Battlefield 3: Armored Kill – se första gameplay-filmen

Medlem
Skrivet av Raid25:
Skrivet av showerguy:

Är det gratis?

Om du köpt BF3 Premium så är alla kommande DLC gratis, annars inte.

Och det är just därför det är värt att köpa premium istället för att köpa varje DLC var för sig dessutom får man pre-access om man är premium ^^,

Moderator | Testpilot
Skrivet av bandite:

Så The Witcher 2 och EVE online får man expansioner gratis till, det var ju... många spel...

Ärligt talat, tiden vi fick expansioner på köpet är nog förbi. Adapt and overcome! Och man MÅSTE inte köpa dem, EA/DICE skickar inga stora råbarkade killar som sparkar in din dörr och tvingar dig att köpa en DLC under vapenhot!
Eller gör de...?

Ville du verkligen vi skulle lista ALLA spel som ger dig gratis DLC? Då får du fan använda google och hitta de själv.

Sedan är det ju sant att det inte är så gratis som förut men det finns vissa som kör på det fortfarande!

Gällande expansioner var det ju vanligt (om du menar det man köpte) att man köpte dessa, t ex Diablo 2 expansionen, morrowind, Titan Quest, Call of duty just 2 name a feeeeeew. (vill du ha en lång lista igen så... google)


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Biggles:

Nog fan kan dom göra coola trailers alltid!

Det var "häftigt" med prickskyttegeväret som spanade efter flygplanen.

Det är ju en av huvud uppgifterna för en sniper/recon de ska hitta o markera FI.
De ska inte jaga kill points som många gör idag då K/D blivit viktigare än team jobb.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

YES! äntligen lite snö banor Tur iallafall jag skaffade Premium då jag slipper punga ut 150-200kr nu när man är arbetslös o ingen inkomst.

Medlem
Skrivet av chopper:

Crap har ju avbokat o stängt servern samt lagt BF3 på hyllan.

Men nu blev man nyfiken och lite sugen! suck...
Hoppas bara cod nissarna fattar det där med teamplay och att det inte ska rulla i 300 knyck utan med lite strategi...

Ne just det jag gillar inte cs,cod spelande på små ytor i BF.
Det står jag för!

helt rätt, hatar att spela med sådana spelare när jag inte vill det, därför blir det för det mesta ARMA 2 för min del men försöker komma igångmed BF3 igen

Medlem
Skrivet av Idono:
Skrivet av bandite:

Så The Witcher 2 och EVE online får man expansioner gratis till, det var ju... många spel...

Ärligt talat, tiden vi fick expansioner på köpet är nog förbi. Adapt and overcome! Och man MÅSTE inte köpa dem, EA/DICE skickar inga stora råbarkade killar som sparkar in din dörr och tvingar dig att köpa en DLC under vapenhot!
Eller gör de...?

Nej men sen är det också så att vi får mindre för pengarna. Hur många välkända spel kan du säga ger oss like mycket som dem gjorde för några år sedan? Fick ju BF2 expansionen för 250 kr och den har nästan dubbelt så mycket content som BF3 och lika mycket som BF2 hade på release.

måste ju ändock säga att spel som EVE har en monthly fee, men visst vore det kul med nya maps och sådant gratis

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Biggles:

Nog fan kan dom göra coola trailers alltid!

Det var "häftigt" med prickskyttegeväret som spanade efter flygplanen.

Det är ju en av huvud uppgifterna för en sniper/recon de ska hitta o markera FI.
De ska inte jaga kill points som många gör idag då K/D blivit viktigare än team jobb.

Jag brukar sitta och spotta och skjuta folk som står still, visst är det synd att folk bara kör recon för att få killpoints... Brukar spela som marksman/recon när jag kör ARMA2 också, kan vara jväligt kul att se sina kompisar (en grupp på cirka 5 pers) rensar en mindre stad med eld understöd och guiding från mig, då kan man känna sig nöjd med sitt jobb när dom hittar en byggnad som har vapenlådorna vi ska spränga!

