Star Wars: The Old Republic dubbelfilmat

Robot
Star Wars: The Old Republic dubbelfilmat

FZ-arkivet har fyllts på med cinematiska Star Wars-trailers... Inte missa!

#star-wars-the-old-republic


Star Wars: The Old Republic dubbelfilmat

Värst vad det skrivs mycket om wow med ljussablar då, är väl så illa tvungna så de inte tar bort reklam o inte skickar review kopior.

Medlem

Testade betan. Otroligt bra gjort! Det överträffade alla förväntningar och blir ett säkert köp för min del.

Medlem

Har lirat betan ett tag nu, kan ju säga att det inte är WoW med ljussablar som du kallar det. Har du prövat det? Finns såklart mycket som är likt men det är långt ifrån samma tråkiga sak.

Medlem
Skrivet av Bronko den arga hästen:

Värst vad det skrivs mycket om wow med ljussablar då, är väl så illa tvungna så de inte tar bort reklam o inte skickar review kopior.

Really? You're going there? ALLA MMOn har tagit element från varandra. Med din logik så är ju WoW en klon av Everquest och Lineage.

Skrivet av Bronko den arga hästen:

Testade betan. Otroligt bra gjort! Det överträffade alla förväntningar och blir ett säkert köp för min del.

Överträffande mina förväntningar med, verkar bli bra!

Medlem

Jag tycker det är kul att det kommer ett MMOG med så storydriven gameplay. Kan inte minnas att jag sett något liknande förr. Återstår att se vad som erbjuds när folk väl når max level. Om BioWare kommer att erbjuda sina kunder något mer än att slussas in i instanser som vi ser i nästan alla andra MMOG. Om det blir massa instansspringande så hoppas jag att det finns många 2-manna. Det har varit det roligaste i spelet än så länge.

Medlem
Skrivet av Bronko den arga hästen:

Värst vad det skrivs mycket om wow med ljussablar då, är väl så illa tvungna så de inte tar bort reklam o inte skickar review kopior.

haha, umad?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Betan är över? Konstigt då jag fortfarande kan logga in och spela utan problem.

Medlem
Skrivet av Zalcore:

Betan är över? Konstigt då jag fortfarande kan logga in och spela utan problem.

Betan stängs imorgon 0700.

Medlem

Aha. :/ Jag som hoppades att jag var helt über och kunde spela tills release .:(

Medlem

Jag har inte direkt overhypat det här spelet, eller kollat in det så mycket.
Men tänkte jag kunde passa på o testa, och det här känns nästan som ett spel för mig!

En sak jag blev överraskad av var att.
alla dialoger är voicecasting, att man har val. Annars är det acceptera, decline. Men nu blir spelet så mycket mer levande, när man har dialoger och valmöjligheter.

Jag spelade consulor/shadow, ruggigt rolig klass!

Medlem

GE MIG NU ALLA DÖD.

Skrivet av Zmizk:
Skrivet av Bronko den arga hästen:

Värst vad det skrivs mycket om wow med ljussablar då, är väl så illa tvungna så de inte tar bort reklam o inte skickar review kopior.

Really? You're going there? ALLA MMOn har tagit element från varandra. Med din logik så är ju WoW en klon av Everquest och Lineage.!

Skrivet av Dunder:
Skrivet av Bronko den arga hästen:

Värst vad det skrivs mycket om wow med ljussablar då, är väl så illa tvungna så de inte tar bort reklam o inte skickar review kopior.

haha, umad?

Och här kommer rövont brigaden

Medlem
Skrivet av Bronko den arga hästen:
Skrivet av Zmizk:
Skrivet av Bronko den arga hästen:

Värst vad det skrivs mycket om wow med ljussablar då, är väl så illa tvungna så de inte tar bort reklam o inte skickar review kopior.

Really? You're going there? ALLA MMOn har tagit element från varandra. Med din logik så är ju WoW en klon av Everquest och Lineage.!

Skrivet av Newklear:
Skrivet av Bronko den arga hästen:

Värst vad det skrivs mycket om wow med ljussablar då, är väl så illa tvungna så de inte tar bort reklam o inte skickar review kopior.

haha, umad?

Och här kommer rövont brigaden

Can you blame them? De vill ju inte mata trollet men kan inte låta bli, kan inte jag heller om jag ska vara ärlig

Skrivet av Sanazin:

Can you blame them? De vill ju inte mata trollet men kan inte låta bli, kan inte jag heller om jag ska vara ärlig

BAWWW ALLA SOM SÄGER STYGGA SAKER OM MITT FAVORIT SPEL ÄR TROLL!

