Diablo 3 – FZ:s betanycklar är på väg!

Medlem
Medlem

Ingen vinst *suck*

Inaktiv

Underbart! Nu ska det pumpas Youtube Filmer!


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

nog lika bra för mig att ja inte fick nån, redan fullt upp med God of War 3 som man missade + Dota2, ha så kul ni som fick betan så syns vi inside das game vid release

Medlem

aldrig vunnit lr fått någonting när det väl är begränsad utdelning så hoppas inte denna gång heller


signatur

//monster

Medlem

Äsh da , Aja ., man får väl vänta med det då .. har iaf lite dåligt med tid mellan jobbet och allt mek i garaget på helgerna . Men det hade varit kul att kört på kvällarna innan sängdags -_-.
aja ,


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Grattis till vinnarna! *snyft*

Medlem

Denna chans till beta-nyckel fick mig att registrera nu trots att jag har klickat mig in på sidan flera gånger per dag i åratal Tror många nyregistrerade var i samma situation! Kanske man börjar kommentera lite nu också när man äntligen orkat registrera sig...

Medlem
Medlem

Fan... verkar inte fått nån nyckel, aja får väl göra nå vettigt istället.

Medlem

Blev ingen den här gången Men antar att det inte dröjer speciellt länge tills blizzard börjar dela ut nycklar i europa.


signatur

CPU: AMD Ryzen 9 5900X | AIO: Alpenföhn Gletscherwasser 360mm HS | MB: ASUS ROG CROSSHAIR VIII DARK HERO (Wi-Fi) X570 | GPU: MSI GeForce RTX 3090 SUPRIM X | RAM: Team T-Force Xtreem ARGB 4x8GB (32GB) DDR4 3600 MHz CL14 | PSU: ASUS ROG Thor 850W | SSD: WD Black SN850 Gen 4 SSD 2TB | CASE: Phanteks Eclipse P500A

Medlem
Skrivet av Barrash:

Denna chans till beta-nyckel fick mig att registrera nu trots att jag har klickat mig in på sidan flera gånger per dag i åratal Tror många nyregistrerade var i samma situation! Kanske man börjar kommentera lite nu också när man äntligen orkat registrera sig...

Ett grattis till första posten då
Fick du ingen nyckel så lycka till nästa gång. FZ spottar ur sig tävlingar till som tätt

Medlem

Fjucshk YESH!


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Inaktiv

Grattis till vinnarna!

Medlem

Fan vad fint att man äntligen vinner något

Medlem

grattis alla vinnare, inte alls avis!

Medlem
Medlem
Medlem

fan då.. :(!

Medlem

någon som vill bli väldigt rik?
pm me om vill göra snabba $

Medlem

Hoppas man vinner, men också stora gratulationer till de som vinner

Medlem

Tack FZ

Ska dedikera första killen till er

Medlem

klitoris..............

Medlem

Man vinner! Nog första gången på länge jag vunnit nått Synd dock att det inte var hela spelet. Men ska bli intressant att testa detta. Har sett fram emot D3 i många år nu.

Hmm, har haft mycket tur idag. Måste nog hinna ner och köpa mig några triss lotter..

Medlem

Helvete att säkert 90% som fick nycklarna fortfarande blev ammade när 2:an kom.. Jag är inte bitter.. Grattis till de som fick nycklar..

Medlem

Fan, hade hoppats på en key.
Stort grattis till alla!

Medlem

Grattis till er som vann.

Kanske tur att jag inte vann, nu kan jag fixa bilen istället.

Medlem

Fffffuuuuuuuuuuu! :;U


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

nä fick ingen jag heller, men grattis alla som vann
hoppas det blir mer sånt här!

Medlem

Stort grattis till vinnarna Hoppas att nya som gamla medlemmar som vunnit tar sig lite tid och skriver om sitt intryck av spelet här på FZ. Mycket roligare att höra åsikter som grundar sig på fakta istället för ogrundade gissningar

Skriv svar