var grym! Jag fick lite gåshud. Detta kan kännas konstigt då jag i grund & botten lyssnar uteslutande på hårdrock.

Medlem
Skrivet av tuckdragon:

ifall dom gör en vietnam expansion så borde dom iaf använde den här låten :
http://www.youtube.com/watch?v=4IbitVPIRwc

Jedi Mind Tricks är riktigt tunga. Skall det vara hiphop i actionspel så får det gärna vara lite riktig hiphop till skillnad från all MTV-skit som är gjord efter en marknadsföringsplan.

Däremot så tycker jag att Vietnam skall ha rock från den tiden. Det blev en sådan enorm musikkultur kring Vietnamkriget. Däremot så får de gärna pumpa den låten i end credits.

Inaktiv
Skrivet av oscarstegland:

Tycka vad man vill om låten men att jämföra Jay-Z med 50 Cent är ju riktigt dålig stil.

Vad är det för skillnad? Du får gärna förklara.

Medlem

Ganska intetsägande filmklipp, jag önskar att DICE kunde ge oss lite mer substans.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

I got 99 problems but cod ain't one?

Edit: Såg att någon hann hinna före mig med tolkningen ^^

Medlem

Jag fick gåshud och grät lite! Underbart!!

Medlem
Skrivet av robineng:
Skrivet av oscarstegland:

Tycka vad man vill om låten men att jämföra Jay-Z med 50 Cent är ju riktigt dålig stil.

Vad är det för skillnad? Du får gärna förklara.

Jay-Z är en grym rappare som har varit med i leken väldigt länge och han är framför allt en av de största anledningarna att man hör hiphop på varenda radiokanal i dagsläget. 50 Cent är en i jämförelse talanglös rappare med talsvårigheter som lever mer på hans historia än hans musik. Lyssna lite gammaldags Jay-Z och jämför det med "In Da Club" som är "old-school" 50 Cent så kommer nog skillnaden vara ganska uppenbar.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Luciphear:

Off topic: Calle, märkte nyss hur vansinnigt lik du är min släkting... det är "obehagligt". (Vart vill jag komma med det här? Ingen aning!)

Haha, jag har ett sånt där skiftnyckelansikte!


signatur
Medlem

Enormt mäktigt!!

Medlem

Jävlar vad känsliga ni är då. Det är som om en syjunta gnälliga kärringar i klimakteriet sitter på FZ endast för en chans att kunna gnälla om helt okay musik.
Det är ett säljningsknep för fanders, ta och lugna ner er några hack.

Medlem

Någon mer än jag som inte fått Mailet från EA som innehåller nyckeln för early access till betan eller?
Man kanske får mailet precis innan de är dags? =P

Medlem

Låten suger som skam

Medlem

Skitgrymt!! *mute*

Medlem

Så jävla bra reklam! Det är är en sån reklam som man riktigt njuter av med både ögon och öron.

PS: Enligt mig så passar musiken skit bra till detta spelet, man känner ju verkligen att man vill spela det när man ser trailern.

Medlem
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av tuckdragon:

ifall dom gör en vietnam expansion så borde dom iaf använde den här låten :
http://www.youtube.com/watch?v=4IbitVPIRwc

Jedi Mind Tricks är riktigt tunga. Skall det vara hiphop i actionspel så får det gärna vara lite riktig hiphop till skillnad från all MTV-skit som är gjord efter en marknadsföringsplan.

Däremot så tycker jag att Vietnam skall ha rock från den tiden. Det blev en sådan enorm musikkultur kring Vietnamkriget. Däremot så får de gärna pumpa den låten i end credits.

haha kanske borde ha fomulerat bättre, om dom ska ha hiphop i en sådan trailer så borde dom iaf välja hiphop som är bra. menade inte att jag tyckte att de måste vara hiphop.

Medlem
Skrivet av Thane:

Så battlefield 3 har 99 problem men Bitchen(MW3) är inte ett av dem?

Alla gnäller på musiken, men dom har valt den medvetet som en del av pajkastningen mot COD. inte för att den är bra men för vad Jay-z sjunger. likaså slutet "Above and Beyon the Call "

Thane har fattat det!

Medlem
Skrivet av laxan96:

Så jävla bra reklam! Det är är en sån reklam som man riktigt njuter av med både ögon och öron.

PS: Enligt mig så passar musiken skit bra till detta spelet, man känner ju verkligen att man vill spela det när man ser trailern.

Själv mutar jag ljudet illa kvickt.

Medlem

Otroligt kass trailer.

Medlem

Någon som vet när betan släpps idag? Har nämligen förbokat via Origin så väntar spänt på att det ska ploppa upp en beta bland gratisspelen!

Medlem

Riktigt grym video, bra klippt och synkat med den tunga musiken!!

Fattar verkligen inte varför folk är så bajsnödiga över musikvalet...
många här med svartfärgat hår och smaklösa hårdrockströjor?

Medlem

Schysst video men sämst låtval som alla före mig redan hunnit säga ett antal gånger.
Är sjukt taggad inför betan och stirrar bara på klockan som står still.

När betan kommer, då ska det spelas


signatur

Game long and prosper

Medlem

Soldater är ju en samling nogoods i pluffsiga kläder - så det passar väl bra med den musiken.

Trailern verkade väl vara råmodell för tv-reklam eller liknand superkompakt, intetsägande budskap.

Medlem
Skrivet av TheBlueLynx:

Riktigt grym video, bra klippt och synkat med den tunga musiken!!

Fattar verkligen inte varför folk är så bajsnödiga över musikvalet...
många här med svartfärgat hår och smaklösa hårdrockströjor?

Så bara för att man lyssnar på rock så har man svartfärgat hår och en såkallad "smaklös" hårdrockströja? Sluta vara så barnslig.

123
Skriv svar