Spelare når nya maxnivån i Diablo 3

Robot
Spelare når nya maxnivån i Diablo 3

Paragon nivå 100 uppnåddes under gårdagen. Två veckor tog det, säkerligen fyllt med fan(t)a(s)tiskt mycket spelande.

#nyhetstips, #diablo-iii


Medlem
Spelare når nya maxnivån i Diablo 3

haha ja det gick snabbt när det är ett helt team som turades om att spela, precis som den först som blev lvl 99 i diablo2, omöjligt att en människa ska lyckats göra det.

Moderator | Testpilot

Redan? Meh.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

haha ja det gick snabbt när det är ett helt team som turades om att spela, precis som den först som blev lvl 99 i diablo2, omöjligt att en människa ska lyckats göra det.

En människa vars dygn är 48 timmar kanske


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Parabellum87:

Now what?

Ja, han har redan lagt säkert över 1000h på ett icke Mmorpg spel med en "en gångs" kostnad. Hur mycket mer tycker du att ett spel ska ge värt 300-500:-?


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem
Skrivet av Parabellum87:

Now what?

Torchlight 2!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Inaktiv

Har du själv provat på D3 sen uppdateringen, och har din bild av spelets uppdaterats med det?

Bilden som har blivit = farma i 2-3 år (vanlig speltid) för inget?

phi
Medlem

Sa ju någon tidigare att det skulle gå väldigt fort och att paragon levels inte skulle tillföra särskilt mycket.

Medlem
Skrivet av cybo:
Skrivet av Parabellum87:

Now what?

Ja, han har redan lagt säkert över 1000h på ett icke Mmorpg spel med en "en gångs" kostnad. Hur mycket mer tycker du att ett spel ska ge värt 300-500:-?

Nog inte det som är poängen, utan snarare som när slutet i Mass Effect 3 sög. In short, även om resan är trivsam kan man ändå bli enormt besviken på slutmålet.

Medlem

så någon orkade

Medlem
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av cybo:
Skrivet av Parabellum87:

Now what?

Ja, han har redan lagt säkert över 1000h på ett icke Mmorpg spel med en "en gångs" kostnad. Hur mycket mer tycker du att ett spel ska ge värt 300-500:-?

Nog inte det som är poängen, utan snarare som när slutet i Mass Effect 3 sög. In short, även om resan är trivsam kan man ändå bli enormt besviken på slutmålet.

Håller med... ungefär som Final Fantasy 13!
Visst är det ett väldigt långt spel, fast spelet är hemskt segt och tråkigt den första halvan av spelet. Visst blir det intressantare efter det, men det är ungefär som att säga att du lägger handen på en varm spisplatta så gör det nog förjävligt ont, fast håller du kvar den tillräckligt länge slutar det nog göra ont eventuellt, fast en stor jäkla brännskada är resultatet.

Hoppas på att kunna återvända till Diablo 3 någon dag. Tycker fortfarande den senaste patchen var ett steg i rätt riktning, men det behövs mer helt enkelt. Jobba på ni, Blizzard.

Medlem

Lol.. Killarna verkar så sjukt uttråkade. Torchlight 2 FTW

Medlem

+1 för välplacerade paranteser.

Medlem

no one cares move on.

Medlem

Tanka hem nya patchen och nu gick det spela igenom act3-4. Kunde äntligen döda inferno-diablo. Fick upp till paragon lv 3 men nu orkar jag inte spela mer förrän någon ny expansion kommer.

Medlem

En barb, får väl vänta några månader innan nästa klass dingar 100... (se video med hans spelande, han behöver inte stanna och slåss - mobs dör i drivor när han svischar förbi)

Medlem

Orka allt whinande om D3! Jag gillar D3. Visst finns det brister, men Blizzard jobbar ju på för att fixa det.

Dessutom hittade jag en legendary ring till min barb härom dagen. Happy times!

Medlem

Congratulations, you may now resume real life.

Medlem

Patchen gjorde iaf underverk för mig. Nu är det riktigt roligt att spela igen. Legendarydroppen kunde varit vanligare, men nu är det iallafall spännande när man ser något orange droppa...i inferno åtminstone.
Gameplay har även blivit bättre imo, så får se om det kommer vara roligt efter alla 5 karaktärerna är 60 Bryr mig inte så jättemycket om Paragon levels just nu...känns viktigare att komma till Inferno med en karaktär. PL är mer av en bonus när man väl är där.

Medlem

Det verkar vara extremt tråkigt att spela så, bara köra efter en visst mönster och göra om och om igen. Ser likheter som att jobba på en industri.

six
Medlem

Hade de spelat en annan klass än ww barb så hade detta kanske varit lite mer imponerande.. Nu handlade det bara om att orka sitta och spela 6 timmar i sträck varje dag och repetera ett simpelt mönster oavsett vad det kommer för affix combos på mobsen.
Dock inte många människor som skulle ha tålamod för att göra detta och uppskattar att de som väl gör det faktiskt streamar det hela också.

Medlem

Fy fan va värdelöst, kastar bort massa tid på detta. Då kan man lika bra jobba på industri eller panta burkar ffs...

Medlem

Tycker D3 är mycket roligare nu då man har nått att göra, spelar inte överdrivet mycket så alltid roligt då man får en får en ny paragon level.

ro
Medlem

Spelade de 2-3 första veckorna, har inte spelat sedan dess.

Medlem
Skrivet av Doctorsinus:

+1 för välplacerade paranteser.

Haha ja det var därför jag kom hit. De där paranteserna sålde artikeln till mig helt enkelt


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Sen kommer Torchlight 2 och Path of Exile, blir en snygg uppdelning där de som vill ha det lite simplare och mer likt Diablo 2 väljer Torchlight 2 och de som vill ha balls-to-the-wall-avancerat skillträd och snygg grafik, mer likt vad Diablo 3 borde varit, väljer Path of Exile.

Jag kommer nog spela skiten ur båda, tror dock Path of Exile kommer ta en stund innan man känner att man "provat alla sätt" att spela det på med tanke på att skillträdet ser ut som det gör.

Medlem
Skrivet av ro:

Spelade de 2-3 första veckorna, har inte spelat sedan dess.

En gång höll jag andan i straxt över en minut, har inte gjort det sedan dess.

Eller var det också ointressant?

1
Skriv svar