Mindre än hälften spelade igenom Mass Effect 3

Medlem

Är inte det en stor succé? 10% spelade ju klart Red Dead Redemption och det var ju samma GOTY status på det spelet.

http://www.gamesradar.com/most-players-dont-finish-games/


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Skrivet av PeTTs0n:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av PeTTs0n:
Skrivet av Molotov:

Ser ju ut att följa övriga spel så det betyder nog inget speciellt.

Japp, FZ slår till återigen med en riktig Aftonbladet-rubrik. Att det här skulle vara någon form av nyhet är rena dumheter - både Mass Effect 1, Dragon Age och DA2 (de första två är generellt betraktade som riktigt bra spel) spelades igenom av färre personer, med andra ord säger detta ingenting.

Nyhetstorka much?

Japp, mitt i brinnande Gamescom-mässa så råder det nyhetstorka på FZ! Du har helt rätt.

Om ni tycker att den är brinnande dagen innan den öppnar måste det nog råda nyhetstorka, ja.

Fast i nyhetsväg avslöjas och utannonseras 95 procent av allt intressant innan själva mässan slår upp portarna. Så är det på Gamescom, och likadant på E3 och TGS. De flesta presskonferenserna hålls idag.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av PeTTs0n:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av PeTTs0n:
Skrivet av Molotov:

Ser ju ut att följa övriga spel så det betyder nog inget speciellt.

Japp, FZ slår till återigen med en riktig Aftonbladet-rubrik. Att det här skulle vara någon form av nyhet är rena dumheter - både Mass Effect 1, Dragon Age och DA2 (de första två är generellt betraktade som riktigt bra spel) spelades igenom av färre personer, med andra ord säger detta ingenting.

Nyhetstorka much?

Japp, mitt i brinnande Gamescom-mässa så råder det nyhetstorka på FZ! Du har helt rätt.

Om ni tycker att den är brinnande dagen innan den öppnar måste det nog råda nyhetstorka, ja.

Fast i nyhetsväg avslöjas och utannonseras 95 procent av allt intressant innan själva mässan slår upp portarna. Så är det på Gamescom, och likadant på E3 och TGS. De flesta presskonferenserna hålls idag.

Fair enough, dock lyckades ni med att klämma in både detta och den andra höjdaren "Fifa-chefen: Vi lägger inte in kvinnliga fotbollsspelare" inom loppet av några timmar. Då borde i sådana fall riktiga nyheter få ta deras plats, om det nu finns så många.

Men visst, jag ser mycket väl att flera branschnyheter släpps innan mässan officiellt öppnats, låt då dem komma fram.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av Paddington:

Är inte det en stor succé? 10% spelade ju klart Red Dead Redemption och det var ju samma GOTY status på det spelet.

http://www.gamesradar.com/most-players-dont-finish-games/

Kan ju bero på att slutet var så seeeeeeeeeegt, jag härdade mig igenom det men det var fan inte kul att valla kor igen.

Inaktiv

spelade igenom mass effect 2 utan att tröttna ens för en sekund .. tröttnade på mass effect 3 efter 7-8 timmar .. den sista timmen kollade jag nog bara på dom kvinnliga modellernas former från olika vinklar

ooops.. köpte slängde in i skåpet glömde helt bort .. he he har inte äns brutit plasten på ME3 .

Det ligger många obrutna och ospelade spel i det där skåpet ... så många spel så lite tid


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Resten, som jag insåg dom gått samma bana som med DA och tröttnade nästan direkt på skiten

Medlem

Lol, 44% som slapp slutet. Seriöst dock fattar jag inte varför, Mass Effect spelen är inte en sån spel serie man bara slutar halvägs igenom.

Skrivet av PeTTs0n:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av PeTTs0n:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av PeTTs0n:
Skrivet av Molotov:

Ser ju ut att följa övriga spel så det betyder nog inget speciellt.

Japp, FZ slår till återigen med en riktig Aftonbladet-rubrik. Att det här skulle vara någon form av nyhet är rena dumheter - både Mass Effect 1, Dragon Age och DA2 (de första två är generellt betraktade som riktigt bra spel) spelades igenom av färre personer, med andra ord säger detta ingenting.

Nyhetstorka much?

