Den första trailern från GTA V är här!

Medlem
Skrivet av RobbazSweC:

Vinewood finns i San Andreas.

Trailern innehöll delar från alla områden i San Andreas.

Medlem

Inte riktigt vad jag förväntade mig, men det här tror jag stenhårt på!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

AW8
Medlem

Wohooooo, ser sjukt bra ut! Äntligen plan och lite landsbygd igen! Och Los Santos ser ännu grymmare ut än i SA!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Hoppas CJ är tillbaka

Medlem

mitt liv är komplett.

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Höglund:

Jag som hoppades på lite luck of the Irish.

Fick någon pejl på huvudkaraktären?

Ray Liottas röst. Jag gissar att Tommy Vercetti är tillbaka. Ska pensionera sig i Los Santos, men kan inte riktigt släppa kriminella banan...

Det låter ju faktiskt jävligt trevligt. Jag litar på att Rockstar gör något grymt!

Medlem
Skrivet av Mono:

Såg ut som Vice City blandat med San Andreas och lite av fyran.

Är nog villig att hålla med. En helt okay blandning i sådana fall. Det bästa vore om de kunde kräma in lite av det roliga från de första spelen också (framför allt fler, gärna vansinniga, hopp)! Fyran blev på tok för seriöst för min smak..

GOURANGA!

Medlem

Fan vad man längtar! Kommer väl dröja innan det släpps dock.

Youtube länk som laddar lite snabbare.
http://www.youtube.com/watch?v=f82cLuUdvBQ

Inaktiv

Welcome back San Andreas :D. Det är garanterat San Andreas. Dom visade ju det dära största berget i San Andreas. Dom visade städerna från San Andreas också. Men såg ingen Vegas verkar det som men vad var den dära baghdad liknande staden? Och kan man ha en hund eller? Grafiken är extremt bra. Men jag hoppas att dom gör som på Saints row- DU SKAPAR KARAKTÄREN! och att man kan vara fet smal vältränad. Welcome back to town San Andreas!

Inaktiv

Bara av se på trailern så ser man att spelet är määästerligt!

FM-guru
F.d. Sisyr

Tommy Vercetti! Fy fan vad nice, den grafiska uppdateringen var inte att klaga på den heller.

Medlem

Det var inte så mycket en trailer som en teaser... men do want!

Medlem

Man såg ju bara delar av Los Santos och det kringliggande området. Hoppas resten av San Andreas kommer att vara med i spelet också. Dock är Los Santos viktigast om du frågar mig.
Och angående det faktum att det sder exakt ut som San Andreas, är inte det meningen? Det är ju en remake av staden med en ny story.
Fansen har ju skrikit efter en San Andreas remake i år nu, och Liberty City har varit med flera gånger, så att de använder San Andreas igen kommer väl inte som någon överraskning.

Medlem

Det ser väldigt fult ut. Typ exakt som San Andreas.

Men det är väl än en gång konsolernas fel. De klarar inget.

Medlem

Om ni pausar på en reg skylt kan man läsa San Andreas på toppen

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Mikaelh:

Det ser väldigt fult ut. Typ exakt som San Andreas.

Men det är väl än en gång konsolernas fel. De klarar inget.

Trollar du eller har du ett allvarligt synfel?

Medlem

Woooooooooooooooooooo!! Givet köp!!!!!!!!!!!!!!!!

Medlem

Ser sjukt bra ut, snygg grafik!

Medlem

Hur kan man rösa 1???


signatur

Easy - Medium - Hard - Experienced - Hardcore - Impossible - Chuck? Norris

Medlem

Hoppas att hawaiiskjortan Vercetti är tillbaka Det låter ju som sagt som han.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Det ser väldigt fult ut. Typ exakt som San Andreas.

Men det är väl än en gång konsolernas fel. De klarar inget.

troll? eller bara synfel?


signatur

God is dead

Medlem

(LA står för Los Angeles?)

(Seoul och Los Puerta)

(Winewood i Los Santos)

Och som någon nämnde så står det på en regskylt San Andreas

Medlem

Man fick i alla fall se huvudkaraktären vid ett flertal tillfällen, sedan om det är Vercetti eller inte kan man ju spekulera i. Tror själv att det är det.

Medlem

Mjaaa.... Hade velat sett något nytt... Men men... Undrar ifall det kommer alls till PC eller om dom kör bara konsol nu?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Grafiken kändes mer som The Sims än GTA :/

Medlem

Drömmen slog in FUCK YEAH SAN ANDREAS!

Medlem

Vad dillar alla om? Man får bara se bilder från Los Angeles. Inget från varken San Fran eller Las Vegas....

Medlem

Gissar på att spelet släpps i december 2012 till konsoler och maj 2013 till PC om vi går efter hur lång tid det tog för dem att släppa GTA IV efter första trailern (13 månader) och hur lång tid det tog för dom att porta SA och IV till PC (6 månader).

Medlem

vilken värdelös trailer ändå visade ju ingenting alls egentligen. Tyvärr.. Ingen WOW faktor här inte :\ Hoppas iaf de har LA Noire ansiktuttryck ^^


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Skriv svar