Diablo 3 – FZ delar ut betanycklar!

Medlem

grymt! satt precis sa igår faktist till några av mina kompisar att jag hoppades på att FZ snart skulle komma och säga att dom har lite beta nycklar att ge ut ^^

Medlem

ja like!!!!!!!

Medlem

Hoppas, hoppas!

Medlem

Hoppas hoppas:)

Medlem

JAA!!
Vill så gärna ha en nyckel!
Har haft opt-in sedan man kunde göra det första gången, vilket var långt innan betan började.
Har spelat diablo II utan problem 100+ dagar playtime. Nu är det fan dags!

Medlem

Hade vart kul att testa för att se hur det är, men som nämnts är det väll ganska stor risk att man sucktar sönder sig inför fulla releases istället...

Medlem

yey, nu hoppas jag på det bästa!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

äntligen en chans att vinna utan att behöva måla eller skapa något ;P

Medlem

Bästa tävlingen. Någonsin.

Medlem
Medlem

Hoppas man får en nyckel då

Medlem

Tja, varför inte?

Medlem

Bara att hålla tummarna

Medlem

Håller tummarna nu!

Medlem

Ja du, Detta tackar man verkligen inte nej till

Medlem

Hoppas hoppas

Medlem

Vad menas med eventuell vinstskatt betalas av vinnaren?

Medlem
Medlem

STORT Intresse <3 FZ


signatur

Computer is my home, my girlfriend is my life and my job is my lover!
Some questions just write a PM

Medlem

Hoppas verkligen att jag vinner en nu! Har varit med i ruskigt många tävlingar utan att vinna en nyckel

Medlem

Vore bra fint!

Medlem

"Vinnarna koras av en jury bestående av personal från Egmont Tidskrifter AB. Juryns beslut kan ej överklagas. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Målsmans tillstånd krävs för deltagare under 18 år."

Jag antar att detta är fel och att det in fact LOTTAS ut till alla som har anmält intresse samt att det inte finns någon vinstskatt för något som är gratis

Medlem

Kan vara det bästa som hänt på länge! hoppas hoppas!:)

Medlem

måste man ju nästan offra ett lamm till satan ikväll så man kanske får en nyckel


signatur

God is dead

Medlem

Tears of joy :')

Inaktiv

Nice! Tackar för nyckeln!!!

Medlem

Jag och en medlem "Bawten" stod ungefär 2 timmar för att testa diablo 3 i 20 minuter och den väntan va värd! Co-op i spelet är riktigt bra för er som undrar det! Håller en tumme nu!

Medlem

Hade ju inte suttit fel med en beta nyckel sist man testade så stod man med Weardwow och testade i 20 minuter .. efter 2 timmar kö..

Medlem

Hade varit en riktigt fet födelsedagspresent då jag fyller år i helgen! )

Medlem

Vore sjyst att få en nyckel

Skriv svar