Battlefield 3 plåstras om på måndag

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av chopper:
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av TexN:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Har jag missat något om jag inte spelat BF3 men spelat BF2 och BC2?

Förutom ögongodis, njaäe, inte så mycket. BF-känslan har försvunnit lite.

Håller med.

yes det var så kul förr i tiden när man använde upp et magasin på en enda kille å när man laddade om kom nästa =_=

Byt vapen det går fortare än att ladda om. Jag trycker ladda om och byter vapen och sedan när jag byter tillbaka så är det fullladdat.

Glitcher!

Ja va fan vem vill se en animerad omladdning när man dör..
O föresten det funkar ju med "pitol" om de är nära. Men ok det närmaste fusk jag kommer .
Är väl så alla spelar he he.
PS. varför ett helt mag sikta bättre..

sikta bättre i bf2 funkar ju på point blank men ligger du med din mg och siktar rakt på på avstånd så brukar det ta en del skott


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av dzl:
Skrivet av baggso:

@Dzl.
Sök på "webhallen" ca 20 servrar med bra ping och alltid fulla vid kvällstid.. svenska också om du inte redan visste

Hehe, jo jag känner mycket väl till webhallens servrar. Jag spelar nästan enbart på dom. Men ärligt talat så är det knappast 20 fulla servrar kvällstid. Och du måste ju hålla med om att antalet spelare har minskat drastiskt dom senaste 2-3 månaderna.

Jag vet inte hur det ser ut längre lirar enbart D3 nu, men bf är ett spel man alltid kommer tillbaka till

Medlem
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av chopper:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av chopper:
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av TexN:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Har jag missat något om jag inte spelat BF3 men spelat BF2 och BC2?

Förutom ögongodis, njaäe, inte så mycket. BF-känslan har försvunnit lite.

Håller med.

yes det var så kul förr i tiden när man använde upp et magasin på en enda kille å när man laddade om kom nästa =_=

Byt vapen det går fortare än att ladda om. Jag trycker ladda om och byter vapen och sedan när jag byter tillbaka så är det fullladdat.

Glitcher!

Ja va fan vem vill se en animerad omladdning när man dör..
O föresten det funkar ju med "pitol" om de är nära. Men ok det närmaste fusk jag kommer .
Är väl så alla spelar he he.
PS. varför ett helt mag sikta bättre..

sikta bättre i bf2 funkar ju på point blank men ligger du med din mg och siktar rakt på på avstånd så brukar det ta en del skott

OK kanske bara jag men korta tryck på musen höj siktet lite ovanför o de skurarna träffar bättre är att ösa ett mag. lol
Hitboxen ger mer med små salvor. Men du kanske redan spelar så på längre avstånd.
Garanterar full träff o kill o du har inte tomt mag. Har du bara röd fi mark o lite ovanför "and they will go down"
3st snabba skurar brukar räcka. Men antar att detta har du redan som spel stil.
Om inte testa har alltid funkat i BF spel. Hit boxen du vet... GL..


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

12
Skriv svar