Jag bloggar, alltså finns jag

Redaktör
Ponny
Jag bloggar, alltså finns jag

Ibland är det mer än vanligt att styra upp, ibland måste saker bortprioriteras. Men jag tycker inte om att välja bort bloggen. Det känns ledsamt för jag tycker om min blogg. Den är jag, min plats och något som alltid finns där. "Recensioner kommer, förhandstittar går men bloggen består." Typ.

Vad vill jag säga med detta? Att detta innebär att jag är tillbaka for real? Jag vet inte men jag hoppas. Min värld är lite mer grå utan "100 spel jag vill spela", random chokladkåserier, bamseponny-idéer och knasiga Klara-foton.

Vi kan väl tumma på att jag är tillbaka?

[ia=529752; large]
Hoppi är halvt (eller inte alls) förtjust i att bära burklock som hatt.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Jag bloggar, alltså finns jag

Blogga när du känner för det, om du inte känner för det, vinner vi alla på att du inte bloggar. Men jag hoppas du känner för det, när du bloggar alltså, och om du bloggar och inte känner för det kanske det gör bättre att inte blogga om du känner att bloggen tar känslan ur det, Med det menar jag att blogga, som du bara borde göra om du känner för det och kanske borde låta bli när du inte känner för det, men det kanske går ändå, om känslan finner sig senare, att blogga då menar jag, och inte blogga nu när du inte känner för det. Du kanske känner bättre för det senare om du låter bli att blogga nu, och bloggar senare när känslan infinner sig. Hoppi är söt med eller utan lock, men är lika söt utan lock, fast kanske sötare ändå med lock om locket tidigare tillhörde en bägare med läsk. Läsk som i dricka altså, inte läskig, det är ett helt annat ord. Men läsk kan vara läskande när man känner för det, och även när man inte gör det. Kanske det är bättre att vänta med läsken tills du bloggar, jag menar om du känner för läsk när du bloggar är väll det rätt tidpunkt, och inte senare när du inte bloggar. om läsk ger den rätta känslan när du dricker läsk, så borde logiskt nog det vara den rätta tidpunkten att blogga på. känner du som jag att bloggen är det roligasVad är det där


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny

Jo (är mitt korta svar. Men ibland är det inte de långa svaren som behövs, det kan vila lika mycket tyngd i något kort. Därför valde jag ett "jo" men du ska veta att det finns desto mer tyngd bakom svaret så att du inte känner dig bortprioriterad. Bloggen har kanske varit bortprioriterad men inte du. Du är en kalaspuff! Och läsk är gott, översvallande gott, står en tom burk framför mig och påminner om gårdagens äventyr. Coca-cola.)


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar