Final Fantasy XIV börjar kosta pengar i januari

Robot
Final Fantasy XIV börjar kosta pengar i januari

Den årslånga "smekmånaden" snart över – nu är det upp till bevis, Square Enix!

#final-fantasy-xiv, #square-enix


Medlem
Final Fantasy XIV börjar kosta pengar i januari

Katastrofal lansering?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

zsm
Medlem

Måste vara en historiskt dålig lansering av ett MMORPG.

Medlem

Vad hände under lanseringen?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

värre en conan ?

Medlem

Sämsta lanseringen i spelhistorien, med undantag för RAGE.

Skrivet av KatOne:

Sämsta lanseringen i spelhistorien, med undantag för RAGE.

OCH Rad Gravity:)

Medlem
Skrivet av KatOne:

Sämsta lanseringen i spelhistorien, med undantag för RAGE.

Rage funkade klockrent på Krysslådan


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Horribelt spel rakt igenom.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Borde man inte anse att APB var värre? De gick ju i konkurs och stängde ner servrarna efter bara nån månad/månader. Det gick ju inte ens att spela.

FFXIV slutade jag spela pga att ingen av mina kompisar ville spela det, inte pga några direkta brister i spelet i sig. Visserligen så spelar det ingen roll för mig nu att Square "fixat" spelet för EA/Bioware får mina pengar istället.

Medlem

Aldrig spelat det kommer nog inte göra heller. Men det större problemet var grunden. Du fick tydligen ALDRIG någon bra genomgång hur du spelar det >_<! Så du får du får lära dig själv typ. Men den nya patchen var tydligen bra påstår många. Bra för dom som spelar det =).

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Vad hände under lanseringen?

Som jag fattar det var det sinnessjukt opolerat, releasen i sig hörde jag gick bra utan att servrar gick ner, men det var ett avancerat spelsystem utan några som helst hjälpmenyer eller något, långa gåsträckor utan något att göra och en enormt mycket grind bland massa andra problem. Det låter ju som saker som är vanliga för MMOn, så då kan du tänka dig hur hemska dessa saker var.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Tybalt:

Vad hände under lanseringen?

Som jag fattar det var det sinnessjukt opolerat, releasen i sig hörde jag gick bra utan att servrar gick ner, men det var ett avancerat spelsystem utan några som helst hjälpmenyer eller något, långa gåsträckor utan något att göra och en enormt mycket grind bland massa andra problem. Det låter ju som saker som är vanliga för MMOn, så då kan du tänka dig hur hemska dessa saker var.

Aj aj! Det lät trist.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar