Robot
Bloodforge

Ett God of War till Xbox 360, med höga produktionsvärden och riktigt lågt pris. Det låter för bra för att vara sant. Och det är det.

#climax-studios, #bloodforge, #sony, #bayonetta


Medlem
Bloodforge

Hade aldrig hört talas om det här förut, kanske säger något också. ^^

Moderator | Testpilot

Så jag antar du inte gillade spelet?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Givet köp!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Från trailern tyckte jag visserligen att det såg mer intressant ut än GoW, men sedan Dead Island har jag lärt mig att inte lita på trailers för att döma spel.

Off topic till FZs webbdesigners, angående kommentarslistan, var snälla och gör "visa hela kommentaren"-texten i en annan färg, så man inte tror att det är det som är svaret när folk citerar. Och sedan skulle en max-width på textarean göra så att man inte kan bryta ut den ur containern. Småsaker, men småsaker som jag har stört mig på en stund nu. Annars ser det bra ut!

Redaktör
Skrivet av Wartex:

Off topic till FZs webbdesigners, angående kommentarslistan, var snälla och gör "visa hela kommentaren"-texten i en annan färg, så man inte tror att det är det som är svaret när folk citerar. Och sedan skulle en max-width på textarean göra så att man inte kan bryta ut den ur containern. Småsaker, men småsaker som jag har stört mig på en stund nu. Annars ser det bra ut!

Från mobilsajten menar du då, va? Jag bollar vidare till layoutfolket.


signatur
Medlem

GoW = Gears of War.

Medlem
Skrivet av Treefiddy:

GoW = Gears of War.

Verkligen inte!


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem
Skrivet av Hittebarn:
Skrivet av Treefiddy:

GoW = Gears of War.

Verkligen inte!

Jo, det är iaf vad man kopplar till det först

Medlem
Skrivet av Treefiddy:

GoW = Gears of War.

då God of war kom förre gears så fick gears förkortningen geow.

GOW = god of war
Geow = Gears of war


signatur

God is dead

Medlem

GOW? Äh, slutsnackat. Bara att googla lite så är det avgjort.

http://lmgtfy.com/?q=gow

Medlem
Skrivet av Angust:
Skrivet av Treefiddy:

GoW = Gears of War.

då God of war kom förre gears så fick gears förkortningen geow.

GOW = god of war
Geow = Gears of war

Nepp, då Gears of War är en större serie så får det hålla GoW förkortningen. Den dagen GoD of War säljer lika många ex kan det vara med och tävla ^^
Nå, då det handlar om helt olika spel borde man ur sammanhanget förstå vilket spel som åsyftas imo, annars kana man alltid kalla det CoD-klon, då det aldrig är fel (skämt å sido) ^^

Medlem

Oj oj oj, total sågning - inte nått man ser varje dag direkt

Medlem

Jag tycker att de se ganska kul ut=) kollade på youtube när Tobuscus spelade det=)

Medlem
Skrivet av Treefiddy:

GoW = Gears of War.

GoW var God of War före Gers of War.


signatur

The spiders won,t find us here.

1
Skriv svar