Medlem
Skrivet av faceslicer:
Skrivet av jjonken:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Raid25:
Skrivet av showerguy:

Är det gratis?

Om du köpt BF3 Premium så är alla kommande DLC gratis, annars inte.

Trodde att jag redan hade köpt spelet.. detta är en anledning till varför jag inte lirar BF3 längre. Det här borde ingå gratis i spelet!

Vilket spel får du DLC/Expansionerna till?

Tror han syftar på många/alla gamla lir där du fick nya kartor och vapen i patchar och inte behövde fortsätta betala hela jävla tiden för att få content som borde funnits i spelet redan från början.
Tror ganska många spelare börjar bli tröttna på hela iden med DLC's.
Ärligt talat kunde dom inte kasta in detta från början. Tar ju uppenbarligen inte långt tid att skapa skiten eftersom det kommer med några månaders intervaller.

BF2: 24:e Juni 2005
Special Forces: 21:a November 2005
Euro Force: 14:e Mars 2006
Armored Fury: 6:e Juni 2006

Mike Doran, commented in August 2005 that "The truth is that work on Battlefield 2: Special Forces began several months ago."

http://en.wikipedia.org/wiki/Battlefield_2

DLC, before it was cool.

Skrivet av chopper:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Biggles:

Nog fan kan dom göra coola trailers alltid!

Det var "häftigt" med prickskyttegeväret som spanade efter flygplanen.

Det är ju en av huvud uppgifterna för en sniper/recon de ska hitta o markera FI.
De ska inte jaga kill points som många gör idag då K/D blivit viktigare än team jobb.

Hur kan man missa ett jetflyg? Men, jag förstår hur du menar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vad kostar detta spel egentligen om jag vill ha tillgång till alla kartor?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Skulle ju ljuga om man sa att man inte blev lite taggad. Som tur är kommer GW2 snart och sedan Planetside 2 vilket förhoppningsvis kan hålla mig borta från bf3.


signatur

Rwa?

Medlem

JA FÖR I HELVETE SNÖ MAPS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAA

Medlem
Skrivet av Rasmus117:

Synd att AC-130n ALLTID kommer flyga längs samma bana då den är på räls, hitta en bra camping spot för MAA och rulla in poängen...

Lär ju bli nedbombad på dirren!

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Vad kostar detta spel egentligen om jag vill ha tillgång till alla kartor?

BF3 för 268 inkl frakt från komplett lägg även till 500kr för premium så 768kr så får du Strike at karkand close quarters Armored Kill Aftermath End game gratis. Samt 2-3 veckor tidigare release för BF3 premium användare.

Du får tillgång till Dubbel XP weekend samt lite camos till vissa vapen samt en ny kniv o lite dogtags.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Raid25:
Skrivet av showerguy:

Är det gratis?

Om du köpt BF3 Premium så är alla kommande DLC gratis, annars inte.

Trodde att jag redan hade köpt spelet.. detta är en anledning till varför jag inte lirar BF3 längre. Det här borde ingå gratis i spelet!

Battlefield 2 då? år 2005-2007+ då fick man ju betala för Special forces, Armored Fury, Euro Force etc etc..

Medlem
Skrivet av Typhor:

Forget It Rico, Mobile Infantry And Fleet Don't Mix.

Come on, you apes! You wanna live forever?


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Inaktiv
Skrivet av rewoX:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Raid25:
Skrivet av showerguy:

Är det gratis?

Om du köpt BF3 Premium så är alla kommande DLC gratis, annars inte.

Trodde att jag redan hade köpt spelet.. detta är en anledning till varför jag inte lirar BF3 längre. Det här borde ingå gratis i spelet!

Battlefield 2 då? år 2005-2007+ då fick man ju betala för Special forces, Armored Fury, Euro Force etc etc..

Jo det har du rätt i.

