Nästa vecka blir MMO-liret Tera blodigt igen

Robot
Nästa vecka blir MMO-liret Tera blodigt igen

"Åh jeg bløder, jeg bløder. Jeg bløder som et vandfald indeni", som Thomas Helmig sjunger.

#tera, #frogster


gnu
Medlem
Nästa vecka blir MMO-liret Tera blodigt igen

jag har blod i mitt spel (EU).

Medlem

Om man vill få mera blod gick det iaf under betan att edita filen s1option.ini och leta reda på HITDECAL_INDEX, och ändra värdet till 2.

Medlem

filmen var ju lagom relaterad till tera rofl

Larvigt hela grejen.
Men jag drar på smilbanden samtidigt som jag blir kallsvettig, Spelare blir inte mer våldsamma av spel försöker vi säga till alla andra, men när detta helt enkelt i grunden blir en uppsjö av personer som faktiskt står och ropar "Mer blod, Mer Blod!" då vette fan vad man skall tro.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Thomas...Helmig..?

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Larvigt hela grejen.
Men jag drar på smilbanden samtidigt som jag blir kallsvettig, Spelare blir inte mer våldsamma av spel försöker vi säga till alla andra, men när detta helt enkelt i grunden blir en uppsjö av personer som faktiskt står och ropar "Mer blod, Mer Blod!" då vette fan vad man skall tro.

Spelare vill ha tillbaka blodet som det en gång var

Medlem

Tera kommer nog dö ut ganska snabbt som alla andra nya mmorpg även om det får mer blod det är lite för koreanskt

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Larvigt hela grejen.
Men jag drar på smilbanden samtidigt som jag blir kallsvettig, Spelare blir inte mer våldsamma av spel försöker vi säga till alla andra, men när detta helt enkelt i grunden blir en uppsjö av personer som faktiskt står och ropar "Mer blod, Mer Blod!" då vette fan vad man skall tro.

Vad sägs om att tro på vad det egentligen handlar om istället för att få det att låta som en "moral tant" skulle ha uttryckt det som.
Hade det inte funnits blod i orginalet så hade folk inte sagt något om detta överhuvudtaget. Detta handlar ju mer om att det företag som hanterar distributionen av spelet för Europa leker moral polis baserat på sitt eget lands lagar på hur spelen måste vara för att få släppas där. De har ingen rätt att ändra innehållet och censurera ett spel för resten av kontinenten.

Medlem
Skrivet av Msiden:

Tera kommer nog dö ut ganska snabbt som alla andra nya mmorpg även om det får mer blod det är lite för koreanskt

Hoppas inte... Jag gillar det verkligen.

Medlem

när kommer fz´s recension på Tera?

1
Skriv svar