Medlem

men om man inte kan tala eller har några händer. hur ska man då spela Bioware? besviken..


signatur

Det tar alltid längre tid än man tror, sa Kanin. Hur lång tid tror du att det tar? frågade Ru.

Medlem

så meningslöst... tar bråkdelen av tiden att trycka på din knapp... man ser ju på dom att dom blivit tillsagda vad dom skall säga innan.

Speler blir nog bra iallafall. Dock så är det EA - tar emot att ge dom pengar

Medlem

Jag förstår inte riktigt, har skribenten testat ME3 med kinect? Hittar inget där det står hur väl det fungerar? Kan kinect förstå engelska med svensk brytning? Granäjd=grenade t ex? Hur snabbt reagerar den? Klarar den av att göra flera kommandon samtidigt? Dvs kan jag skrika ett kommando och knappa in ett annat? Det är sådant som jag skulle vilja veta när jag står och väger mellan att köpa spelet till 360 vs PC.


signatur

/Landstream

Medlem
Skrivet av lang:
Skrivet av Woffen:

Men om man har ett kinect till pc då? Det är ju faktiskt på gång (eller ja, det är precis samma sak bara annan mjukvara i datorn)

Det har funnits windows drivrutiner till kinect länge.

Samt en mängd applikationer och spel som folk har snickrat ihop att fungera med kinect@pc.

Jag menar då officiellt. Att det har funnits inofficiellt ganska så länge är en helt annan sak. Jag tänker på kinect stöd för ME3 på pc när nu "kinect for windows" (som ms kallar det) ska lanseras.

12
Skriv svar