Last Guardian-producent drar till de sociala betesmarkerna

Robot
Last Guardian-producent drar till de sociala betesmarkerna

Yoshifusa Hayama lämnar Team ICO till förmån för att prova sociala spel-lyckan i London hos Bossa Games.

#the-last-guardian, #team-ico, #sony, #bossa-games


Medlem
Last Guardian-producent drar till de sociala betesmarkerna

Och där försvann all respekt för den mannen...

Medlem

jag som hade så grymt stor respekt för honom

Inaktiv

Han drog i alla fall inte till de sälla jaktmarkerna.

Last Guardian har problem? Svårt med exklusiva spel kanske, de blir färre då det kostar en hel del med de missade marknadsandelarna. Om produktionen drar över tiden väldigt mycket blir det än dyrare.

Medlem

Last Guardian lär bli fantastiskt med eller utan honom. Flash..suck.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Last Guardian lär bli fantastiskt med eller utan honom. Flash..suck.

Ja det får vi verkligen hoppas. Alltså verkligen. Det är ju inte som att misslyckas med en FPS, då kan man ju bara ta en annan i högen av sådana titlar men The Last Guardian är ju unik.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Måste va ett skämt... eller?

Har ni checka in http://www.bossastudios.com/ dom verkar ju bara gjort ett "spel" kör med "" eftersom det verkar bara vara att en apa spawnas på deras hemsida och så kan man slå på den...

Medlem

... att den mannen skulle falla offer för ett PR-trick från "bossa studios" var oväntat minst sagt. Flash 11?

Medlem

Jag tror dock att avancerad grafik och läcker grundstomme är något som inte måste vara exklusivt till storproduktioner. Vi får se vad framtiden bär med sig. Helst utan 3D-glasögon för min brorsson är inte så förtjust i dem.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

1
Skriv svar