WRC 3 bjuder på gameplay från Argentina

Robot
WRC 3 bjuder på gameplay från Argentina

Ser sandvägarna annorlunda ut på andra sidan jordklotet?

#wrc-3


Medlem
WRC 3 bjuder på gameplay från Argentina

Ser snyggt och bra ut. Ska nog köpa.

Medlem

Biljudet låter så dåligt "som vanligt" sen såg spelet riktigt hafsigt ut.

WRC var bra till PS2 efter det bar det utför......


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Ingen cockpit view? Vad är poängen med bilspel utan det? Immersion försvinner ju helt utan det, tacka vet jag Forza, synd bara att det inte finns rally i Forza.

Medlem

Bilspel handlar om bra körkänsla i första hand,givetvis.

Medlem

Detta måste vara ett skämt, right..?

Det ser ju fan inte klokt ut..

Inaktiv
Skrivet av Touhatsu:

Ser snyggt och bra ut. Ska nog köpa.

Ur videon framgår det att den visuella inkompetens som designerna faktiskt har är ett fortsatt problem och de bör även nämnas att spelet (bilden) ser väldigt stel ut (aerodynamiken på bilen) vilket förstås drabbar hela spelkänslan och jag kan därför tyvärr inte motstå att jämföra med DiRT-serien som åtminstone har mycket höga texturer på fordon, omgivning och extremt återgivande aerodynamik på sina fordon men då på bekostnad av DLCs och ett mycket begränsat antal banor (som körs om-och-om igen, fram och tillbaks) vilket sänker DiRT-seriens betyg markant.

Jag ser hellre ett rallyspel som bjuds av kilometerlånga banor, stor variation av bilar (inkl. uppgraderingar) och att man helt kan avstå från "X-Games", som kom att drabba DiRT-serien stenhårt, sorgligt. Tror nog att WRC 3 kan komma att bli det nya rally liret till konsol, ska bli kul att se hur hela den här historien slutar!

6.5/10

Medlem

Förstår inte vad som har hänt med rallyspelsutvecklingen, verkar som om utvecklarna riktar in sig på målgruppen "minibäbis".
Detta känns lite halvdåligt.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

Måste tyvärr säga att sättet bilen rör sig på ser förjävligt ut, extremt hackigt och stelt. Fan, Colin McRae Rally 04 som jag har stående i hyllan gör det bättre än detta lir, hur är det möjligt?

Inaktiv
Skrivet av purjo:

Måste tyvärr säga att sättet bilen rör sig på ser förjävligt ut, extremt hackigt och stelt. Fan, Colin McRae Rally 04 som jag har stående i hyllan gör det bättre än detta lir, hur är det möjligt?

Ja, de känns lite som om dessa speldesigneras slängde in handduken redan vid den första lanseringen, men tänk då istället hur mycket banor (sträckor) de har skapat under samma tid som vi har haft DiRT-serien.

Man får helt enkelt leva med det eller också göra som jag och återinstallera alla de fem tidigare Colin McRae Rally spelen!

Medlem

RzrTrek, Aerodynamiken? Slå upp det ordet!

Varför går det inte att citera i den här artikeln Lind?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar