Världens 50 bästa spelslut listade – Call of Duty vann

Medlem

Mass Effect 2 har flera olika slut och varenda ett är bättre än Black Ops'...


signatur

Kanelbulle

Medlem
Medlem

Blasphemy!

Vissa listor accepterar man att man inte håller med och går vidare, men den här var ju helt åt helvete.

Medlem

"Spelhistorien". Jag tror jag ser ett enda spel äldre än tio år? Och var är PC-spelen? Det här känns mest som en en lista över de 50 senaste konsol-titlarna folk hört talas om.

KoP
Medlem

Bästa sluten i spelhistorien? Listan kantas ju bara av relativt nya spel. Känns som en stor del av spelhistorien kapats av. Sunkig lista indeed.

Medlem

"Tjena grabben, går du i 6A? -Ja. -Okej, vad bra, vilket är ditt favoritspel?" - Edit Title: Bästa slutet.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Red Dead Redemption har ta mig fan det bästa slutet.

Medlem

Mitt gamerhjärta gråter.. Snake har ett bättre slut än CoD:BO ..

Medlem

Känns ungefär som när FZ frågade om bästa spelhjälte och Gordon Freeman vann, visst HL är en bra serie men hur kan en protagonist utan personlighet och röst vinna? Typ samma som att säga att min argonian i Skyrim är den bästa hjälten.

Medlem

Vart är världen på väg... kan i alla fall hålla med om Red Dead Redemption.

Om det hade varit utan inbördesordning, så hade listan varit duglig.
Red Dead Redemption hade fått min röst av de spel som är på listan, om man kan riva bort top 5 så blir listan mycket mer uthärdlig.

Jag tycker potatis är godare än potatismos.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Black Ops? Det slutet var ju som en parodi på ett actionfilms-slut. Visst, kampanjen var medryckande och intensiv, men att dess slut skulle vara det bästa? Knappast.

Medlem

CoD:BO är ju det mest skitnödiga överamerikanska slutet någonsin. Det är sämre än en B-film. Hur kan någon ha gillat det? Tacka vet jag Bioshock, där har vi en twist som heter duga!


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Vad är detta för dumt? Går inte ranka spelslut då alla har en egen unik upplevelse under spelets gång och alla uppfattar därför slutet på denna upplevelse olika. Att ens försöka sig på att ranka just slutet är så fånigt att... ja... inte kommer jag köpa någon mer rekordbok iaf, det är ett ett som är säkert...

Hade MW3 funnits med hade det vunnit, hade black ops 2 varit med hade det vunnit osv osv. Går inte rösta fram sånt där.

Medlem

Hur fan kan Mass Effect hamna på plats 30 då?

Inaktiv

Riktigt trevligt att Halo visar framfötterna! Äger alla Halo spel och älskar dom alla!

Medlem

Sämst lista xD vilka satte ihop den egentligen!?

Inaktiv

1.MGS:3
2.Vampire the masquerade bloodlines
3.Prince of Persia: The Sands of Time
4.Star Wars: Knights of the old Republic


signatur

The definition of insanity?

Medlem

*hänger mig i duschen*

Medlem

Var dessa fans småungar? nåja, jag är inte helt förvånad. Enligt mej så skulle Red Dead Dedemption komma på första plats, Zelda Ocarina of Time på andra plats och Skies of Arcadia som tredje.

Medlem

Ett bra va enligt mig! Det var dock inte det bästa slutet men det var riktigt grymt! ^^

Medlem

Hur... hur... är detta möjligt? Hur kan ens P12:orna rösta på det? Helt sjukt.

Medlem

"I felt a great disturbance in the Force, as if millions of voices suddenly cried out in terror and were suddenly silenced."

fz alltså xD


signatur

Where are we runnin'?

Vafan är det där för jävla lista? Världens sämsta lista jag sätt.

Medlem

Sådär på rak arm så har Catherine LÄTT det bästa slutet. Iaf det mer ... omoraliska alternativet.

Call of duty-vinsten får dock mina ögon att tåras. Av fel anledning.

Medlem

ja den listan var inget att hänga i julgranen.
Så här på rak arm kan jag bara komma på 3 minnesvärda slut, Starcraft, InFamous och Dead Space

Medlem

Fullkommlig KATASTROF. Halo Reach som två?! HAHA. Det spelet har en story som inte hör i hop med resterande av storyn överhuvud-taget.

Och CoD? LOL. Det visar ju bara hur kvalitativ denna lista var.

Mitt Nr 1 hade helt klart varit Starcraft II, inge snack om saken.

Medlem

Vem orkade spela CoD:Blops single player till slutet? Jag tröttnade på upplägget på bana 2, spelade till någon vietnamnbana där jag helt enkelt gav upp. Det här kan inte bli roligt tänkte jag.

Skriv svar