Nya bilder från GTA V

Medlem

Jag ser fram emot lite information om storyn och huvudkaraktären


signatur

Game long and prosper

Medlem

GTA är en av dom spelserier som har överhype imo

Medlem

Undra hur mycket sims vi får den här gången?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Kul att man redan kan kartan och känner igen sig i spelet direkt då man nötte San Andreas rätt möe . Slipper man yra runt som en vild höna

"Grand Theft Auto V heads to the city of Los Santos and surrounding hills, countryside and beaches."

Detta är från Rockstar's hemsida och det finns inget som indikerar att det är San Andreas. Det är sant att Los Santos var en av städerna i SA, men jag har uppfattat det som att GTA V utspelas enbart i en Los Angeles-inspirerad stad.

Medlem

OBS, bilderna har tagits med en dålig kamera, därför är det lite suddigt. Spelet ser mycket mer skärpt ut o snyggare ut sen när ni kommer spela det på PC eller konsol.

Medlem

GTA är ett spel där bilder inte riktigt gör rättvisa...videor ska det va!

Men det får väl duga så länge, ser ju inte så tokigt ut!

Medlem
Skrivet av doodle_82:
Skrivet av showerguy:

Måste grafiken vara prio i ett GTA spel?

Är väl bättre om man har roligt, upplevelsen och allt runt omkring. Level systemet från San Andreas, känslan från Vice City och grafiken från IV. Kan ju bara sluta bra!

Håller helt med dig om att det är en jäkla grafikhets. Ska allt handla om grafik. Spelen är väl snygga idag, eller vad kräver folk egentligen. Gnäll, för gnällandets skull? Upplevelsen kring GTA är ju det som lockar. Åka runt och göra vad man vill. Köpa hus och parkera sina bilar i garage. Vore roligt med mycket "att göra saker" som GTA SA innehöll, men till spelytan av Vice City som jag personligen tycker var det roligaste.

Off topic.
Jag är 29 år gammal och har spelat dator sen jag var 15. Då uppskattade vi spelen som kom och tyckte allt var häftigt i spelvärlden. Men nu blir man ju faktiskt riktigt less när man går in på FZ och ska läsa om ett spel. Det enda som finns i kommentarerna är ju bara en jäkla massa gnäll, och det spelar ju ingen roll vilket spel det än är. Visst alla har olika smaker. Men en vanlig kommentar är ju "jäkla skitspel" Jo, utveckla det lite mer istället för att bara skriva så. Finns ju ingen direkt mening att dra en kommentar alls. Jag kan tyckas låta gnällig nu, men FZ medlemmar tycker jag borde se över vad de skriver och lära sig uppskatta spelen mer. Eller har vi nu blivit alldeles för kräsna med dagens teknik? Finns ju liksom inget som stimulerar hjärnan längre verkar det som. Kraven känns alldeles för höga från vissa, andra är helnöjda. Men men, alla tycker vi olika. Dock tycker jag att det vore lite roligt om det stog något positivt om ett spel ni medlemmar skriver om.

MVH Andreas

Woho! Spot on 2 år äldre än mig och samma namn! Fan vad du är grym!

Skrivet av G M R:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Kul att man redan kan kartan och känner igen sig i spelet direkt då man nötte San Andreas rätt möe . Slipper man yra runt som en vild höna

Och du tror verkligen på att de tar kartan från San Andreas och polerar upp? Knappast troligt.
Ta exempelvis likheten mellan GTA III och GTA IV som ska vara samma stad, hur mycket är likt där?

Nä, du får nog förbereda dig på och yra runt som en vild höna igen.

NÄÄÄÄÄJJJJJJ

Skrivet av DrToker:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Kul att man redan kan kartan och känner igen sig i spelet direkt då man nötte San Andreas rätt möe . Slipper man yra runt som en vild höna

"Grand Theft Auto V heads to the city of Los Santos and surrounding hills, countryside and beaches."

Detta är från Rockstar's hemsida och det finns inget som indikerar att det är San Andreas. Det är sant att Los Santos var en av städerna i SA, men jag har uppfattat det som att GTA V utspelas enbart i en Los Angeles-inspirerad stad.

Men va fan har inte både FZ och andra sajter gett sken om att det är i stort sett SAMMA ställen fast då kanske 20 år senare så det inte riktigt ser lika dant ut.. eller är jag bara trög och läste vad jag ville läsa :crazy:


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Avstängd

Hade gärna sett att de väntat med 5an till nästa gen konsoler.

Medlem

Kan inte vänta!!!!!


signatur

Meep!

Inaktiv
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Men va fan har inte både FZ och andra sajter gett sken om att det är i stort sett SAMMA ställen fast då kanske 20 år senare så det inte riktigt ser lika dant ut.. eller är jag bara trög och läste vad jag ville läsa :crazy:

Jo, det har du nog rätt i, men det var nog folks önsketankar som skapade de ryktena och inte ett uttalande av Rockstar. En gigantisk stad och landsbygd är bättre än tre små städer tycker jag.

Medlem

Aaaarrrgh... det är nästan outhärdligt att behöva vänta så länge på detta!! Hoppet om release under 2012 känns nästan ute, men jag är glad att de inte väntar till nästa konsolgeneration.