Special Forces var en expansion medans dom två andra var så kallade "booster pack". Jag äger dom själv. Hade inga problem med att inhandla dessa och lägga ut några kronor på dom eftersom BF2 redan var ett fulländat spel enligt mig.

Men om du ni vill jämföra BF2 med BF3 så kan du kolla vilket spel det innehöll mest av allt. Nu har man istället delat in BF3 i sex olika delar och säljer varje del för 150 kronor styck.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av rewoX:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Raid25:
Skrivet av showerguy:

Är det gratis?

Om du köpt BF3 Premium så är alla kommande DLC gratis, annars inte.

Trodde att jag redan hade köpt spelet.. detta är en anledning till varför jag inte lirar BF3 längre. Det här borde ingå gratis i spelet!

Battlefield 2 då? år 2005-2007+ då fick man ju betala för Special forces, Armored Fury, Euro Force etc etc..

Jo det har du rätt i.

Special Forces var en expansion medans dom två andra var så kallade "booster pack". Jag äger dom själv. Hade inga problem med att inhandla dessa och lägga ut några kronor på dom eftersom BF2 redan var ett fulländat spel enligt mig.

Men om du ni vill jämföra BF2 med BF3 så kan du kolla vilket spel det innehöll mest av allt. Nu har man istället delat in BF3 i sex olika delar och säljer varje del för 150 kronor styck.

Så sant så sant! väldigt dålig stil av dom, men BF3 blir bara bättre och bättre med varje del dom släpper (tycker jag) om man jämför hur spelet var då det släpptes och hur det är nu, och kommer bli

Medlem

Lätt ett givet köp!

Inaktiv

Kära DICE.

Köpte bf3 och älsk/hatade det, Älskade det på G av att det är Battlefield och till en viss DEL så kände jag igen battlefield som är skapat av Sveriges (imo) stollthet: DICE!

Men sen började jag inse små saker som att kartorna va mera COD storlek - Metro va ett skämt - och många andra av kartorna va bara ett sorjligt försökt att likna storebror Bf2.

Sen släppte ni "back to karkand" och jag fick ett leende på mina läppar, Minnen tog mig tillbaka till bf2 men det va fortf någonting som fattades, Alla kartor i "back to karkand" va alla mina favoriter och jag tackar er DICE för att ni släppte dom men dom va fortf dom "Mindre" kartorna från bf2...

Så mitt hopp dog och jag sa till mig själv:
(och som många andra hört här på FZ)
Att Battlefield kommer aldrig att bli battlefield igen.
Det är codifierat minns jag att jag sa, det är tight, stressigt, och ... well codifierat...

Men nu DICE - Nu har jag inget annat att säga att jag älskar er lika mycket som jag gjorde första gången jag la vantarna på 1942 eller flög huey i BF Vietnam me Surfing burd skrikandes ur högtalarna....

Nu är ni återigen högst upp på min lista av dom mäst underbara och omtyckta speltillvärkarna innom fps.

Såg videon (dho!) och kan bara säga att nu (imo) är ni ÅTERIGEN sveriges stolltehet . Med denna film och "pack" så visar ni dom som har BF3 som sitt första BF spel vad BATTLEFIELD verkligen är , och för det så tackar jag er!

Så DICE - Från hela mitt hjärta !!!

TACK FÖR ATT NI VISAR VAD BATTLEFIELD ÄR OCH TAR DET TILLBAKA TILL RÖTTERNA !!!!!!!

Sen ang Bf4 som det snackas om , Gör inte bort er nu dice me att gå tillbaka till "operation metro style" Forts me dessa STORA kartor och ni har återigen tagit upp den slipade diamanten ni slipade me 1942 och upp till bf2!!!

