Rainbow Six: Patriots röjt via sajtregistreringar

Robot
Rainbow Six: Patriots röjt via sajtregistreringar

Ubisoft registrerar till vänster och höger och röjer därmed nästa Rainbow Six-titel.

#tom-clancys-rainbow-six-vegas-2, #ubisoft


Medlem
Rainbow Six: Patriots röjt via sajtregistreringar

Efterlängtat! Hoppas de går tillbaka lite till gamla goda Ravenshield temat!


signatur

The King is Back

Medlem
Skrivet av FortuN:

Efterlängtat! Hoppas de går tillbaka lite till gamla goda Ravenshield temat!

Drömma kan man, håller med det vore guld men tyvärr lever vi i 2011 där ett efter ett annat franchise bara blir mer och mer casualiserat för icke-gamers.

Medlem

Efter de senaste släppen är det ingen ide att följa nyheter om R6 längre, tyvärr

Medlem

Destroyed concept 6: Broken promises, och snart kommer ju console recon också. Kommer inte att spela ngt av dem.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Medlem

Nej, inte intressant om de inte blir mer hardcore som Ravenshield. Usch för casual.


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

Medlem

JA! Som jag har väntat! Vegas 2 är det spel jag har spelat mest mulltiplayer i under min tid som Gamer! fantastiskt gameplay, 100% beroendeframkallande

Inaktiv

Tillbaka med Ravenshield temat och bort med Cod p12..

Medlem

Instämmer helt, Raven Shield är ett av de bästa shooters som gjort och jag hoppas de går tillbaks till det mer realistiska och lämnar hollywood action bakom sig

(inget fel med hollywood action, jag gillar R6:Vegas, men det behövs alternativ och R6 på 90talet var först med att vara ett realistiskt FPS spel)


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Vegas 1 & 2 är riktigt bra och har en rejäl svårighetsgrad på vissa ställen i spelen. Rekommenderas. Man kan köpa en "double-feature" idag 99:- med båda spelen. Slå till!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Vegas 1 & 2 är riktigt bra och har en rejäl svårighetsgrad på vissa ställen i spelen. Rekommenderas. Man kan köpa en "double-feature" idag 99:- med båda spelen. Slå till!

Har du provat dom äldre spelen ? Ett litet snedsteg och gisslan fick smaka AK-47 = fail , gråter över vad dom gjort med spelserien när jag spelar Vegas tex.

Jo, visst var det stor skillnad på de tidigare spelen än de nya, jag personligen gillade att de tog en ny riktning. Kanske blir nya spelet en mix av båda?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Önskar att de går tillbaka till sina rötter, men har kvar split-screen co-open. :allears:

Inaktiv

Konsolporten har fördummat spelet.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem

Alla vet att reven shield är bäst.. Men! man måste blicka framåt och jag ser fram emot detta!

Dock vill jag hellre ha det nya ghost recon

Medlem

Vill ha ett nytt Ravenshield, eller i alla fall ett nytt RS i stil med RvS.
Någon som kommer ihåg Anticamper?

Medlem

Folk är så roliga! När Raven Shield släpptes så klagade folk på att det inte var lika hardcore som tidigare spelen! Men nu jämför man helt plötsligt de senaste med Raven Shield som att det vore ett föredöme. Men det tycker jag bara är bra för jag har alltid gillar RvS bäst! Folk säger inte vad dem tycker (eller vet inte vad dem tycker), de bara pratar för att skapa en reaktion och få lite uppmärksamhet, så är det nog!!

Medlem

Nice, hoppas bara dom lyckas med något bra nu.
Btw, har bestämt för mig att ni recenserade Vegas 2 och gav det en fyra för att det var för likt ettan...hmm...


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

*drömmer om en taktisk shooter*
I vissa fall var det bättre förr.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

RavenRape hade nog varit en bättre titel.

Medlem

För de som gillar Vegas och SWAT kan jag ju tipsa om att kolla in PAYDAY: The Heist.. Bara lirat lite själv än, men verkar lovande.

Inaktiv

Underbart! Vegas 2 är så förbannat kul i multiplayer!


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Medlem

Underbart! älskar FPS där man behöver tänka lite! Till skillnad från COD.


signatur

// Bacon <3

Inaktiv

Haha, vad jag älskar att cod blir mobbat i nästan varenda nyhet


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Medlem
Skrivet av Sazja:

Haha, vad jag älskar att cod blir mobbat i nästan varenda nyhet

Nu mobbade du indirekt.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Corp!:

Folk är så roliga! När Raven Shield släpptes så klagade folk på att det inte var lika hardcore som tidigare spelen! Men nu jämför man helt plötsligt de senaste med Raven Shield som att det vore ett föredöme. Men det tycker jag bara är bra för jag har alltid gillar RvS bäst! Folk säger inte vad dem tycker (eller vet inte vad dem tycker), de bara pratar för att skapa en reaktion och få lite uppmärksamhet, så är det nog!!

dem dem dem dem dem ...........trött man blir.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

I och med vegas dog den här spelserien helt och hållet. Mer hjärndött spel får man leta efter men det passar väl bra för dagens hjärndöda gamers

Medlem

Vegas 2 spelade jag grymt mkt i co-op!

12
Skriv svar