Angående grafiken anser jag att det är sekundärt. GTA IV var aldrig snyggast, det fanns spel i öppna städer som hade bättre grafik. Både Mafia 2 och LA Noire var t ex snyggare. Poängen med GTA är dock den sinnesjuka mängd arbete man lagt ner på stämningsskapande detaljer. Så länge Rockstar fortsätter att fokusera på det istället för att lägga allt krut på grafiken är jag nöjd.

Medlem

Blir nog trevligt spel synd bara att Rockstar måste eller väljer att vänta som alla andra på nextgen. (MAO undviker exklusiv "THIS gen"-PC tills konsolerna uppdaterats).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Även om det är likvärdigt med att kalla sig nazist i nationell israelisk tv så hoppas jag att det blir roligare än 4:an. Var aldrig riktigt nöjd över det köpet

Skrivet av DrToker:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Men va fan har inte både FZ och andra sajter gett sken om att det är i stort sett SAMMA ställen fast då kanske 20 år senare så det inte riktigt ser lika dant ut.. eller är jag bara trög och läste vad jag ville läsa :crazy:

Jo, det har du nog rätt i, men det var nog folks önsketankar som skapade de ryktena och inte ett uttalande av Rockstar. En gigantisk stad och landsbygd är bättre än tre små städer tycker jag.

agreed


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av doodle_82:
Skrivet av showerguy:

Måste grafiken vara prio i ett GTA spel?

Är väl bättre om man har roligt, upplevelsen och allt runt omkring. Level systemet från San Andreas, känslan från Vice City och grafiken från IV. Kan ju bara sluta bra!

Håller helt med dig om att det är en jäkla grafikhets. Ska allt handla om grafik. Spelen är väl snygga idag, eller vad kräver folk egentligen. Gnäll, för gnällandets skull? Upplevelsen kring GTA är ju det som lockar. Åka runt och göra vad man vill. Köpa hus och parkera sina bilar i garage. Vore roligt med mycket "att göra saker" som GTA SA innehöll, men till spelytan av Vice City som jag personligen tycker var det roligaste.

Off topic.
Jag är 29 år gammal och har spelat dator sen jag var 15. Då uppskattade vi spelen som kom och tyckte allt var häftigt i spelvärlden. Men nu blir man ju faktiskt riktigt less när man går in på FZ och ska läsa om ett spel. Det enda som finns i kommentarerna är ju bara en jäkla massa gnäll, och det spelar ju ingen roll vilket spel det än är. Visst alla har olika smaker. Men en vanlig kommentar är ju "jäkla skitspel" Jo, utveckla det lite mer istället för att bara skriva så. Finns ju ingen direkt mening att dra en kommentar alls. Jag kan tyckas låta gnällig nu, men FZ medlemmar tycker jag borde se över vad de skriver och lära sig uppskatta spelen mer. Eller har vi nu blivit alldeles för kräsna med dagens teknik? Finns ju liksom inget som stimulerar hjärnan längre verkar det som. Kraven känns alldeles för höga från vissa, andra är helnöjda. Men men, alla tycker vi olika. Dock tycker jag att det vore lite roligt om det stog något positivt om ett spel ni medlemmar skriver om.

MVH Andreas

Håller med dig!
Finns snygga spel som är astråkiga, och så finns det astråkiga asfula spel. Så finns det spel som är snygga och grymma men oftast korta, och till sist GTA som alltid hållit en lite lägre grafik nivå men överlägsen kulhetsfaktor. (Då tänker jag till story spel, inte multi)

Också 29, men spelat sen jag var 4år. Grafiken på Spectrum 32 va lite annorlunda mot dagens, men spelen va kung ändå!

Medlem
Skrivet av Tobbe:

Blir nog trevligt spel synd bara att Rockstar måste eller väljer att vänta som alla andra på nextgen. (MAO undviker exklusiv "THIS gen"-PC tills konsolerna uppdaterats).

Varför skulle man vänta till nästa generation?

Inaktiv

ONLINE STORE :
====( http://redir.is/apo )=====
n2012 comes, in order to thank everyone, characteristic, novel style, varieties, low price and good quality, and the low sale price. Thank everyone

free shipping

competitive price

any size available

accept the paypal

jordan shoes $32

nike shox $32

Christan Audigier bikini $23

Ed Hardy Bikini $23

Smful short_t-shirt_woman $15

ed hardy short_tank_woman $16

Sandal $32

christian louboutin $80

Sunglass $15

COACH_Necklace $27

handbag $33

AF tank woman $17

puma slipper woman $30

====( http://redir.is/apo )=====

Medlem

Nå, det bästa med denna generations konsol grafik är att den duger mycket väl. Det är det som är skillnaden jämfört med förra generationen. Vi har nått en nivå som duger mycket bra.

Jag tror att de flesta som sprider negativa saker om grafiken speciellt här om GTA V är personer som inte riktigt förstår sig på helheten. Om man vet om de tekniska svårigheterna och om hur olika spel skiljer sig i spelstil så är detta fantastiskt gjort.

Medlem

Kan det bli tråkigare än så här:


signatur

Det var detta...

12
Skriv svar