PETA anklagar Super Mario för att döda pälsdjur

Medlem

Dagens facepalm

Medlem

Haha! PETA är ju för roliga!


signatur

Så kan man ju också göra, men det är inte rätt.

Medlem

trololololo....


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem

Hade väl lite respekt för PETA innan Bf3-grejen och det här, men nu är den bortblåst. Tror jag ska gå och köpa en pälsrock i protest mot detta fjanteriet.

Medlem

Ja någon filantrop lär de ju övertyga att de utför viktiga budskap mot spelens onda anti-djursutopi, så att de som driver det kan bli lite rikare.

Jag hoppas att dem snart skriver att allt detta bara var på skämt, ett jävla skämt....

Skrivet av Pudin:

Dagens facepalm

Fel! Här har du dagens facepalm!

Medlem

Snälla PETA ta och skärp er, detta blir ju bara löjligt.
Ta tag i det verkliga livets problem istället för videospel.

Medlem

Det var länge sedan jag sluttade stöda PETA, och det gjorde jag fan rätt i.
De bryr sig mer om pengarna de får in än att verkligen rädda djur.

Medlem

Spelet fick mig att vilja flå något...

Medlem

Äckligt värre, PETA min R#V (räv, för alla moderatorer är inget fult ord)
Hur som helst, det är okej att försvara sig mot rabies råttor och ta dem i svansen och flytta på dem!
Det är okej att bära en sydd dräkt av syntetiskt material så som tanooki dräkten är!
Det är inte okej att hota, rita blod och posta sådant skit där barn eller andra mår dåligt av att se sådant SKIT!.
Det är inte ett moget beteende men de tror jag inte de/ni syftar på iheller..
Ni kan förresten ta upp skyrim nu också juh!

Åter till sak, fortsätt på detta sättet och alla vi mario älskare (och tvspel älskare överhuvudtaget) kommer till att bära PETA dräkter istället!!och det kommer inte att vara syntetiskt PETA folk...

Medlem

Hyffsat löjligt. Ska de gnälla på varenda spel man dödar djur i så finns det ingen ände på det. Alla MMORPG gör man ju det och i t.ex. FAllout döda man massor med djur. Men det är klart gigantiska myror och spindlar är ju inte söta så då är de inte så intressanta att skydda.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Vet inte riktigt om PETA bör gnälla över att man dödar några få djur med tanke på deras statistik:

[http://lolpics.se/3548-petarded]

Medlem

Asså, ni inser väl att man gör det som ett skämtsamt sätt att uppmärksamma djurplågeri? För att ens kampanj skall märkas. Tror ni på allvar att PETA har ett problem med Mario....... :S

Medlem

PETA, ett lysande exempel på varför abort ska vara fritt

Medlem

Skrattretande, dock jävligt roligt spel nu innan man ska sova ^^

Medlem

HAHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAH

Medlem
Skrivet av Achronos:

För jävla klurigt spel, klarade det efter många försök

00:11 blev min tid, slå det!

EDIT: 00:09 woo!

Bräckte dig med 0 sek, 00:00 blev min! ;D

Medlem

Konceptet PETA är ju jävligt bra, synd bara att det verkar vara spån som ligger bakom.


signatur

subterranean homesick alien

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

Finns det inte viktigare saker att PETA på?


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem

Börjar känna igen mönstret....


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

signatur

Amateurish? Ama-amateurish? Jet's pure genius, and don't you forget it! And I didn't stumble across it, I MADE it.

Medlem

They see me trollin'
They hatin

Recension på spelet FZ?

KoP
Medlem

Ganska uppenbart att dom gör detta pga uppmärksamhem. Dom måste ju inse själva att detta bara är jävligt tramsigt. Annars finns det inte mycket annat att yrka på än sinnesförvirring. :S

Inaktiv

hahaha oh my god! nu får dom fan ta och ge sig! peta är sjuka i huvudet!

Medlem

men det gör väl inget om vi mördar djuren? vi är ju för många på jorden ändå! jag tycker att vi ska döda fler djur!

Medlem

nån som har sett serien bullshit? det finns ett helt avsnitt dedikerat till peta.....peta's leadare är ett rövhål btv..
att jag sen anser att päls industrin är smutsig har inget med saken att göra.

Medlem
Skrivet av fluffmajster:

nån som har sett serien bullshit? det finns ett helt avsnitt dedikerat till peta.....peta's leadare är ett rövhål btv..
att jag sen anser att päls industrin är smutsig har inget med saken att göra.

nä, man kan tycka samma sak men göra åtgärder på andra sätt.
jag behöver inte vara överens med dom som håller med mig helt enkel!

Medlem

Tycker det hela är lite roligt, att detta med mario kom nu.
Det är ju inte så att racoon dräkten man kan bli till sten med kom redan i mario 3.

KoP
Medlem

Vore väl förövrigt mer “logiskt“ om dom gav sig på Duckhunt? Men det kanske dom redan gjort?
Dessutom är ju Marios dräkt gjord av polyester, men det visste väl alla?

123
Skriv svar