Blizzard i hetluften efter svordomsfylld Blizzcon-avslutning
Corpsegrinder verkar inte vara honnörsmedlem i de intellektuella kisarnas klubb måste jag ändå medge.
Inte det smartaste draget av Blizzard heller, kanske fungerat bättre om Corpsegrinder fått medicin mot sin potentiella tourettes innan.
Ja tror han skiter i din klubb, medans han knullar groupies å lever rockstjärnelivet istället
Vidga dina vyer. Det finns mängder sångstilar.
Har extremt bred musiksmak till skillnad från 95% av alla här på FZ som bara lyssnar på metal. Inget fel på metal eller growl men George Fisher är inte en favorit, så mycket kan jag väl säga.
You must construct additional pylons.
kan vi begrava wow nu, och sluta prata om det .. krafset är från 2004, och redan då va det gjort för att kunna köras på datorer från 1998 .. daterat, tråkigt. släpp ett wow 2 med dx11 och tesselering + högupplösta texturer och snygg ljussättning så kanske jag orkar kolla vad det är..
kan vi begrava wow nu, och sluta prata om det .. krafset är från 2004, och redan då va det gjort för att kunna köras på datorer från 1998 .. daterat, tråkigt. släpp ett wow 2 med dx11 och tesselering + högupplösta texturer och snygg ljussättning så kanske jag orkar kolla vad det är..
Låter som en bra ide'.....tyvärr så är de väldigt många som inte förstår de....Däribland Blizzard
F.E.A.R = Fuck Everything And Run
haha Corpsegrinder är ju kungen rakt av, som sagt, folk är på tok för känsliga nu för tiden, men det e klart, dumt drag av Blizzard att bjuda in CG till ett sådant event ^_^
haha Corpsegrinder är ju kungen rakt av, som sagt, folk är på tok för känsliga nu för tiden, men det e klart, dumt drag av Blizzard att bjuda in CG till ett sådant event ^_^
Orginalet är bättre
Ooooh the drama!