Gnäll i Modern Warfare 2. Mina tankar.

Medlem

Skälet till att många hatar Nåbtuben, inkluderat mig själv, är att den är så himla lätt att använda och väldigt orättvis, den kräver knappt att man siktar, du behöver bara sikta nånstans nära killen du vill döda, eller om du har danger close, behöver du inte ens sikta nära honom, du kan typ skjuta 10 meter bort och döda honom, och det kan vara ganska frustrerande, men jag gnäller aldrig om det i chatten dock, för det är lite omoget.

Medlem
Skrivet av Pentti Varg:

Så jävla trött på alla småbarn som gnäller om noobtube, g18 noob och allt annat. Vem har bestämt att vissa vapen är otillåtna?
Vapnen är en del av spelet och gillar man inte det så får man spela nåt annat.

Det är för tusan tvärt om, det är alla p12:or som kör med noobtube etc. Det är sånna som förstör multiplayern. Hoppas att det går att moda på konsol också i BO, då kommer man iallafall ta bort allt oblanserat crap!


signatur

*spolier* årets spel 2011 = Guild Wars 2!!!

Medlem

Jag är riktigt anti tube och aikimbo g18. Det är okej om man kanske kör något kill med tuben under rundan men att springa runt med den som atachment och ha thumbern som andreval med scavenger på är bara att överdriva. Tuben har förstört hela hardcore gamemodet...


signatur

Viljan att vinna betyder ingenting utan viljan att förbereda sig

12
Skriv svar