Vad jag vill se i BF4:

Sry stavningen nu:

Ubåtar
Jagare
Destroyers
Sjunk Minor
(länge sen vi fick va "i" vattnet och leka)
Propeller Plan
STUKAS
SpitFire
B34 Flying fortress
(Ni kan inte förneka dom gaaaalna luft striderna!)

http://www.youtube.com/watch?v=TK6uNQoBAGY
och
http://www.youtube.com/watch?v=6YHdUAONp0g

World War 2 theme - Kan funka om dice kanske tar tillbaka det och på stora kartor? .. eller?


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem
Skrivet av Red_Eyez_Gr3mlin:

Kära DICE.

Köpte bf3 och älsk/hatade det, Älskade det på G av att det är Battlefield och till en viss DEL så kände jag igen battlefield som är skapat av Sveriges (imo) stollthet: DICE!

Men sen började jag inse små saker som att kartorna va mera COD storlek - Metro va ett skämt - och många andra av kartorna va bara ett sorjligt försökt att likna storebror Bf2.

Sen släppte ni "back to karkand" och jag fick ett leende på mina läppar, Minnen tog mig tillbaka till bf2 men det va fortf någonting som fattades, Alla kartor i "back to karkand" va alla mina favoriter och jag tackar er DICE för att ni släppte dom men dom va fortf dom "Mindre" kartorna från bf2...

Så mitt hopp dog och jag sa till mig själv:
(och som många andra hört här på FZ)
Att Battlefield kommer aldrig att bli battlefield igen.
Det är codifierat minns jag att jag sa, det är tight, stressigt, och ... well codifierat...

Men nu DICE - Nu har jag inget annat att säga att jag älskar er lika mycket som jag gjorde första gången jag la vantarna på 1942 eller flög huey i BF Vietnam me Surfing burd skrikandes ur högtalarna....

Nu är ni återigen högst upp på min lista av dom mäst underbara och omtyckta speltillvärkarna innom fps.

Såg videon (dho!) och kan bara säga att nu (imo) är ni ÅTERIGEN sveriges stolltehet . Med denna film och "pack" så visar ni dom som har BF3 som sitt första BF spel vad BATTLEFIELD verkligen är , och för det så tackar jag er!

Så DICE - Från hela mitt hjärta !!!

TACK FÖR ATT NI VISAR VAD BATTLEFIELD ÄR OCH TAR DET TILLBAKA TILL RÖTTERNA !!!!!!!

Sen ang Bf4 som det snackas om , Gör inte bort er nu dice me att gå tillbaka till "operation metro style" Forts me dessa STORA kartor och ni har återigen tagit upp den slipade diamanten ni slipade me 1942 och upp till bf2!!!

Vad jag vill se i BF4:

BÅTAR
UBÅTAR
JAGARE
SJUNK MINOR!
OCH WW2 !!!

Håll inte tummarna. Jag kan garantera dig att dem fortfarande kommer att sabba något hejdlöst mycket.


signatur

Idono. That's me!

Inaktiv
Skrivet av Idono:
Skrivet av Red_Eyez_Gr3mlin:

Kära DICE.

Köpte bf3 och älsk/hatade det, Älskade det på G av att det är Battlefield och till en viss DEL så kände jag igen battlefield som är skapat av Sveriges (imo) stollthet: DICE!

Men sen började jag inse små saker som att kartorna va mera COD storlek - Metro va ett skämt - och många andra av kartorna va bara ett sorjligt försökt att likna storebror Bf2.

Sen släppte ni "back to karkand" och jag fick ett leende på mina läppar, Minnen tog mig tillbaka till bf2 men det va fortf någonting som fattades, Alla kartor i "back to karkand" va alla mina favoriter och jag tackar er DICE för att ni släppte dom men dom va fortf dom "Mindre" kartorna från bf2...

Så mitt hopp dog och jag sa till mig själv:
(och som många andra hört här på FZ)
Att Battlefield kommer aldrig att bli battlefield igen.
Det är codifierat minns jag att jag sa, det är tight, stressigt, och ... well codifierat...

Men nu DICE - Nu har jag inget annat att säga att jag älskar er lika mycket som jag gjorde första gången jag la vantarna på 1942 eller flög huey i BF Vietnam me Surfing burd skrikandes ur högtalarna....

