Brutal trailer från Resident Evil

Robot
Brutal trailer från Resident Evil

Resident Evil tar ytterligare ett stort kliv från spelets rötter i nästa del. Det bevisas i den senaste actionfyllda trailern.

#resident-evil-operation-raccoon-city


Medlem
Brutal trailer från Resident Evil

allt jag kan tänka är army of two med zombies =_=


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Synd att utvecklarna satsar mer på action än skräck, jag vill ha tillbaka det som gav rötterna till serien.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Ja det är ju långt ifrån rötterna men det ser inte tråkigt ut för det imo.

Medlem

Lite för brutal kanske..? Känns som med en trailer som den här så vetetusan hur gameplayet är i övrigt..

Medlem

Uppföljare och uppföljare... Trodde att arttikeln handlade om RE6 när jag klickade på länken. RE: OCR utspelar sig väl i någon form av alternativ verklighet.
Stämningen i trailern är så långt ifrån RE man kan komma -_-.

Medlem

ser sköj ut. men inte så läskigt kanske.

Medlem

Gillar att dem är i Raccoon City, men det jag inte gillar är att det känns inte RE spelen längre.
Vill ha det gamla stuket tillbaka, så som RE 1-3 såg ut, tex kamera vinkeln och mysiga som spelet gav ifrån sig.

Medlem

Gears of evil hade varit ett bättre namn

Kommer säkert att bli ett bra spel, men det ser verkligen inte ut som ett Resident Evil-spel... Vart tog skräcken vägen?


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem

Det ser inte riktigt ut som RE, men det är o andra sidan svårt att bedömma av denna trailer. Sjukt brutalt, vilket kan vara både en för- och nackdel. För mig såg det riktigt härligt och användbart ut:)

Trodde först också att det var RE6, detta är ju en spin off som jag visste redan från början skulle bli ett actionspel.

Medlem

Vad är det för typ utav spel egentligen?
Pratar vi om RE:5 eller mer Left 4 Dead-stuk eller något helt annat?

Medlem

Känns mer som left 4 dead än resident evil


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Usch, AI, grafik, animationer, det mesta är faktiskt riktigt dåligt om trailern överensstämmer med slutprodukten, eldkastaren såg ju värre ut än den i Halo 3 ffs.
Nej, glad att jag satsade på Syndicate istället då det hade mer djup, var snyggare och mer varierat. Detta tror jag är ett rejält snedsteg, såg ut som ett billigt Live Arcade/Steam spel som bäst :/

Medlem

Skitmusik dom ska lägga in i trailern då...

1
Skriv svar