Japp, mitt i brinnande Gamescom-mässa så råder det nyhetstorka på FZ! Du har helt rätt.

Om ni tycker att den är brinnande dagen innan den öppnar måste det nog råda nyhetstorka, ja.

Fast i nyhetsväg avslöjas och utannonseras 95 procent av allt intressant innan själva mässan slår upp portarna. Så är det på Gamescom, och likadant på E3 och TGS. De flesta presskonferenserna hålls idag.

Fair enough, dock lyckades ni med att klämma in både detta och den andra höjdaren "Fifa-chefen: Vi lägger inte in kvinnliga fotbollsspelare" inom loppet av några timmar. Då borde i sådana fall riktiga nyheter få ta deras plats, om det nu finns så många.

Men visst, jag ser mycket väl att flera branschnyheter släpps innan mässan officiellt öppnats, låt då dem komma fram.

Vad som är en "riktig" nyhet eller ej är så klart upp till var och en. Med tanke på att denna, plus den om Fifa, är två av de mest lästa nyheterna idag så är det uppenbart så att det finns många andra läsare som inte håller med dig.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Vad som är en "riktig" nyhet eller ej är så klart upp till var och en. Med tanke på att denna, plus den om Fifa, är två av de mest lästa nyheterna idag så är det uppenbart så att det finns många andra läsare som inte håller med dig.

Aftonbladet ex. (tillsammans med alla dessa veckotidningar) läses av en förbannad mängd folk - det betyder inte att de är bra. Snälla, satsa på kvalitet i stället för bara kvantitet.

Men visst, det är lättare att bara mäta antalet läsare.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av PeTTs0n:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av PeTTs0n:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av PeTTs0n:
Skrivet av Molotov:

Ser ju ut att följa övriga spel så det betyder nog inget speciellt.

Japp, FZ slår till återigen med en riktig Aftonbladet-rubrik. Att det här skulle vara någon form av nyhet är rena dumheter - både Mass Effect 1, Dragon Age och DA2 (de första två är generellt betraktade som riktigt bra spel) spelades igenom av färre personer, med andra ord säger detta ingenting.

Nyhetstorka much?

Japp, mitt i brinnande Gamescom-mässa så råder det nyhetstorka på FZ! Du har helt rätt.

Om ni tycker att den är brinnande dagen innan den öppnar måste det nog råda nyhetstorka, ja.

Fast i nyhetsväg avslöjas och utannonseras 95 procent av allt intressant innan själva mässan slår upp portarna. Så är det på Gamescom, och likadant på E3 och TGS. De flesta presskonferenserna hålls idag.

Fair enough, dock lyckades ni med att klämma in både detta och den andra höjdaren "Fifa-chefen: Vi lägger inte in kvinnliga fotbollsspelare" inom loppet av några timmar. Då borde i sådana fall riktiga nyheter få ta deras plats, om det nu finns så många.

Men visst, jag ser mycket väl att flera branschnyheter släpps innan mässan officiellt öppnats, låt då dem komma fram.

Vad som är en "riktig" nyhet eller ej är så klart upp till var och en. Med tanke på att denna, plus den om Fifa, är två av de mest lästa nyheterna idag så är det uppenbart så att det finns många andra läsare som inte håller med dig.

Fast, det är ju för man blir inlurad? Så du kan ju inte räkna det som att dem håller med...

Medlem
Skrivet av Lotzym:

Ofta mer folk har spelet igenom Dragon age 2 än Dragon age: Origins...............................

En teori är ju att Orgins förutom att de var bättre, att det även var längre. Alla ids kanske inte spela igenom.

Personligen var knappt man ides med ME3 och DA2...


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Spelade aldrig längre än första resan på ettan. Tvåan ligger oöppnad i hyllan. Inget spel för mig och undrar hur andra orkar bry sig.


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av stormense:

Spelade aldrig längre än första resan på ettan. Tvåan ligger oöppnad i hyllan. Inget spel för mig och undrar hur andra orkar bry sig.

Kanske eftersom det är det bästa i storyväg sen original-Star Wars?

Medlem

Smaken är olika. Vill jag ha story ser jag på film. Fast finns ett snabbläge så kan jag tänka mig att spela vidare.


signatur

Det var detta...

12
Skriv svar