Medlem
Skrivet av Bronko den arga hästen:
Skrivet av Sanazin:

Can you blame them? De vill ju inte mata trollet men kan inte låta bli, kan inte jag heller om jag ska vara ärlig

BAWWW ALLA SOM SÄGER STYGGA SAKER OM MITT FAVORIT SPEL ÄR TROLL!

Du får lugna ner dig, har inte mamsen kommit in med kakor & mjölk idag? =]

Medlem

Så länge kvar till 15 dec...

Nåväl, tiden går fort som fan så chill.

Medlem

Jag blir mer hypad av cinetmatics än av gameplayet! Ge oss en långfilm i det här stuket!

Medlem
Skrivet av Bronko den arga hästen:
Skrivet av Sanazin:

Can you blame them? De vill ju inte mata trollet men kan inte låta bli, kan inte jag heller om jag ska vara ärlig

BAWWW ALLA SOM SÄGER STYGGA SAKER OM MITT FAVORIT SPEL ÄR TROLL!

Det handlar inte om det. Det handlar om att du säger att alla MMOn i grund och botten är som WoW. Så du är ute helt och cyklar. Förövrigt är mitt favoritspel Final Fantasy VII, så du klankar ner på fel spel för tillfället.

Medlem
Skrivet av Bronko den arga hästen:
Skrivet av Sanazin:

Can you blame them? De vill ju inte mata trollet men kan inte låta bli, kan inte jag heller om jag ska vara ärlig

BAWWW ALLA SOM SÄGER STYGGA SAKER OM MITT FAVORIT SPEL ÄR TROLL!

Du verkar inte veta vad som normalt menas med troll. Det är inte lika med att du "säger stygga saker" utan mer att ditt inlägg inte har något innehåll förutom att försöka få en reaktion från någon.
Attention-ho kan man ju också säga om man vill.

PS. Ja,ja nu matade jag också trollet.

Värsta invasionnen av rövont armen när man säger stygga saker om deras spel.

Medlem

Star wars: the old republic: Revan lär dimpa ned i postlådan i morgon, så om swtor är värt att köpa lär jag märka inom några dagar

Medlem

Jag körde betan i helgen och är mycket positivt överaskad. Voiceacting på alla konversationer gör oerhört mycket. Intressanta uppdrag m.m. Men stör mig på att grafiken är från stenåldern, men men... kanske blir ett köp bara för att lira igenom storyn... tror dock inte det är något spel jag kommer spela någon längre period.

Inaktiv

Jag tyckte spelet kändes trögt, som jag anade. Det blir inget till MMO spel för mig.
Däremot var 'bioklippet' fint


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Var det bara jag som tycket att det var en jävla mouse acceleration på kamerna, då man snurrade runt tex?

Medlem
Skrivet av Staffan:

Var det bara jag som tycket att det var en jävla mouse acceleration på kamerna, då man snurrade runt tex?

Det är en ganska rejäl acceleration som man förhoppningsvist kommer att kunna stänga, vet att det finns en config.ini någonstans..

Medlem
Skrivet av Bronko den arga hästen:
Skrivet av Zmizk:
Skrivet av Bronko den arga hästen:

Värst vad det skrivs mycket om wow med ljussablar då, är väl så illa tvungna så de inte tar bort reklam o inte skickar review kopior.

Really? You're going there? ALLA MMOn har tagit element från varandra. Med din logik så är ju WoW en klon av Everquest och Lineage.!

Skrivet av Newklear:
Skrivet av Bronko den arga hästen:

Värst vad det skrivs mycket om wow med ljussablar då, är väl så illa tvungna så de inte tar bort reklam o inte skickar review kopior.

haha, umad?

Och här kommer rövont brigaden

Vad hade du förväntat dig när du skriver såna korkade saker?

lolz, y u so mad?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Staffan:

Var det bara jag som tycket att det var en jävla mouse acceleration på kamerna, då man snurrade runt tex?

Många har klagat på detta. Enkelt åtgärdat så troligen inget som kommer vara ett problem vid release.

Medlem
Skrivet av Bronko den arga hästen:

Värsta invasionnen av rövont armen när man säger stygga saker om deras spel.

Why you so mad tho? Rädd att dina kompisar ska lämna dig ensam i WoW? Då kan jag lugna dig med att du kommer inte vara ensam i WoW. SWTOR kommer inte att gå om WoW. Iaf inte i första taget. Så slappna av och njut av din dag istället.

Medlem
Skrivet av Vorheece:
Skrivet av Staffan:

Var det bara jag som tycket att det var en jävla mouse acceleration på kamerna, då man snurrade runt tex?

Många har klagat på detta. Enkelt åtgärdat så troligen inget som kommer vara ett problem vid release.

Det är bara att gå in i inställningarna inne i spelet och ändra. Musacceleration vid rotering, hur långt utzommad du vill vara etc. Behövs ingen config.ini eller väntas på release.

12
Skriv svar