Låt dina vänner prova Diablo III med Starter Edition

Medlem

läs deras blog, dom har visst skickat så att det ska komma på utsatt tid, dom har t om snackat med posten och sett till att alla som förbokar ska få det på release dagen.

Medlem

Fattar inte riktigt hur CDON tänker nu när dom levererar IMORGON?! Hur kan dom göra denna dunder blunder?

Hela anledning till att jag valde CDON är ju för att dom alltid har levererat en dag "för tidigt" när jag förbokat andra spel..


signatur

Prepare for.. Bloodshed!

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

läs deras blog, dom har visst skickat så att det ska komma på utsatt tid, dom har t om snackat med posten och sett till att alla som förbokar ska få det på release dagen.

Det stämmer att man får det på releasedagen med största sannolikhet, men jag förväntar mig att kunna hämta ut det tidigast kl 14.00 och spelet öppnas kl 00.01. I min mening har man då inte släppt spelet i tid för release då man missar 14 timmar.

I långa loppet kommer det ju inte spela någon större roll med tanke på hur många timmar jag kommer spendera i spelet, men det är alltid roligare att vara med från start.

XAM
Medlem

Elgiganten verkar också ha fått för sig att releasen är imorgon. Kul, måste vänta på posten som då kommer runt 16:00 - 17:00 imorgon.

Medlem

Note: The Diablo III Starter Edition will not be available without a Guest Pass until 30 days after the game launches.

Medlem

Faa, den här arbetsdagen bara flög förbi Nu blir det en lång tupplur innan jag åker och plockar ut mitt ex...sen får jag se hur långt jag hinner köra upp en Wizard innan jag måste åka och jobba imorrn

Medlem

Sweet med guestpass btw...kommer göra mina föräldrar glada skulle jag tro

Medlem

Skulle det gå installera idag, eller är det 00.01 som gäller för det med?


signatur

Did you grab my ass?

Medlem

Det råkar inte finnas någon som kan avvara en guest pass?
Du får självfallet en av mina när jag får mitt d3 i morgon

XAM
Medlem
Skrivet av Morrly:

Det råkar inte finnas någon som kan avvara en guest pass?
Du får självfallet en av mina när jag får mitt d3 i morgon

Guest passes fungerar inte förens 30 dagar efter releasen.

Medlem

Ingen snäll själ där ute som har ett guestpass ? Har ej fått mitt ex idag och hade gjort vad som helst för att får lira ikväll!

Medlem

" The Diablo III Starter Edition will not be available without a Guest Pass until 30 days after the game launches."

Dvs om 30 dagar behöver du inget Guest pass för att spela först 13 levlarna. Så det bör funka nu.

Medlem

Måste bara fråga, har nu fått ner allt på blizzdownloadern. Har ni installerat spelet? Min tycks inte vilja det efter att jag valt vart jag vill installera det. Det kommer bara en ruta med texten "ERROR: Unable to initilaze streaming. Please check your internet connection...." med mer.

EDIT: nevermind det funkar nu.


signatur

Life is short , play more

Medlem

Jag installerar spelet just nu. Funkar bra (so far)


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av meat4u:

Maaaa gaaaaaad!
Tjejen ser fram emot release like mycket som jag.
"Äntligen kommer du sluta tjata, när du spelar är du iaf tyst"

Självklart har jag en av slut tentorna imorrn också, första gången ett spel har fått mig att plugga mer.

hehe känner igen det där =P
hon suckar varje gång tv reklamen kommer.

Medlem
Skrivet av N4kame0:
Skrivet av Jozher:
Skrivet av Cyanide:

Fan ta er CDON om ni inte levererar i tid!

Tyvärr verkar det som att CDON anser att "i tid" är imorgon.

Precis som webhallen... Helt tappat, får leta mig om efter en ny spelbutik. -.-
Förbokat sedan 2010 gz får inte spelet i tid.

Tycker det är dåligt att dem inte annonserat ut att de inte behagar skicka spelet i tid så kunde man sett sig om efter en annan återförsäljare.

Sen är det väl också att dom egentligen inte får leverera spelet tidigare än releasedagen för Blizzard?

Medlem

Jo har inte fått mitt heller brukar ju alltid få det "dagen innan" när det e midnatts relle men icke. stod på webhallen att det skickades i torsdags får det inte förän imorgon. dock sä gör det la inte så jäkla mycket ska upp o jobba ändå så.

Medlem

Jag börjar jobba kl 09:00 i morgon, men jag ska nog gå upp några timmar tidigare, så att jag får släcka min törst lite.

Medlem

Vad i helvete? Webhallen svek mig! Är fan första gången.
Ska dock precis som Lappis jobba så egentligen spelar det ingen roll, men bra att ha det färdig-installerat åtmindstonde.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

jag har inte fått mitt spel än från spelbutiken, förhoppningsvis kommer det imorgon, men jag har ärligt talat inte superbråttom.

Medlem

Inget ex av D3 kommer levereras förrän det "släppts" den 15 maj. Inte heller vi som plockar det från Webhallen ikväll kommer kunna få det innan kl. 00:01, då det blir den 15 maj, så det är inga fel leveranser det är tal om.

Medlem
Skrivet av Jozher:
Skrivet av SWEBarb:

läs deras blog, dom har visst skickat så att det ska komma på utsatt tid, dom har t om snackat med posten och sett till att alla som förbokar ska få det på release dagen.

Det stämmer att man får det på releasedagen med största sannolikhet, men jag förväntar mig att kunna hämta ut det tidigast kl 14.00 och spelet öppnas kl 00.01. I min mening har man då inte släppt spelet i tid för release då man missar 14 timmar.

I långa loppet kommer det ju inte spela någon större roll med tanke på hur många timmar jag kommer spendera i spelet, men det är alltid roligare att vara med från start.

Så, om du motiverar någon brevbärare att jobba natt så kan han kanske leverera spelet "tidigt" på releasedagen, men det är fortfarande tisdagen vi snackar om. Om det levererades på normal arbetstid idag, dvs en dag innan releasedagen så är det ju naturligtvis fel, då det inte är releasedagen idag. Vet inte, man jag tycker det är rätt enkelt iallafall

Medlem

Jag fick 2 guest pass i min collectors, Har givit bort 1 av dom. Jag är eventuellt villig att ge bort min sista oxå. Ifall någon är intresserad PM'a mig om du är intresserad. Jag vill helst ge det till någon som faktiskt inte fått sitt spel idag men som vill kunna spela lite vid releasen. Så jag ber snällt att folk som faktiskt inte behöver en cd key låter bli att kontakta mig. Försöker bara vara snäll här.

Tänk dock på detta:
Du kan endast spela med andra som har Guest Pass, Max level är 13 , Du kan spela till Skeleton king. Du har inte tillgång till Auction house (i alla fall inte real money, vet ej om vanliga)

Sen när du får din egna kopia av D3, så uppgraderar du bara via ditt konto på battle.net. så får du fortsätta där du slutade med ditt guest pass.

Medlem

Nån som har ett gästpass att bjuda på? Mitt ex av D3 ligger och samlar damm på posten tills imorgon.

Inaktiv

Behöver man ens ett guestpass? Jag har inte fått mitt ex ännu men har suttit och spelat igenom alla klasser till level 13 redan och väntar bara på att hämta ut mitt ex efter jobbet ikväll så att jag kan uppgradera och fortsätta.

12
Skriv svar