Nu är ni återigen högst upp på min lista av dom mäst underbara och omtyckta speltillvärkarna innom fps.

Såg videon (dho!) och kan bara säga att nu (imo) är ni ÅTERIGEN sveriges stolltehet . Med denna film och "pack" så visar ni dom som har BF3 som sitt första BF spel vad BATTLEFIELD verkligen är , och för det så tackar jag er!

Så DICE - Från hela mitt hjärta !!!

TACK FÖR ATT NI VISAR VAD BATTLEFIELD ÄR OCH TAR DET TILLBAKA TILL RÖTTERNA !!!!!!!

Sen ang Bf4 som det snackas om , Gör inte bort er nu dice me att gå tillbaka till "operation metro style" Forts me dessa STORA kartor och ni har återigen tagit upp den slipade diamanten ni slipade me 1942 och upp till bf2!!!

Vad jag vill se i BF4:

BÅTAR
UBÅTAR
JAGARE
SJUNK MINOR!
OCH WW2 !!!

Håll inte tummarna. Jag kan garantera dig att dem fortfarande kommer att sabba något hejdlöst mycket.

Shhh nu ska vi inte va sånna x)


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

Battlefield i sin rätta kostym.. Men varför utannonsera BF4 och mosa 3:an värdighet totalt? Där sjönk DICE i mina ögon faktiskt.

Medlem
Skrivet av Inpieces:

Battlefield i sin rätta kostym.. Men varför utannonsera BF4 och mosa 3:an värdighet totalt? Där sjönk DICE i mina ögon faktiskt.

Om du hade varit påläst hade du vetat att det var ett misstag först, de råkade lägga ut en annons för Medal of Honor där det stod att man fick Battlefield 4 betan om man förhandbokade. Därför valde de att utannonsera det istället.

Medlem
Skrivet av Red_Eyez_Gr3mlin:
Skrivet av Idono:
Skrivet av Red_Eyez_Gr3mlin:

Kära DICE.

Köpte bf3 och älsk/hatade det, Älskade det på G av att det är Battlefield och till en viss DEL så kände jag igen battlefield som är skapat av Sveriges (imo) stollthet: DICE!

Men sen började jag inse små saker som att kartorna va mera COD storlek - Metro va ett skämt - och många andra av kartorna va bara ett sorjligt försökt att likna storebror Bf2.

Sen släppte ni "back to karkand" och jag fick ett leende på mina läppar, Minnen tog mig tillbaka till bf2 men det va fortf någonting som fattades, Alla kartor i "back to karkand" va alla mina favoriter och jag tackar er DICE för att ni släppte dom men dom va fortf dom "Mindre" kartorna från bf2...

Så mitt hopp dog och jag sa till mig själv:
(och som många andra hört här på FZ)
Att Battlefield kommer aldrig att bli battlefield igen.
Det är codifierat minns jag att jag sa, det är tight, stressigt, och ... well codifierat...

Men nu DICE - Nu har jag inget annat att säga att jag älskar er lika mycket som jag gjorde första gången jag la vantarna på 1942 eller flög huey i BF Vietnam me Surfing burd skrikandes ur högtalarna....

Nu är ni återigen högst upp på min lista av dom mäst underbara och omtyckta speltillvärkarna innom fps.

Såg videon (dho!) och kan bara säga att nu (imo) är ni ÅTERIGEN sveriges stolltehet . Med denna film och "pack" så visar ni dom som har BF3 som sitt första BF spel vad BATTLEFIELD verkligen är , och för det så tackar jag er!

Så DICE - Från hela mitt hjärta !!!

TACK FÖR ATT NI VISAR VAD BATTLEFIELD ÄR OCH TAR DET TILLBAKA TILL RÖTTERNA !!!!!!!

