Djurrättskämpar fördömer Battlefield 3

Medlem

Oj, varför reagerade de aldrig på spel så som Black & White där man bitchslappar sitt djur?
Täääänk vad många av oss som idag går omkring och slår våra husdjur på grund av det spelet. Stackars djuren.
Och spelet Spore är ju riktigt hemskt, där man skapar anatomiskt inkorrekta djur/varelser som måste plågas som fan av för tidig ledvärk etc, och även där kan man ju skada/döda andra djur.
Fan ta oss alla som spelat Spore, varenda en av oss går omkring och dödar djur idag på vår fritid.

Skönt att se att högt uppsatta inom organisationer så som PETA har lika svårt att relatera till vad som är fantasi i ett spel kontra vad som verklighet..
Tycker mig se logik lite ungefär som häxbränningar på medeltiden. "-Kan hon flyga eller förvandla någon till en padda? -Nej, men Oskar påstår att hon förtrollat honom att bli förälskad i henne. -Ja, men då är hon självklart en häxa och måste därför brännas på bål!! Stackars Oskar"..

Medlem

#1 made my day, skönaste jävla svaret med hög klass. 10/10

Medlem

Vilka NÖTTER ärligt. Dom bryr sig inte man skjuter ihjäl 9999999999999999 personer + i spelet.
Men en äcklig råtta som man gör försök på dagligen då blir det skriverier.

Dom här idioterna letar ju bara efter en provokation för att få hetsa för deras liv är totalt meningslösa.

Snart kommer dom väl igen för i mw3 skjuter man ihjäl kycklingar.
Gud va hemskt asså.

För att kvinnor har andra knepiga problem att re i. Kolla bara på den där tampongreklamen där en tjej kastar ut sin pojkväns Playstation genom fönstret bara för att hon är lite mensig. Jag hade kastat ut subban genom fönstret.

Medlem

Mycket intressant diskussion

Tycker själv att det är lite löjligt att de blir upprörda över något sånt litet.

Medlem

Man kan göra politik av allt.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Jag kom till PETA och sen la jag ner det, för då visste jag att det var ett töntigt gnäll inc..

Hade det varit PETA (People Eating Tasty Animals) hade jag läst vidare..

PETA borde brunnit inne i ett brinnande bilvrak (jag har uppenbarligen läst för mycket nyheter, oh noes!)


signatur

Phrost helt enkelt.

Medlem

Så det korrekta förfarandet är att soldaten tar fram sin råttfälla och...

Eller.

Tar hand om råttan och överlämnar den till närmaste djurrättskyddsorganisation.

Eller.

Hittar en katt.

Eller.

Behåller den tills handgranaterna tar slut.


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

heheh aa peta är ju rätt så bakom i det mesta men det betyder väl inte att de har fel i allting tycker jag.
visst det här var absurt men såg en video på typ kines version av minkar bli flådda levande sen slängda i en hög med andra djur helt utan skin på kroppen till de dog av utmattning..men tur att man lever i sverige iaf

Medlem

finns alltid nåt att klaga på! de har allt att tjäna på med publicitet av en sån här skitsak.

Medlem

"och att det kan ha en förråande effekt på unga manliga spelare."

Sexism! Kvinnor behövde nog också döda råttan!

Skriv svar