Här är listan över 2012 års mest efterlängtade spel

Inaktiv

ser ut som det får bli world of tanks hela 2012

Inaktiv

Dragon's Dogma för bövelen!

Medlem
Skrivet av Floffe:

Där snackar vi grejer och god smak, och man ser ett mönster med plattformarna.

För att inte tala om:
Evil Genius 2
Battlezone 3
Railroad Tycoon 4

Du skriver Battlezone 3, snälla säg att det någonstans finns bekräftat? Battlezone är så magisk jäkla bra och konceptet borde ju funka bättra än någonsin idag, även på konsolmarknaden. Jag hade banne mig gett min högra fot för ett Battlezone 3.

Medlem

PC då?
Plus att dessa listorna ser heeeelt vrickade ut :S

Medlem

pc då? :S
Just de amerikaner undrar varför vi i Europa inte spelar riktiga spel så som Cod Mw 2323923..
Facepalm L2P USA

Medlem

Tänkte först: Okej??? Diablo III lär ligga 1:a! Sen så såg jag ingen PC lista ens fanns med! LOOOL! lolololololololololol!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Ingen brydde sig om Mass Effect 3


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

farmville är väl populärast på pc


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Min lista är kort:

1. Diablo III
2. Tomb Raider
3. Pokémon Black 2/White 2

Medlem

Pc listan?

Fz dissapoint.

Medlem

Såg 1 spel jag var sugen på i den listan... dom andra verkar skräp ( ENLIGT MIG )


signatur

The spiders won,t find us here.

Är det bara jag eller har ni glömt PC-listan!?

Testpilot

Korrigering: "Här är listan på 2012 mest efterlängtade >KONSOLLSPEL<"

Medlem

1.GTA V
2.Sleeping Dogs

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Sillage:

PC listan?

De hade inte med någon pc-kategori.

Det nämns ingenting om att det handlar om konsoltitlar, varken i nyhetsrubriken eller i själva artikeln. Varför inte?

Det framgår ju solklart utav källmaterialet: "When Nielsen analyzed what console titles gamers were anticipating for the rest of 2012..."

För att inte nämna titlen på själva undersökningen: "Upcoming 2012 Console Titles With the Highest Gamer Anticipation"

Hur svårt är det egentligen att slänga in ordet "konsol" någonstans, eller är det bara ännu ett billigt trick för att få alla (även PC-spelare utan något som helst intresse av konsolspel) att klicka på länken?

SE

Medlem

Intressant med Madden NFL 13 Visste inte att jänkarna var så intresserade av Amerikansk fotboll Själv har jag Madden NFL 12 som jag fortfarande inte orkat spela

Medlem

Varför väljer det att endast undersöka konsolspel? Löjligt.

På min lista:
- Diablo 3
- Guildwars 2

Medlem

PC;
GTA V ?!
HALF LIFE 3 ?!

Far cry

Medlem

Vart är PC listan?

Medlem

Nä det här är inga spel jag iaf höjer till skyarna....Jag vill att Dragon's Dogma ska bli bra men är rätt så osäker. Köper disgaea 3 och gravity rush till vita nu i vår iaf det är klart

123
Skriv svar