Sen ang Bf4 som det snackas om , Gör inte bort er nu dice me att gå tillbaka till "operation metro style" Forts me dessa STORA kartor och ni har återigen tagit upp den slipade diamanten ni slipade me 1942 och upp till bf2!!!

Vad jag vill se i BF4:

BÅTAR
UBÅTAR
JAGARE
SJUNK MINOR!
OCH WW2 !!!

Håll inte tummarna. Jag kan garantera dig att dem fortfarande kommer att sabba något hejdlöst mycket.

Shhh nu ska vi inte va sånna x)

Det är inte att jag är sån. Men jag tar allt från EA/DICE med en nypa salt. Jag går inte efter deras trailesr längre. DICE/EA är sjukt bra på att marknadsföra BF3, dem får det att låta bättre än vad det egentligen är. Ifall ni inte lärt er från förra årets fiasko DLC expansioner så förtjänar ni verkligen på att bli lurade av EA/DICE igen.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

varför filmar det på ett äckligt jäkla xbox? ser vi värre ut än när man kör 1024x7xx och low på en pc -_-

Men liknar mer bf iaf

Medlem
Skrivet av Amilo:
Skrivet av Inpieces:

Battlefield i sin rätta kostym.. Men varför utannonsera BF4 och mosa 3:an värdighet totalt? Där sjönk DICE i mina ögon faktiskt.

Om du hade varit påläst hade du vetat att det var ett misstag först, de råkade lägga ut en annons för Medal of Honor där det stod att man fick Battlefield 4 betan om man förhandbokade. Därför valde de att utannonsera det istället.

Skit är det hur som helst.

Medlem
Skrivet av Inpieces:
Skrivet av Amilo:
Skrivet av Inpieces:

Battlefield i sin rätta kostym.. Men varför utannonsera BF4 och mosa 3:an värdighet totalt? Där sjönk DICE i mina ögon faktiskt.

Om du hade varit påläst hade du vetat att det var ett misstag först, de råkade lägga ut en annons för Medal of Honor där det stod att man fick Battlefield 4 betan om man förhandbokade. Därför valde de att utannonsera det istället.

Skit är det hur som helst.

Jag tycker också att det är lite tråkigt att de utannonserat det redan

Redaktör
Skrivet av Amilo:
Skrivet av Inpieces:

Battlefield i sin rätta kostym.. Men varför utannonsera BF4 och mosa 3:an värdighet totalt? Där sjönk DICE i mina ögon faktiskt.

Om du hade varit påläst hade du vetat att det var ett misstag först, de råkade lägga ut en annons för Medal of Honor där det stod att man fick Battlefield 4 betan om man förhandbokade. Därför valde de att utannonsera det istället.

Men Medal of Honor släpps ju i oktober så BF4 hade ändå blivit offentligt inom nån månad. Då återstår fortfarande minst ett BF3-dlc och det är ett år kvar tills betan drar igång. Så, det är fortfarande en märklig pr-strategi.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Amilo:
Skrivet av Inpieces:

Battlefield i sin rätta kostym.. Men varför utannonsera BF4 och mosa 3:an värdighet totalt? Där sjönk DICE i mina ögon faktiskt.

Om du hade varit påläst hade du vetat att det var ett misstag först, de råkade lägga ut en annons för Medal of Honor där det stod att man fick Battlefield 4 betan om man förhandbokade. Därför valde de att utannonsera det istället.

Men Medal of Honor släpps ju i oktober så BF4 hade ändå blivit offentligt inom nån månad. Då återstår fortfarande minst ett BF3-dlc och det är ett år kvar tills betan drar igång. Så, det är fortfarande en märklig pr-strategi.

Jo jag förstog att det nog skulle bli offentligt ändå, men det är lite tråkigt,för BF3 är inte ett avslutat kapitel för min del. Och nu när de gjorde BF4 offentligt känns det på något vis tomt att spela BF3, trots att flera dlc fortfarande väntar. Hoppas att de inte avslöjar något mer om BF4 på länge.

Skriv svar