Medlem

Vilka servrar är de mest befolkade? Lirar atm på Crom, men har precis börjat så jag har ingen direkt uppfattning om hur befolkad den är. Spelet är överraskande bra för övrigt. Synd att jag måste köpa spelet för det hutslöst höga priset av 20 EU om jag vill fortsätta lira på mitt trial-acc, medan det kostar i affär + box 89 kr...

Medlem
Skrivet av Dreamtale:

Vilka servrar är de mest befolkade? Lirar atm på Crom, men har precis börjat så jag har ingen direkt uppfattning om hur befolkad den är. Spelet är överraskande bra för övrigt. Synd att jag måste köpa spelet för det hutslöst höga priset av 20 EU om jag vill fortsätta lira på mitt trial-acc, medan det kostar i affär + box 89 kr...

Man kan väl köpa det i butik för att sedan uppdatera sitt konto med medföljande kod?
Jag har antagit det och mitt fysiska exemplar borde landa i brevlådan imorgon. Hoppas att det fungerar


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Medlem

Förhoppningsvis. Får kolla upp det. Återkom gärna med hur det slutar för dig.

Medlem
Skrivet av Dreamtale:

Förhoppningsvis. Får kolla upp det. Återkom gärna med hur det slutar för dig.

Ja det var inga problem


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Medlem

Tänkte ta och aktivera mitt account igen för att testa AoC då det ändå va rätt roligt fram tills jag insåg vad månadskostnaden är nu tack vara den värdelösa kronan...

170kr i månaden.. nej tack...

123
Skriv svar