Superhett röstskådespeleri i Dishonored

Robot
Superhett röstskådespeleri i Dishonored

Susan Sarandon, Brad Dourif, Carrie Fisher, John Slattery, Chloë Grace Moretz, Michael Madsen och Lena Headey skapar stämbandsmagi i Arkanes lönnmördarsaga.

#dishonored


Medlem
Superhett röstskådespeleri i Dishonored

För egen del är bra röstskådespelare en viktig del då det helt klart ger karaktärerna ett djup och man får en helt annan känsla när man spelar. Dåligt sådant förstör bara, tycker jag.

Ser fram som ett litet barn mot julafton på detta liret ^^

Medlem

Återstår bara att se om det som blir kvar av budgeten räcker till ett bra SPEL med bra GAMEPLAY.

Vad hade "Deus Ex - Human Revolution" varit utan Clint Eastwood, eller Star Trek utan Darth Vader. Visst är det viktigt


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det här spelet verkar riktigt lovande

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Vad hade "Deus Ex - Human Revolution" varit utan Clint Eastwood, eller Star Trek utan Darth Vader. Visst är det viktigt

Man kan ju tro att det är clintan som är rösten i Deus Ex, påminner ju en hel del, men det är Elias Toufexis


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Får kraftiga Bioshock-vibbar av det här. Längtar något fruktansvärt! ;_;

Skrivet av erazerswe:
Skrivet av walter_iego:

Vad hade "Deus Ex - Human Revolution" varit utan Clint Eastwood, eller Star Trek utan Darth Vader. Visst är det viktigt

Man kan ju tro att det är clintan som är rösten i Deus Ex, påminner ju en hel del, men det är Elias Toufexis

Jag vet


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av Cybrus7:

Får kraftiga Bioshock-vibbar av det här. Längtar något fruktansvärt! ;_;

Samma, "Dishonored" och "Bioshock: Infinite", mums.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ge mig en sida på hur man skapar en sådan mask och jag ska fan göra den!


signatur

The spiders won,t find us here.

Skrivet av SkullJoke:

Ge mig en sida på hur man skapar en sådan mask och jag ska fan göra den!

Har du ett slagträd, en mikro och taggtråd?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Känner inte igen en enda person


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Känner inte igen en enda person

Susan Sarandon från bland annat Thelma & Louise, en klassiker. Brad Dourif spelade bl a Grima Wormtongue i Lord of the Rings. Carrie Fischer var ju som bekant Prinsessan Leia. Lena Headey spelade Sarah Connor i Terminator-skitserien och nu lite senare Snorungekungens mor i Game of Thrones. Michael Madsen är en annan klassiker från t ex Reservoir Dogs, Kill Bill... Sin City etc. Det är väldigt stora namn för en helt ny "franchise".

Medlem

Visst är rösterna viktiga. Men vad kostar det att ta in dessa stjärnor? Tror det finns många bra röster som inte kostar multum samt gör ett bra jobb. Mindre pengar på dyra stjärnor mer pengar till spelutvecklingen.

"Snorungekungens mor i Game of Thrones"
+1


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Kan ju vara så att utvecklarna lättare kan ta in kända (ev. dyrare) röstskådisar nu när de lyckats skapa lite "hype" för spelet som förmodligen leder till högre förväntad försäljning? (Om nu inte detta redan var planerat sedan tidigare, förstås.)
Bara en tanke.

Medlem

Jag kastar pengar på skärmen men ingenting händer!

Medlem

För min del så spelar det ingen roll VEM som gör rösten, men det är viktigt att röstskådespeleriet är bra. Självklart kan det väl vara så att rutinerade skådespelare gör ett bättre jobb, men det gäller ju inte alltid. Kul att se att så många välkända skådisar ansluter sig till gaming-världen, det går framåt ;D


signatur

BKMN - Triple A Minus

Medlem

Carrie Fischer i klädd som i Return of The Jedi hade inte varit fel


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Kan inte Michael Wincott, mannen med världens mest spektakulära röst börja bli röstskådespelare!

Medlem

Generellt är ju voice acting en så känslig del, det kan vara absolut kungligt som stora delar av t.ex L.A Noire, eller helt otroligt fruktansvärt som t.ex det mesta av både Oblivion och Skyrim. Bethesdas track record när det kommer till det här är ju rätt uselt, faktiskt.

Medlem

Varenda skådis på denna lista göra nog vad som helst för lite pengar. Så nej jag tror inte att det är något dyra. Avdankade skådisar är vad dem är.
Lena Headey är den enda som har varit med i något bra på senare tid.

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av SkullJoke:

Ge mig en sida på hur man skapar en sådan mask och jag ska fan göra den!

Har du ett slagträd, en mikro och taggtråd?

Slagträ!?


signatur

The spiders won,t find us here.

Skrivet av SkullJoke:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av SkullJoke:

Ge mig en sida på hur man skapar en sådan mask och jag ska fan göra den!

Har du ett slagträd, en mikro och taggtråd?

Slagträ!?

Ceci n'est pas une pipe...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar