Battlefield 3-banpaketet släpps nästa vecka

Inaktiv

Äh, har redan gett upp på Battlefield 3. Unlocks i BF3 måste ju om något vara ännu tråkigare än i BFBC2.

Medlem
Citat:

Även alla framtida Battlefield 3-expansioner kommer släppas först till PS3

DETTA, detta är sån jävla bullshit asså. Enligt dem själva är Battlefields huvudplatform PC men ändå tecknar dom avtal på att PS3 ska få alla expansioner först.

Medlem
Skrivet av robineng:

Äh, har redan gett upp på Battlefield 3. Unlocks i BF3 måste ju om något vara ännu tråkigare än i BFBC2.

Äh, det tar inte så lång tid. Har inte spelat så farligt mycket än och jag har redan låst upp alla vapen.

Medlem

Inget alls, det räckte med att vi var PS3 ägare


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av Typhor:

en sak som jag inte fattad med de nya vapnen är; kommer de bara finnas på de nya banorna eller kommer de läggas in med alla andra unlocks?

Köper man BtK så följer de unlocks med in i vanliga spelet också.

Medlem
Skrivet av SuperFly_2000:

Pris?

Det står i artikeln...du får gärna läsa den innan du kommenterar.

Medlem

Handen på hjärtat...Det är väl ingen människa som väljer PS3 före xbox360 eller PC bara för att en expansion till ett spel släpps en vecka tidigare på just denna konsol?

Kan förstå att man försöker sälja konsoler genom att spel är exklusiva för dem.....men att släppa ett tillägg tidigare på den ena konsolen? Det vinner väl ingen på?

Medlem

Ingen M95, fan vad trist. :/

Medlem
Skrivet av highspeed:
Skrivet av Remus:

GAAAH! DICE! Ge er för fan! Ge mig ett bombplan som släpper flera bomber eller en stor jävla fet bomb som smäller som en halv atombomb!

Jag saknar bombplanen!

testa arma2 vet ja!

http://www.youtube.com/watch?v=2eVvvZjEXmU

boom!

Hehe. "Area clear!"


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Ingen M95, fan vad trist. :/

Nej tror det räcker med M98B som redan finns, i praktiken samma vapen

Medlem

"kostar 149 kronor"

Vidrigt hur ea följer activisons fotspår. Spelet hade såååååån brist på content från början.

Medlem

Får man behålla input-lagg också så även detta blir ospelbart? Ös på bara.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av VeGeTa_0709:
Skrivet av kebbe:

Ingen M95, fan vad trist. :/

Nej tror det räcker med M98B som redan finns, i praktiken samma vapen

Verkligen inte. Vill ha mitt .50 cal-gevär.

Medlem
Skrivet av dotque:

De har redan sagt att de ändrade om det. Och om du följt nyheterna så förstår du varför det blev så här.

[/quote]

Antar att du inte har några källor på det där?

Medlem
Skrivet av White:
Skrivet av dotque:

De har redan sagt att de ändrade om det. Och om du följt nyheterna så förstår du varför det blev så här.

Antar att du inte har några källor på det där?[/quote]

Antar att han syftar på det här:

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20111102/dice-konsolerna-hu...

Sedan talade väl sig EA varma om något samarbete med Sony nu under E3 om jag inte minns helt fel.

Medlem

Det blev inte mycket Online-spelande med Battlefield 3 för min del. Man fick använda för mycket tid för en spelomgång om man ville komma in i spelandet och uppläggen på varje bana var ungefär samma. Back to Karkand innehåller väll inte en uns av Singleplayer?


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av Amilo:
Citat:

Även alla framtida Battlefield 3-expansioner kommer släppas först till PS3

DETTA, detta är sån jävla bullshit asså. Enligt dem själva är Battlefields huvudplatform PC men ändå tecknar dom avtal på att PS3 ska få alla expansioner först.

Läs kommentarer innan du kommenterar.

Skrivet av White:
Skrivet av dotque:

De har redan sagt att de ändrade om det. Och om du följt nyheterna så förstår du varför det blev så här.

Antar att du inte har några källor på det där?[/quote]

Nej jag tog det ur tomma intet, jag skriver ju att om han följt nyheterna så hade han vetat det.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av Amilo:
Citat:

Även alla framtida Battlefield 3-expansioner kommer släppas först till PS3

DETTA, detta är sån jävla bullshit asså. Enligt dem själva är Battlefields huvudplatform PC men ändå tecknar dom avtal på att PS3 ska få alla expansioner först.

Läs kommentarer innan du kommenterar.

Skrivet av White:
Skrivet av dotque:

De har redan sagt att de ändrade om det. Och om du följt nyheterna så förstår du varför det blev så här.

Antar att du inte har några källor på det där?

Jag kommenterade bara artikeln, inte ska det väl vara nödvändigt att läsa alla kommentarer för att kommentera något som står i artikeln?

Medlem
Skrivet av Amilo:
Skrivet av dotque:
Skrivet av Amilo:
Citat:

Även alla framtida Battlefield 3-expansioner kommer släppas först till PS3

DETTA, detta är sån jävla bullshit asså. Enligt dem själva är Battlefields huvudplatform PC men ändå tecknar dom avtal på att PS3 ska få alla expansioner först.

Läs kommentarer innan du kommenterar.

Skrivet av White:
Skrivet av dotque:

De har redan sagt att de ändrade om det. Och om du följt nyheterna så förstår du varför det blev så här.

Antar att du inte har några källor på det där?

Jag kommenterade bara artikeln, inte ska det väl vara nödvändigt att läsa alla kommentarer för att kommentera något som står i artikeln?

Jo det är nödvändigt för då slipper vi helt onödiga kommentarer som din! Helt meningslöst när 90% av kommentarerna inte har något sammanhang eller skriver exakt samma sak som de andra redan gjort!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av raefzm88:

"kostar 149 kronor"

Vidrigt hur ea följer activisons fotspår. Spelet hade såååååån brist på content från början.

Ja det är ju fasen straffbart, spelet har funnits ute c 1,5 månad och så släpper man ett kart/vapen paket som kostar????? DICE vakna ni tappar så mycket goodwill rykte varje dag, ställ upp lite till dom som köpt erat spel o lirat det med 2-3 krascher per 2timmar, o ficklampa som lyser som solen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KLANTAR

Medlem
Skrivet av visten:
Skrivet av raefzm88:

"kostar 149 kronor"

Vidrigt hur ea följer activisons fotspår. Spelet hade såååååån brist på content från början.

Ja det är ju fasen straffbart, spelet har funnits ute c 1,5 månad och så släpper man ett kart/vapen paket som kostar????? DICE vakna ni tappar så mycket goodwill rykte varje dag, ställ upp lite till dom som köpt erat spel o lirat det med 2-3 krascher per 2timmar, o ficklampa som lyser som solen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KLANTAR

sorgligt är vad det är. DICE är inte längre med på listan över utvecklare jag stödjer iaf

12
Skriv svar